20.04.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: почали випускати "Москвич-402"

20 квітня 1956 року Московський завод малолітражних автомобілів почав виробляти "Москвич-402". 

На відміну від попередньої моделі "Москвич-402" повністю був розробкою заводу в Москві. Розробка машини відбулася під керівництвом конструктора Олександра Андронова.

402-й на той час виглядав сучасно - із широким кузовом за тими мірками, капотом "алігаторного типу", травмобезпечними дверними ручками із кнопкам, гнутим лобовим і заднім склом.

Салон машини теж був значно простішим за попередню генерацію. Встановлювали передній диван зі спинкою, яку можна було розкласти й перетворити сидіння на ліжко. Модель оснащували штатним ламповим радіоприймачем. Багажник і лючок бензобака між ліхтарями відчинявся за допомогою спеціальної ручки біля переднього сидіння.

Важіль коробки передач був розміщений  на рульовій колонці. Автомобіль оснащували двигуном об"ємом 1220 кубічних сантиметрів і потужністю  35 кінських сил.

Перші зразки автомобіля були готові в 1951 році. Аналогами майбутнього 402-го Москвича на випробуваннях виступали Fiat-1100, Ford Consul, Ford Taunus 12M, Hillman Minx, Consul, Simca Aronde, однак московський автомобіль найближче відповідав британському Ford Anglia, який до початку державних випробувань не встигли купити.

Також спроектували універсал - "Москвич-423" і седан з повним приводом -  "Москвич 410".  Дослідницький зразок першого серійного універсала мав єдині двері з боку водія, та від цієї ідеї відмовилися. Його випускали з 1957 по 1958 рік. 

Автомобіль "Москвич-402" випускали до травня 1958 року, замінивши на більш потужнішу модель - "Москвич 407".

Всього виробили 87658 402-х "Москвичів" . 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: випустили автомобіль, який врятував компанію Ford

Нагадаємо, 1956 року почали виробляти ГАЗ-21 Волга. У масове виробництво автомобіль надійшов 1957 року.

Автопогляд