22.03.2014

Яким має бути ідеальний автомобіль для жінки?

Розміром багажника автомобіля дівчина задоволена, більшого їй не треба
Розміром багажника автомобіля дівчина задоволена, більшого їй не треба

Автомобілістки, як і автомобілісти, мають різні характери та смаки. Проте мало не всіх панянок за кермом поєднують однакові вимоги до автомобіля. "Для жінок більше важить комфорт і продуманість машини, ніж для чоловіків. Ця продуманість має виявлятися в дрібницях", - каже Лада Кубарєва, яка щодня їздить власною машиною на роботу. Вона розповідає, яким має бути ідеальний автомобіль для жінки.

 

Панянкам зручніші автомобілі з високою посадкою сидіння, у них кращий огляд, легше паркуватися. Кермо та водійське крісло має регулюватися за висотою. Інтервал між педалями повинний бути мінімальний, щоб легко було тиснути на газ і гальма у вузькій спідниці. 

"Регульована рульова колонка та сидіння за висотою просто необхідні дівчатам середнього й невисокого зросту. Зміна положення керма на себе і від себе надзвичайно важлива для вагітних. Також для останніх дуже бажана автоматична коробка передач".

Під час керування Ладі зручніше тиснути педалі у взутті без підборів. Тому в машині вона має пару змінного взуття.
Під час керування Ладі зручніше тиснути педалі у взутті без підборів. Тому в машині вона має пару змінного взуття.

У жіночому авто пас безпеки має регулюватися за висотою у точці його кріплення до бічної стійки кузова.

"Якщо цього немає, пас неприємно тисне в груди. Деякі пані через це не пристібаються, а я кладу між грудьми й паском невелику подушечку. Вожу її з собою".

 
Дівчина називає свою "Черю Кю-Кю"великою косметичкою, бо вона вся завалена її речами, косметикою та речима, що можуть знадобитися.
Дівчина називає свою "Черю Кю-Кю"великою косметичкою, бо вона вся завалена її речами, косметикою та речима, що можуть знадобитися.

Машина повинна бути з підсилювачем керма, електричними склопідйомниками та кондиціонером.
"Ці пристрої фізично полегшують управління автівкою. На "Жигулях", на яких я вчилася їздити, цього начиння не було. Тому мені доводилося часто привставати із сидіння, щоб за допомогою ваги свого тіла заганяти важіль коробки передач на потрібну передачу. Також з потугами повертала кермо. Поки доїжджала до потрібного місця цим автомобілем, була вже втомлена."

Акумулятор машини вже старий, інколи підводить. Ладу не лякають такі неприємності, але краще б їх не було.
Акумулятор машини вже старий, інколи підводить. Ладу не лякають такі неприємності, але краще б їх не було.

В автівці пані мають бути місця й відділення для невеликих речей – шухляди, ніші та додаткові бардачки.
"Основний бардачок повинен бути якомога більшим. Чим більший бардачок, тим менша дамська сумочка. Бардачка в моєму Chery QQ мені не вистачає. А крім нього немає, де приткнути дрібні речі. Я щодня на підборах. Щоранку біля машини доводиться перевзуватися у зручніше взуття для водіння. Його тримаю біля пасажирського сидіння, сумку з необхідними документами – на тому ж сидінні, багато речей вожу в багажнику. У Volkswagen мого чоловіка – два бардачки. Один - біля водія, інший - біля пасажира. Зручно, коли під сидінням водія встановлена шухляда для змінного взуття".

У козирках від сонця бажано, щоб були вмонтовані макіяжні дзеркальця з підсвіткою. Необхідне відділення для великих окуляр.
"Жінкам подобаються великі затемнені окуляри. Часто такі не поміщаються у стандартні авточохли. Тому до цієї деталі треба придивлятися заздалегідь, поки машина ще не куплена".

Бажано, щоб жіноче авто було обладнане підігрівом бічних люстерок, підігрівом крісел і потужною пічкою. Також необхідна система дистанційного запуску двигуна. 

"Це надзвичайно потрібне обладнання. Інколи виходжу взимку в тонесеньких панчохах і поки відкопаю зі снігу машину, вже від холоду зуб на зуб не попадає. Сідаю в авто, а у ньому – морозильник. Ще й люстерка та заднє вікно замерзлі, не видно нічого. В такому холодильнику півдороги мушу їхати, поки пічка не нагріє все. У чоловіковому Volkswagen значно комфортніше. Автомобіль нагрівається за 4 хвилини".

Інтервал між техобслуговуванням машини жінки має бути не меншим за 15 тисяч км, аби рідше мати мороки із вирішенням технічних питань. Пані цього не люблять.


Автопогляд