13.04.2014

У Києві презентували найдосконаліший електромобіль Tesla Model S

У Києві вперше відбулася презентація американського електромобіля Tesla Model S. Ця машина має найдовший запас ходу серед всіх електромобілів — проїжджає на одному заряді 480 км.
- Такий шлях машина може подолати при швидкості не більше 90 км/год. Якщо їхати швидше, електромобіль розряжатиметься інтенсивніше. Наприклад, проїде не 480 кілометрів, а 450, - каже засновник "Українського клубу Тесли" Назар Шимоне-Давида. Він організував презентацію Tesla. Продає машини цієї марки в Україні. Підводить до Tesla, припаркованої біля ресторану "Любовь и голод" на Новообухівській трасі під Києвом. Там проходило знайомство з моделлю. 

П"ятидверний електромобіль у кузові ліфтбек має обтічну форму, повністю скляний дах і невеликі бічні вікна. Оскільки двигун розташовано між задніми колесами, машина має два багажника — один спереду, інший позаду. 

- Повна ємність заднього багажника із складеними сидіннями 1795 літрів. Він сконструйований таким чином, що в нього можна встановити два дитячі крісла. Діти, сидячи там, дивитимуться у заднє вікно. Багажник зачиняється не вручну, а після натиснення кнопки на панелі дверей багажного відсіку.
Хромовані дверні ручки не випирають. Для того, щоб відчинити двері, потрібно наблизитися до автомобіля із пультом-ключем. Ручки автоматично виїдуть. Тоді потягнути на себе. Якщо пульта немає, ручка виїжджає після натиснення на неї.

Роз"єм для зарядження акумуляторів сховано у лівому задньому ліхтарі.
- Після наближення до нього штекера-пістолета для зарядки, лючок відчиниться. До речі, електромобіль можна заряджати від звичайної побутової розетки на 220 вольт. Потрібно лише під"єднати шнур від автомобіля до розетки. Тоді всі акумулятори зарядяться за 20 годин. Якщо машину заряджати від трифазної розетки на 380 вольт, вона зарядиться за 7 годин. На швидкій зарядці Tesla. достатньо півгодини для повного заряду, - розповідає Назар. - Такі можливості мають саме європейські моделі Tesla. Американські можуть заряджатися лише від домашньої розетки на 220 вольт. І на них не поширюється в Європі гарантія 8 років.

Салон електромобіля просторий. Там вільно сяде 5 огрядних осіб. За простором нагадує Jaguar XF. Всі сидіння обтягнуті світлою шкірою. Задні сидіння широкі з низькою посадкою. Поздовжній тунель повністю відсутній, як у Honda Civic. Водійське місце виглядає незвично. На місці коробки передач немає ніяких важелів і кнопок, там ніша для речей. Замість блоку приладів спідометра й тахометра — рідкокристалічний екран, на ньому відображається швидкість і рівень заряду батарей. На всій торпеді — всього дві кнопки — увімкнення "аварійки" та відкриття бардачка. На місці магнітоли й блоку управління кліматом — 17-дюймовий сенсорний екран.
- Ним можна керувати не лише мультимедійними функціями й програмами, а ще й відкриттям панорамного даху, підігрівом сидінь, циркуляцією повітря, налаштуванням підвіски тощо. Як тільки водій сідає в салон, дисплей вмикається.

Електромобіль продають за 120 тис. євро.
- Це з двигуном на 302 кінські сили. За модель із 362-сильним силовим агрегатом треба заплатити на 7 тисяч євро більше. Проте наша ідея не заробляти на продажі цих машин, а поширювати їх. Ми беремо лише 5 тисяч євро за офіційне привезення електромобіля в Україну, розмитнення та оформлення всіх необхідних документів. Tesla Model скоро можна буде замовляти через автосалони "Рік авто". Щодо обслуговування, то з машиною ніяких проблем не виникатиме, адже його ходова частина мерседесівська.

Електромпобіль розганяється до 100 км/год за 5,4 секунди

- Я як почув, про першу презентацію цієї машини у Львові, одразу ж туди поїхав, - каже Олег Аверін автоексперт, журналіст інтернет-видання autoexpert.in.ua. Він випробував понад 50 автомобілів за життя. - Хотілося сформувати своє враження й про Tesla.
Олег провів у електромобілі близько двох годин, їздив трасою в районі "Арени-Львів".
- Сів за кермо із ключем-пультом. Аби запустити двигун, треба було натиснути на гальма. Натиснув і машина готова до поїздки. Спочатку було дуже дивно, що машина розганяється, а звуку немає. Причому прискорення миттєве, воно не таке, як у бензинових автомобілів. Немає перемикання передач, зміни частоти обертів двигуна, шуму.
Електромобіль розганяється до 100 км/год за 5,4 с. Його максимальна швидкість 200 км/год
- Керується Tesla теж не так, як бензинове авто. У його підлозі майже тонна літій-іонних акумуляторів. Тому кренів під час крутих поворотів немає. Коли забираєш ногу із педалі газу, Tesla сповільнюється. Діє режим рекуперації — під час сповільнення заряджаються акумулятори. Тому гальмівні колодки майже не стираються. Рівень комфорту електромобіля приблизно такий як в Porsche Panamera.

Автопогляд