ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: розпочали випуск найпопулярніших "Жигулі"

21 лютого 1976 розпочали серійний випуск шостої моделі ВАЗ - 2106. Завдяки кращій динаміці та інтер'єру новинка лінійки ВАЗ - 21 стала престижним автомобілем СРСР.

Прототипом цього авто, як і для попередніх моделей ВАЗ 2101, 2103 став адаптований до вітчизняних умов експлуатації FIAT 124 Speciale 1972 року. На відміну від ВАЗ 2103, "шістку" виробляли з модернізованим дизайном кузова і салону та новою електричною системою. У новий седан встановлювали інакші здвоєні передні фари, решітку радіатора, бампери та задні ліхтарі. Використовували інші молдинги боковин кузова тощо.
Спочатку модель оснащували двигуном об'ємом 1,6 л потужністю 80 к.с., а з 1979 року з'явилися менш потужні мотори 64 і 71 к. с.
За весь час випуску, "шістку" неодноразово покращували: 1985 року почали встановлювати 5-ти ступеневу коробку передач ВАЗ-2112, а згодом ВАЗ-21074, які зменшили витрату пального і шум двигуна. 1990 року з'явилася комплектація "Люкс" - ВАЗ-21065. Її комплектували стандартним двигуном ВАЗ-2106 з безконтактною системою запалення, карбюратором типу "Солекс", галогенними фарами і покращеною оббивкою салону.
Експортні моделі ВАЗ-21064 відрізнялись бамперами з вбудованими поворотниками та іншою електричною системою.
Останні автомобілі ВАЗ-2106 зійшли з конвеєра 28 грудня 2001 року.
За цей час випустили 4 млн 175 тисяч екземплярів. Модель з незначними змінами конструкції, продовжували випускати на заводі ІжаАвто до 2006 року.
Нагадаємо, перша "копійка" ВАЗ-2101 зійшла з конвеєра Волзького автомобільного заводу 19 квітня 1970 року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: зійшов з конвеєра перший серійний автомобіль "Жигулі"
Підписуйтеся на нас у facebook
Підписуйтеся на наш instagram
Підписуйтеся на наш telegram
Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube