ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: розпочали випуск дизельної вантажівки МАЗ-200

10 лютого 1951 року на Мінському автозаводі почали випуск бортового 7-тонного вантажного автомобіля МАЗ-200.
На МАЗ-200 вперше в СССР застосували синхронізатори на всіх передачах переднього ходу, вищу передачуі тахометр. Щоб спростити та здешевити конструкцію, а також через дефіцит сталі, кабіну автомобіля виготовляли на дерев'яному каркасі, яку обшивали дерев'яними планками та металевими листами. Для внутрішнього ринку кабіну фарбували у колір хакі, а на експорт йшли моделі блакитногокольору.
Спочатку МАЗ-200 комплектували двигуном ЯАЗ-204, що був аналогом мотора американського тягача потужністю 110 к. с. Після модернізації потужність силового агрегата зросла до 120 к. с.
У військовій модифікації МАЗ 4×2 були: високобортний кузов, відкидні лавки для перевезення людей та знімні дуги для тенту. Максимальна швидкість цієї версії складала 52 км/год. Через рік завод МАЗ випустив сідельний тягач МАЗ-200В, призначений для буксирування напівпричепів дорогами з удосконаленим покриттям. На нього встановили двигун ЯАЗ-204В потужністю 135 к. с., у якого насос-форсунки мали збільшену циклову подачу.
На шасі МАЗ-200Д встановлювали різні кузови і механізми: автоцистерни, молоковози, паливні підйомні крани і т.д.
1962 року машину оснастили новим економічним 4-тактним 6-циліндровим дизельним двигуном ЯМЗ-236 потужністю 165 к. с. Вантажівку з бортом називали МАЗ-200П - перехідний, а сідельний тягач — МАЗ-200 М. З 1957 року завод випускав повнопривідну армійську версію МАЗ-502.
За весь час виробництва до 31 грудня 1965 року випустили 230 тис. екземплярів. МАЗ-200 замінив новий МАЗ-500.
Нагадаємо, найбільший український автовиробник КРАЗ у 2022 році виробить на замовлення 1 тис. вантажівок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: DAF випустив перший легковик
Підписуйтеся на нас у facebook
Підписуйтеся на наш instagram
Підписуйтеся на наш telegram
Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube