29.12.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: брати Дюзенберг отримали патент на систему внутрішнього згоряння

28 грудня 1920 року американці Фредерік С. і Август. С Дюзенберг отримали патент США на власну систему внутрішнього згоряння.

Винахідники створювали власні конструкції двигунів і гоночні автомобілі, на яких встановлювали рекорди швидкості в Дейтона-Біч у США 1920 року, Гран-прі Франції 1921 року, вигравали гонки 500 миль Індіанаполіса 1922, 1924, 1925, 1927 років, а також встановлювали рекорди на соляному озері Бонневіль.

Автопогляд пропонує цікаві факти винаходів братів Дюзенберг :

  1. Перший автомобіль Фред Дюзенберг побудував 1905 року. Ним став автомобіль Mason, оснащений 2-циліндровим силовим агрегатом потужністю 24 к.с., який розвивав 64 км/год. 1912 року брати створюють 3,8-літровий чотирициліндровий двигун з горизонтальним розташуванням клапанів.

  2. 1913 року брати заснували компанію Duesenberg Motor. У перші місяці Першої світової війни інженери створили унікальний 16-циліндровий авіаційний двигун Duesenberg. Після цього виготовляли двигуни для кораблів і літаків. Компанія Duesenberg Motor Company збирала 12-циліндрові двигуни Liberty, ліцензійну версію 16-циліндрового авіаційного Bugatti.

  1. Однією з найбільш унікальних характеристик двигунів Duesenberg був їх клапанний механізм. Фред і Огі Дюзенберг подали заяву на патент клапанного механізму двигуна внутрішнього згоряння у квітні 1913 року. Брати стверджували, що стандартна конструкція клапана системи невдала, адже через брак змащення та спеку працювала погано. У своїй системі Duesenberg використали горизонтальні клапани, які розмістили перпендикулярно до вісі циліндра, які відкривалися в прямокутному просторі над циліндрами. Цей простір розширював камеру горіння над поршнем і проходив паралельно колінчастому валу. Щоб досягнути миттєвого запалювання паливно-повітряної суміші та покращити її згоряння, свічку запалювання розмістили з протилежного боку цього простору. Клапани приводили в дію довгі  коромисла, які назвали "ходячі балки", які працювали від розподільного валу, що проходив вздовж блоку двигуна. Ця система забезпечила миттєве відкривання і закривання клапанів, належне змащування, захист шестерні клапана та зниження шуму. На початку 1920-х років Фред і Огі Дюзенберги перейшли до більшого звичайної шестерні клапана верхнього розподільного валу, а систему "ходячої балки" продали компанії Rochester Motors Corporation.

  1. 1920 брати створили автомобіль власної конструкції - Duesenberg А, а 1928 року Duesenberg J, які оснащували восьмициліндровими двигунами. Нова модель мала модернізований двигун зі збільшеною потужністю - два кулачкові вали з ланцюговим приводом і чотири клапани на циліндр забезпечили фантастичні 265 к.с. Для порівняння, Cadillac, який дебютував того ж року, містив 16-циліндровий двигун потужністю 185 к.с.

Таким чином Duesenberg J став найшвидшим гоночним автомобілем  свого часу. Шасі для авто виготовляли на заводі в Індіанаполісі, а кузови кращі американські та закордонні майстерні: Murphy, Figoni, Derham, Rollston. Вартість платформи без кузова стартувала від 230 тис. грн на той час. 1932 року Duesenberg представив потужнішу версію двигуна на 320 к.с., оснащену компресором. Щоб розмістити нагнітач під капотом, вихлопні труби вивели через бокові отвори. Цю конструкцію брати також запатентували. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Укртрансбезпека" отримала 12 нових кросоверів для боротьби з порушниками

Нагадаємо, Renault випустив нову модель модель GS.

Підписуйтеся на нас у facebook

Підписуйтеся на наш instagram

Підписуйтеся на наш telegram

Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube

 

Євгенія Звольська