05.02.2019

45 км/год і велосипедні деталі - пенсіонер зі Львівщини виготовив електромобіль

56-річний Василь Тертека з міста Городок Львівської області  сконструював власний електромобіль. Кермо і спідометр чоловік  встановив велосипедні.

Машина однодверна, вміщує окрім водія, ще двох осіб. Запасу ходу власноруч створеному електрокару вистачає на 120 км.  

Машина має  3 акумулятори, а на повну зарядку їй потрібно 5 годин. Максимальна швидкість електромобіля  – 45 км/год.

Конструкцію і зовнішній вигляд пенсіонер вигадав самостійно, деяку інформацію шукав в інтернеті.  Також використовував власні навички радіомеханіка.

"Я зварювальник-самоук, електронник. Займався колись ремонтами телевізорів. Зараз вже не ремонтую, бо техніка змінилася та й руки вже не ті. Але закон Ома ніхто не відміняв: електрика нині така, як і колись", - каже винахідник.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Міцна броня і потужний двигун - українські броньовики продаватимуть закордон

Колеса  і двигуни з контролерами винахідник замовив з Одеси, деякі деталі купив у магазині. Закуповував запчастини Василь цілий рік, а робота над машиною зайняла 3 місяці. Чоловік працював над нею кожного дня у власному гаражі. Також винахідник планує трохи переробити і вдосконалити свій винахід.

"Я займаюся бджолярством, часто треба їздити розставляти пастки на бджіл. Пасіка досить далеко - за 25 кілометрів. Мені тяжко туди добиратися велосипедом, бо я інвалід. Спочатку думав про автомобіль, але то дорого, та й ціна на солярку тоді підскочила — понад 30 гривень. То я вирішив зробити невеличкий електромобіль," — розповідає Василь Тертека.

Нові пристрої Василь Тертека робить щороку. Раніше він власноруч зібрав маленький трактор і виготовив роторний плуг. Чоловік побачив його в Інтернеті, такого в Україні немає.  Також пенсіонер власноруч сконструював пристрій, щоб скребти кури з пральної машини.

Нагадаємо, що одеська компанія EcoFactor  виготовила переробила  Nissan Leaf у фургон з назвою Сargo. 

Як повідомляв Автопогляд раніше, Луцька автокомпанія "Богдан" випускатиме електровантажівки для країн ЄС.

 

Надія Поліщук