ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: випустили перший Ford Explorer

14 лютого 1990 року Ford випустив перший позашляховик Explorer. Того ж і наступного року автомобіль отримав нагороду "Кращий повнопривідний автомобіль року".
Назва моделі в перекладі означає: "Дослідник".

Модель випускали у дводверному і п"ятидверному кузовах з довгою і короткою колісною базою. 3-дверна версія називалася Explorer Sport.
Автомобіль першого покоління комплектували двигуном об'ємом 4 літри Cologne V6 OHV EFI потужністю 155 к.с. З 1993 року потужність мотора після проведеної модернізації склала 165 к.с. Коробка перемикання передач була механічна 5-ти ступенева Mazda M5-R1 або автоматична 4-ри ступенева Ford A4LD.
Повнопривідні версії оснащували роздавальною коробкою типу Part-Time марки Borg Warner BW-1350 та BW-1354. Задньопривідну версію комплектували роздавальною коробкою марки Borg Warner BW-1359.
Ford Explorer продавали у комплектаціях: XL, XLT, Eddie Bauer, Limited.
Модель випускають досі. За весь час ця модель пережила 6 поколінь.


Третє покоління Ford Explorer виробляли з 2001 року лише у п"ятидверному кузові. Машину побудували на новій платформі з незалежною підвіскою. У цій генерації два мотори: колишній 4.0 V6 потужністю 205 к.с. і новий 4.6 V8 потужністю 240 к.с. Спочатку лінійку випускали лише з п"ятиступеневою механічною коробкою передач, а с 2003 року лише з автоматичними. Також з'явився семимісний варіант моделі.

Explorer у четвертій генерації випускали з 2005 по 2010 роки. У списку двигунів були: 4.0 V6 на 210 к. с. з п'ятиступеним автоматом або 5.0 V8 на 292 к. с. з шестиступеневою.

П'яте покоління моделі Ford Explorer дебютувало 2010 року. Версія Ford Explorer Sport з турбованим двигуном V6 3.5, розвивала 345–360 к. с. 2015 року покоління отримало рестайлінг.

Шосте покоління Ford Explorer випускають з 2019 року. Для позашляховика знову змінили платформу. Архітектура Ford D4 на нову СD6 від Lincoln Aviator тепер дозволяла розташовувати двигуни поперечно і подовжині, відповідно з базовим переднім і заднім приводом. У базову комплектацію ввійшов турбомотор 2.3 EcoBoost потужністю 304 к.с. У покращеній версії - новий атмосферник 3.3 Cyclone V6 з комбінованим уприскуванням палива, який можна комбінувати з гібридною системою. Для Ford Explorer Platinum встановлюють 3.0 EcoBoost V6 з двома турбокомпресорами потужністю 370 к.с. Версія Ford Explorer ST з тим же двигуном має ще більшу потужність.
На всі моделі встановлюють 10-ст. АКПП SelectShift з контролером-шайбою. Гібридна версія Ford Explorer з'явилися 2020 року. Загальна потужність такого автомобіля з 3.3-літровим двигуном V6 і електричним мотором складає 324 к.с. Запас ходу на електриці - 800 км.
Нагадаємо, Ford Explorer замінив Ford Bronco.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: компанія Ford випустила культовий позашляховик
Підписуйтеся на нас у facebook
Підписуйтеся на наш instagram
Підписуйтеся на наш telegram
Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube