05.02.2016

Емблема Сітроена змінювалася 8 разів - історія фірмового логотипа

Марку автомобілів Citroen вже 93 роки символізує двійний шеврон. Історія цієї емблеми почалася ще до того, як Андре Сітроен почав будувати автомобілі.

Творець марки Андре Сітроен запатентував шевронні шестерні подвійного зачеплення у 1905 році. Шевронне колесо - шестерня з V-подібними зубцями. Така будова зубців вирішує проблему осьової сили. Тому при використанні винаходу Сітроена не потрібно встановлювати вали на опорні підшипники.

У 1913 Сітроен налагодив виробництво цих шестерних. Його творіння було дуже успішним і його використовували у суднобудуванні. Навіть у "Титаніку" використали шестерні, які створив Андре Сітроен.

Коли у 1919 році Сітроен почав випуск автомобілів, то як логотип використав саме елемент своєї шестерні - двійний шеврон, а компанію назвав на честь себе.

В перших емблемах використовували синій та жовтий кольори. Також часто шеврони розміщали на решітці радіатора. Вони були хромованими та великими.

Згодом, у 1985 році, кольори емблеми змінили на червно-білі.

Загалом емблему Citroen видозмінювали 8 разів. Це не так багато, якщо взяти зважити те, що через 3 роки компанія святкуватиме 100-річчя.

Також для моделей DS створили окрему емблему, яка не має подібності з шевроном. Проте цей логотип застосовують в парі із хромованим двійним шевроном на решітці радіатора моделей DS.

Юрій Кардашевський