10.07.2014

Наймасовіший французький автомобіль робили 42 роки

Червоний  Citro"n 2CV 1981 року привезли на виставку ретро-автомобілів "Кава по-київськи", що проходив у неділю в Голосіївському районі Києва. На масивних передніх крилах компактного чотиридверного хетчбека прикріплені квадратні фари. Такі встановлювали на пізніших версіях 1980-1990-х років. На каркас даху автомобіля натягнутий світлий брезент, який можна скрутити у спеку. Скло передніх дверей не опускається вниз, як у більшості автомобілів, а відчиняється на зовні. Вікна задніх дверей глухі. Салон машини розрахований на 4 особи.

"Я випадково став власником цього Citro"n, - розповідає його власник Володимир Вільдермут. - 1994 року поїхав до товариша у німецьке місто Гамбург. Часи тоді складні були, коштів на все бракувало. Навіть не вистачало на квиток додому, в Київ. Коли прийшов час їхати в Україну й треба було купувати квиток, мій товариш посадив мене в свою машину й кудись повіз. Сказав, що приготував сюрприз. Ми приїхали в село до його родичів біля Гамбургу. Друг відкрив ворота сараю, а там — цей Citro"n. Товариш сказав, що на ньому  я поїду додому. Я спочатку серйозно це не сприйняв, бо машина була занедбана, вся в павутині. На її даху були курині гнізда, у яких вони несли яйця, її кузов був покритий пилом. Але друг наполягав. Виявилося, він попросив заздалегідь своїх родичів підзарядити акумулятор й накачати колеса".

Чоловік обмів автомобіль від павутини й почав заводити. Двигун запустив із  четвертого разу.

"Потім ми оформили спеціальний документ "Кауф-феркауф". У ньому треба було записати вартість машини, за яку я її купив. Оскільки в мене грошей не було, записали одну марку. Я дістав її з кишені й дав власнику. А потім на цій машині поїхав в Україну".

Citro"n 2CV випускали із 1949 по 1990 рік. За цей час зробили 4 мільйони таких моделей.

"Але на пострадянському просторі таких машин дуже мало. Після того, як 1996 року я закінчив реставрацію свого  Citro"n, поїхав на Московську виставку "Автоекзотика". Там було дуже багато машин, привезли аж 50 "Фольксваген Жук", а Citro"n 2CV був лише один — мій. В мене його хотіли викупити за великі гроші, але я не погодився. Ця машина, як на свій час, була революційною. Вона має передній привід. Вперше в історії автомобілебудування використано шарніри рамних кутових швидкостей, такі в радянському автомобілебудуванні почали використовувати з 1985 року на ВАЗ-2108.  Інноваціною є підвіска автомобіля, вона дуже м"яка, її важелі мають великі ходи. Амортизатор прикріплено горизонтально під днищем."

Citro"n 2CV обладнаний двоциліндровим 0,6-літровим двигуном. Він споживає 5 літрів бензину на 100 кілометрів.

 

 

Автопогляд