17.07.2018

Як правильно обслуговувати електромобіль - 4 правила

 

На відміну від автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння, електромобілі мають менше різноманітних систем у моторному відсіці. Відповідно й менше потребують уваги.

- Однак неправильно вважати, що електричні машини зовсім не треба обслуговувати. Оскільки це транспортний засіб, то в ньому багато деталей, які рухаються, крутяться і знаходяться під постійним навантаженням. Тому регламентні ТО проводити необхідно. Якщо цього не робити, машина почне підводити, - говорить керівник станції TopTeslaService компанії ElectroCars Андрій Мельниченко. Він розповідає про 4 правила в обслуговуванні електромобіля, які не варто забувати.

 

Правило №1 - міняємо мастило

Редуктор - одна з основних частин електромобіля. Під час роботи вона завжди перебуває під навантаженням. Відповідно у редукторі потрібно час від часу змінювати мастило.

"Це роблять кожні 30 тисяч кілометрів пробігу. Зазвичай резервуар редуктора 1-1,7 літра. Туди потрібно лити спеціальне мастило, яке передбачене заводом-виробником електромобіля. Будь-яке не підійде", - говорить спеціаліст.

Якщо не робити цього, редуктор може грітися. Після декількох десятків тисяч пробігу на несвіжому мастилі може вийти з ладу.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Всі паркінги в Україні пристосують для електромобілів

 

Правило №2 - міняємо охолоджуючу рідину

Електромобілі оснащені системою охолодження. Зазвичай вона знижує температуру двигуна, системи заряджання і батарей.

"У Nissan Leaf - лише двигуна і зарядки. У Tesla - ще й батарей. Звичайний антифриз для машин із двигунами внутрішнього згоряння не підійде. Варто лити спеціальний, який має інші властивості й передбачений заводом-виробником", - пояснює Андрій.

Охолоджуючу рідину змінюють через кожні 90 тис. км.

"Особливо шкідливе ігнорування регламентної заміни антифризу для Tesla. Батарея почне швидше втрачати заряд. Щоб замінити на новий елемент живлення, потрібно не менше 20 тисяч доларів".

Правило №3 - діагнозтика ходової частини

Ходова частина електромобілів мало чим відрізняється із машин із двигуном внутрішнього згоряння.

"У електромобілях є система рекуперації - накопичення енергії під час гальмування. Тому колодки виходжують значно більше - 150-170 тисяч кілометрів. Проте все одно їхній стан треба тримати на контролі",  - радить спеціаліст.

 

Правило №4 - догляд за кондиціонером

Кондиціонер потребує стандартного огляду. Проте у деяких моделях електромобілів встановлений тепловий насос. У таких потрібно змінювати компресорне мастило.

"Це потрібно робити у Tesla i деяких модифікаціях Nissan Leaf", пояснює Андрій.

 

electrocars.ua