ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: дебютував Willys Aero

16 лютого 1952 року на Чиказькому автошоу Willys-Overland презентував нову лінійку легкових автомобілів - Willys Aero. З 1952 по 1955 рік випуском займалась Kaiser-Willys.
Willys Aero розробив колишній інженер Packard Клайд Патон, а оформленням кузова Філіп Райт. Несучі кузови будувала фірма Murray.

Назва автомобіля окреслювала авіаційний дизайн: виражені хвостові плавники, хромовані деталі на передньому бампері, понтонні боковини, роздільне лобове скло.
Willys Aero 1952 року випускали у чотирьох модифікаціях: Lark, Wing, Ace і Eagle у кузовах дводверного і чотиридверного седана і дводверного хардтопа.
Усі моделі, які виготовляли в американському місті Толедо, комплектували чотирма двигунами: F4-134 Hurricane , L6-161 Lightning , F6-161 Hurricane. Після того, як Kaiser купила Willys, Willys Aero оснащували мотором L6-226 Super Hurricane від автомобілів Kaiser. Чотирициліндровий силовий агрегат об"ємом 2.2 літра використовували лише для експортної моделі Aerо Lark.
Willys Aero не міг зрівнятися з комфортними характеристиками бюджетних моделей Ford, Chevrolet і Plymouth, хоча коштував дорожче. Основна перевага цієї моделі була у економічному споживанні пального.
Lark - найдешевша комплектація Willys Aero. Такий автомобіль з шестициліндровим двигуном Lightning об'ємом 2,6 л і потужністю 75 к.с. продавали за 1713 доларів. Ціна найдорожчої версії Willys Aero Eagle у кузові хардтоп складала 2155 доларів.
Попри закінчення виробництва в Америці 1955 року, машини продовжували випускати у Бразилії. Бразильські моделі комплектували двигуном F6-161 потужністю 90, 110 і 132 к.с. Останній такий автомобіль зійшов з конвеєра 1971 року.
Нагадаємо, 1952 року General Motors представила першу автоматичну систему затемнення фар - Autronic Eye.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: представили розкішну модель 30-х років: Audi Front
Підписуйтеся на нас у facebook
Підписуйтеся на наш instagram
Підписуйтеся на наш telegram
Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube