14.01.2022

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: 1949 року дебютував Plymouth Deluxe з довгою колісною базою

14 січня 1949 року випустили перший Plymouth Deluxe з довгою колісною базою.

Американська компанія розпочала свій срібний ювілейний рік з інвестицій. Щоб вивести на ринок свою нову лінійку 1949 року, Chrysler вклав у виробництво 90 мільйонів доларів.

Перший Special Deluxe другої серії Plymouths 1949 модельного року завершили наприкінці 1948 року, 14 січня 1949 з"явилися моделі Deluxe з довгою колісною базою, а модель Deluxe з короткою колісною базою дебютувала навесні того ж року. 

1949 року Chrysler випускав авто у трьох серіях на двох різних колісних базах: 

  1. P17 Deluxe випускали на колісній базі 231,9 см у кузовах - тримісного бізнес-купе, п"ятимісного дводверного седана Fastback і революційно нового дводверного універсала Suburban зі сталевим кузовом.  Машини P18 Deluxe з колісною базою  301 см будували у кузовах клубного купе в стилі ретчбек і чотиридверного седана. Точної інформації чому у Plymouth вирішили випускати дві моделі у комплектації "Deluxe" з двома різними колісними базами немає. 

  2. Відстань між осями передніх і задніх коліс P15 Deluxe складала 284,4 см.

  3. P18 Special Deluxe мали колісну базу довжиною 301 см. З поміж автомобілів інших серій P18 Special Deluxe вирізнявся яскравішим зовнішнім оздобленням та значно розкішним інтер"єром. Моделі цієї комплектації випускали у кузовах купе, чотиридверного седана, кабріолета, чотиридверного універсала з дерев"яним кузовом, який тепер мав сталевий дах.

Автопогляд пропонує ознайомитись зі технчниими та механічними змінами другої серії автомобілів Plymouth 1949 модельного року:

  1. В результаті першого повоєнного рестайлінгу, Plymouth отримав новий кузов з інтегрованими крилами і високою поясною лінією.

  2. Двері чотиридверного седана тепер були на петлях спереду, і вперше з 1942 року задні вікна розмістили у дверних рамах, а не в кузові. 

  3. Вперше всі моделі, крім дводверного Р17, отримали зовнішні дверні замки на обох передніх дверях.

  4. Фари встановили на кілька см вище і ширше одне від одного. Лінзи задніх ліхтарів замінили на пластикові.

  5. Решітка стала ширшою, а окремі літери "Plymouth" розмістили трохи вище оздоблення на передній кромці капота. Також збільшили площу лобового і заднього скла, занизили капот.

  6. Панель приладів оснастили новим ключем запалювання, поворотними вимикачами світла, ручками і попільничкою.

  7. Подушки сидінь з піни були обов'язковими, крім двохдверного P17, Suburban та універсала.

  8. Рама коробчатого типу залишилась незмінною з 1942 року. В електричній системі запобіжники замінили на автоматичну систему. Завдяки новій конструкції головки блоку циліндрів потужність двигуна об'ємом 3.6 л зросла до 97 к.с. 

Вартість найдешевшої моделі DeLuxe у кузові бізнес-купе складала 1371 доларів або 38 тис.грн. Найдорожчий Station Wagon коштував 2372 долари або 66 тис. грн.

За весь час випустили 518 тис. 400 авто 1949 модельного року . 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: Випустили останній Plymouth Superbird

Нагадаємо, 1949 року дебютував новий Dodge Coronet.

Підписуйтеся на нас у facebook

Підписуйтеся на наш instagram

Підписуйтеся на наш telegram

Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube

 

 

Євгенія Звольська