30.07.2016

Як не перегріти двигун у спеку - 7 порад

Одна з найчастіших причин перегріву двигуна - вихід з ладу термостата або радіатора.

Пропонуємо 7 порад, що допоможуть не перегріти двигун у спеку.

Перевіряйте радіатор. Якщо рідина сочиться із радіатора - то при високих температурах вона витікатиме швидше, а у дальній дорозі може взагалі закінчитися. Також потрібно перевіряти, чи радіатор не забився брудом - тоді не буде доступу повітря.

Огляньте шланги охолоджувальної системи на місцях з'єднання. Як і з радіатора, з них може сочитися рідина. Найчастіше таке стається на місцях, де шланги з'єднуються з термостатом чи радіатором.

Переконайтесь, чи корки радіатора та розширювального бачка щільно зафіксовані.Вони не повинні хитатись. Ущільнювачі мають бути без тріщин. Якщо корки погано зафіксовані - із системи витікатиме тосол.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Інструктор розповів, чим варто обладнати автомобіль водія-новачка

Слідкуйте за рівнем охолоджувальної рідини. У розширювальному бачку видно рівень рідини, яка охолоджує двигун. Вона може витікати із різних місць. Якщо калюжа назбиралась під машиною під час стоянки - потрібно залити води і відправитись до майстра.

Якщо ви найчастіше їздите на короткі відстані - перевірте роботу вентилятора. При коротких поїздках двигун не нагрівається до такої температури, щоб вмикався кулер. Якщо він не справний - це стане неприємної несподіванкою при довгих маршрутах. Часта причина несправності - проблеми з електрикою. У деяких Lada один запобіжник і на вентилятор, і на клаксон. Тож якщо не працює сигнал через відсутність запобіжника - кулер не увімкнеться при потрібній температурі.

Якщо температура мотора занадто висока, а поблизу нема майстерні - можна увімкнути пічку, щоб остудити двигун. Тоді частина тепла із системи охолодження йтиме в салон. Температура двигуна трохи нормалізується. Але від такого способу може знепритомніти водій, тож краще зачекати, поки мотор охолоне.

Юрій Кардашевський