ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: представили флагманську модель BMW

15 лютого 1935 року випустили найуспішніший спортивний автомобіль свого часу - двомісний родстер BMW 328. Модель представили публіці на міжнародній гонці Ейфеля на трасі у Нюрбургрингу 14 червня 1936 року.
До початку Другої світової війни автомобіль взяв участь у 172 міжнародних та національних чемпіонатах, де здобув 141 перемогу. Серед них: 1000-кілометрова гонка Mille Miglia 1938 та 1940 років, британське ралі RAC 1939 року та перше місце у 24 години Ле-Мана.
Основою моделі стала платформа іншого родстера – BMW 319/1. Це була А-подібна сталева рама з парою поздовжніх труб, які сходилися в передній частині і з'єднувалися поперечками. На це шасі кріпили дерев"яний каркас та металеві елементи кузова. Зі сталі виготовляли панель приладів, підкрилки, нішу запасного колеса, крила, моторний щит і носовий обтічник. Решту деталей штампували з алюмінію.
Машину оснастили модернізованим 2-літровим двигуном від BMW 326. У ньому головку блоку циліндрів замінили на впускні клапани з вертикальними штангами, а також встановили 3 карбюратори "Солекс". Це підняло потужність мотора з 50 до 80 к. с. Автомобіль з масою 780 кг, презентував потужність 100 к. с.
На початку війни виготовили всього 464 екземплярів.
Нагадаємо, того ж року випустили Volkswagen Beetle Typ 1, який став наймасовішим легковим авто у світі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: представили найпотужніший серійний легковик 1950-х років
Підписуйтеся на нас у facebook
Підписуйтеся на наш instagram
Підписуйтеся на наш telegram
Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube