06.06.2018

Радянська мрія 1960-х - ГАЗ 21 стане найчисленнішою моделлю на "РетроФесті"

На "РетроФестивалі 2018", що відбудеться 8-10 червня в Кам"янці-Подільському, найпопулярнішим стане радянський автомобіль ГАЗ-21. Більше 10 учасників-власників цієї моделі уже зареєструвалися для участі у фестивалі, і реєстрація все ще триває.

 

ГАЗ 21, 1969 року випуску
ГАЗ 21, 1969 року випуску

Радянський легковий автомобіль "Волга" ГАЗ-21 виготовлявся з 1956 по 1970 рік. Він був своєрідним наступником моделі ГАЗ-М20 "Побєда", проте з певними технічними нововведеннями.  Нова модель повинна була відрізнятися від "Побєди" більшим салоном та чотирициліндровим двигуном збільшеної  потужності. 

Автомобілі випуску з 1956 по листопад 1958 отримали назву "перша серія" ("із зіркою"). На капоті цих перших моделей "Волги" виникла опукла хромована зірка. Цей символ протримався до 1958-го, коли її замінила акуляча паща з вертикальними "зубами-прорізами". Автомобілі випуску кінця 1958 — початку 1959 прийнято називати "перехідними", а випуск 1959—1962 — "другою серією". "Третьою серією" називали модель 1962 року. Всі ці "випуски" мали певні технічні відмінності, також відрізнялася кількість автомобілів різних випусків. Особливістю ГАЗ-21 було двоколірне заводське забарвлення, хоча в "третьому випуску" воно майже не зустрічається.

 "Волга" ГАЗ-21 була одним з перших масово експортованих радянських автомобілів. Автівки, що йшли на експорт мали покращене оформлення, та двигуни з потужністю більшою на 10 або 5 кінських сил..

15 липня 1970 на заводі зібрали останню "Волгу" ГАЗ 21. За весь час виробництва випустили 638 875 автомобілів. Волга стала єдиним радянським автомобілем, що отримав титул європейського" Автомобіля року "  1958 року у Брюсселі.

Раніше організатори фестивалю розповіли про заходи з участю раритетних автівок  на "РетроФесті 2018"

Надія Поліщук