27.03.2020

Топ-6 найдешевших кросоверів в Україні

Останнім часом кросовери є одним із найпопулярніших типів машин. За підсумками продажів 2019 року, кросоверам належить 65% українського ринку, а класичним легковикам – всього 32%. А в деяких областях продажі кросоверів і позашляховиків досягають 77% ринку. І це не дивно, адже кросовери зібрали у собі найкращі риси позашляховика, мінівена і хетчбека. Ці машини, як правило, мають повний привід, високу посадку, великий просвіт. Кросовер може похизуватися економічністю легкового автомобіля і прохідною здібністю позашляховика.

Автопогляд зібрав 6 найдешевших моделей кросоверів, які продають в Україні.

 

  1. Chery Tiggo 2 - від 302 693 грн.

    Кросовер від китайського бренду має бензиновий 1,5-літровий двигун потужністю 106 к.с. Коробка передач - 5-ступенева, механічна у базовій версії. Приввід - передній, просвіт - 186 мм. Об"єм багажного відділення - 420 л.

    У "базі" модель оснащена подушками безпеки водія і пасажира, ABS, EBD, підігрівам передніх сидінь, електроприводам зовнішніх дзеркал, аудіосистемою і кондиціонерам.

 

  1. Renault Duster - від 384 900 грн.

Французький кросовер у базовій комплектації має 1,6-літровий бензиновий двигун на 115 к.с. і механічну 5-ступеневу коробку передач. У цій комплектації у нього передній привід, просвіт у 210 мм. Об"єм багажника - 445 л. 

Технології, якими він може похизуватися, - система моніторингу "сліпих" зон, круїз-контроль, обмежувач швидкості, камера заднього огляду. 

 

  1. Nissan Juke - від 435 390 тис. грн.

Цей японський кросовер має силовий агрегат об"ємом 1,6 л. потужністю 94 к.с. Коробка передач - механічна 5-ступенева. Привід у базовій комплектації - передній. Об"єм багажника - 354 л. Просвіт - 180 мм.

Кросовер у "базі" обладнаний боковими дзеркалами з електрорегулюванням і підігрівом, підігрівом передніх сидінь, фронтальними та боковими подушками безпеки, шторками безпеки, системою стабілізації автомобіля ESP.

 

 ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як поводитися автомобілісту під час карантину – 7 порад експерта

 

  1. Opel Crossland X - від 452 300 грн. 

Німецька модель має 1,2-літровий бензиновйи двигун з турбіною на 82 к.с. та 5-ступеневу механічну коробку передач у базовій комплектації. Передній привід. Об"єм багажного відділення - 410 л.

Базова комплектація поставляється зі світлодіодними денними ходовими вогнями і повним набором устаткування з безпеки, в тому числі моніторингом рядності, контролем тиску в шинах і розпізнаванням дорожніх знаків. Тут же є круїз-контроль, двозональний клімат-контроль, електричні склопідйомники спереду і ззаду, автомати світла і дощу, задній парк-пілот, магнітола з 7-дюймовим сенсорним екраном і протоколами Apple CarPlay / Android Auto. Окрім іншого, він оснащений панорамною камерою зворотнього огляду на 180 градусів. 

 

  1. Kia Sportage - від 511 569 тис. грн.

Південнокорейська модель у базовій комплектації має 1,6-літровий двигун та механічну 6-ступеневу коробку передач. Привід - передній. Просвіт - 182 мм, об"єм багажника - 466 л. 

Базова модель Kia Sportage LX пропонує 8.0-дюймовий сенсорний екран інформаційної-розважальної системи, Apple CarPlay, Android Auto, Bluetooth, USB порт, аудіосистема на 6 динаміків, тканинну обшивку, камеру заднього виду, допомогу руху по смузі, моніторинг стану водія, автоматичне дальнє світло, попередження про можливе зіткнення, допомога при гальмуванні і виявлення пішоходів. Пропонується пакет "Popular" з двозонним автоматичним  клімат-контролем, 10 режимами налаштування водійського сидіння, моніторингом сліпих зон і попередженням про перехресний рух позаду. 

 

  1. Hyundai Creta - від 512 300 грн.

У базовій комплектації цей південнокорейський кросовер має 1,6-літровий двигун на 123 к.с. та механічну 6-ступеневу коробку передач. Передній привід. Просвіт - 190 мм, об"єм багажника - 420 л. 

Базова версія наділена двома подушками безпеки, гідропідсилювачем керма, ABS, ESP, 16-дюймовими штампованими колесами, аудіосистемою з чотирма колонками, AUX і USB-роз'ємом, електросклопідйомниками всіх дверей, багатофункціональним кермом і системою допомоги при старті в гору.

 

Костянтин Гуменний