22.02.2015

"Говоріть коротко, інакше обдурять" - водій розповів, як правильно розмовляти майстрами

 

 

Під час діагнозтики неполадки на СТО варто звертати увагу на поведінку майстрів і майстрів-прийомщиків. Вона видає надійність майстерні, вважають у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

"На порядних сервісах дають видрукуваний перелік необхідних деталей із ціною. Заздалегідь кажуть, з чим можуть виникнути труднощі в процесі роботи. Пропонують на вибір оригінальні й неоригінальні запчастини. Дають гарантію на свою роботу", - каже "Автопогляд" Вадим Карнаухов, водій-професіонал, віце-президент Міжнародної федерації захисту прав водіїв.

Матеріал за темою Як дурять на СТО

Він радить бути лаконічним на сервісі.

"З майстрами бажано не розводити теревені та "умнічати". Варто лише сказати, що заважає стук ззаду чи машина глохне. Попросити зробити діагнозтику. Майстри-шахраї так і чекають щирої розмови від клієнта, щоб вивідати його рівень знань. Якщо людина не розбирається, то будуть накручувати ціну, пропонувати непотрібні послуги".

 Матеріал за темою На що звернути увагу на шиномонтажі

 

                                                                       Як не треба заявляти про проблему на СТО?

Як не варто говорити з майстрами? Чому?

"Я нічого не розумію в автомобілях. Просто відремонтуйте і скажіть, скільки це коштує."

 Майстер візьме гроші за додатковий ремонт, якого не робив
 "Ну давайте й іншу деталь фарбувати. Все одно машина застрахована"  Майстер нарахує максимальну суму за ремонт
 "Не відкручується? Тоді міняйте весь вузол"  Майстер зрозуміє, що господар може платити більше
 "Я з товаришем спочатку сам намагався відремонтувати. Не вийшло"  Майстри можуть звинуватити у псуванні деталі господаря
 "Ви з машиною обережно, дуже її люблю. Щодня мию"  Майстер продасть підроблені деталі за ціною оригінальних. Запропонує додаткові послуги, як ніби то подовжать службу автомобіля
 "Машина глохне. Візьміть ключ на 10 і відкрутіть карбюратор. А потім при мені прочистіть жиклер. Він, мабуть, забився "  Майстер знайде ще кіль дрібних поломок і зробить націнку на власну роботу, щоб компенсувати назойливість клієнта
 "Двигун троїть. Мабуть, клапана треба відрегулювати"  Майстер відрегулює клапана, знаючи, що проблема не в них. Візьме за це гроші. А потім за додаткову оплату усуне причину поломки

 

 Майстер продасть підроблені деталі за ціною оригінальних. Запропонує додаткові послуги, як ніби то подовжать службу автомобіля
  "Машина глохне. Візьміть ключ на 10 і відкрутіть карбюратор. А потім при мені прочистіть жиклер. Він, мабуть, забився "
Майстер знайде ще кіль дрібних поломок і зробить націнку на власну роботу, щоб компенсувати назойливість клієнта
<!--[if gte mso 9]> <w:LsdException Locked="false" Priority="1" SemiHidden="false" UnhideWhenUsed="false" QFormat="tru
Автопогляд