26.06.2018

4 найстаріших автомобілів "РетроФесту"

У "РетроФесті 2018" взяли участь більше ніж 60 екіпажів з різних областей України та з-за кордону. ІІІ Міжнародний фестиваль стилю відбувся 8-10 червня у Кам'янці-Подільському. Автопогляд пропонує ознайомитися з найстарішими автомобілями фестивалю та їхніми власниками.

Hanomag Sturm

Найповажнішим учасником "РетроФесту 2018" став німецький Hanomag Sturm 1935 року випуску. Він оснащений двигуном потужністю 65 кінських сил і об"ємом 2.2 літра. 

Найстаріший учасник “РетроФесту 2018” Hanomag Sturm 1935-го року випуску.
Найстаріший учасник “РетроФесту 2018” Hanomag Sturm 1935-го року випуску.
Це перший автомобіль середнього класу на автомобільному ринку довоєнної НімеччиниРаніше раритетне авто брало участь лише в місцевих заходах, тому "РетроФест" став для нього першим далеким випробуванням. До Кам'янця-Подільського прибув на лафеті, а у самому місті пересувався власним ходом.

Horch 957

Найдорожчий у передвоєнній Німеччині автомобіль - Horch 957 1938 року випуску коштував 20,8 тис. рейхсмарок.

Найдорожчий у передвоєнній Німеччині  автомобіль - Horch 957 1938-го року випуску
Найдорожчий у передвоєнній Німеччині автомобіль - Horch 957 1938-го року випуску

Оригінальна модель мала 8-циліндровий двигун потужністю 120 кінських сил. Horch 951 міг розвивати швидкість до 130 км/год. Власник Володимир Сірман реставрував авто майже 15 років. Він залишив оригінальні фари, салон та фурнітуру, проте двигун змінив на дизельний 3-х літровий від Mercedes, тому швидкість автівки зменшилась до 100 км/год.

Mercedes-Benz 170

Mercedes-Benz 170 1938 року випуску був автомобілем бізнес-класу.

Автомобіль бізнес-класу - Mercedes-Benz 170  1938-гороку випуску
Автомобіль бізнес-класу - Mercedes-Benz 170 1938-гороку випуску

Чотирьохциліндровий двигун мав об'єм 1,7 л. Потужність мотору досягала 38 кінських сил, завдяки чому автомобіль міг розвивати максимальну швидкість до 108 км / год. В Україну машину ввіз радянський офіцер після Другої Світової війни.

Packard 120

Packard 120 стала спробою американської фірми зберегти першість на ринку в період "Великої депресії". Ця модель стала помітно дешевшою - коштувала менше $ 1000. Packard 120 мав 8-циліндровий двигун мпотужністю 110 кінських сил. 

Найстаріший американський автомобіль - Packard 120 1938-го року випуску
Найстаріший американський автомобіль - Packard 120 1938-го року випуску

Зовні автомобіль виглядав престижно — 4 фари, хромований птах на капоті, а на дверях багажника — логотип фірми. Власник авто Леонід Заєць розповідає, що раніше на авто їздив радянський маршал Георгій Жуков. Леонід викупив автомобіль у свого сусіда в 1998 році за $ 1000 та протягом 8 років ремонтував та вдосконалював його.Багато деталей власник замовляв в Німеччині, мотор замінив сучасним двигуном BMW на 200 кінських сил і загалом витратив на реставрацію $20 тис. "РетроФест" - не перше випробування раритетного авто. Packard 120 брав часть у фестивалях ретро-автомобілів у Мінську, Одесі та Кишиневі.

У травні у Харкові пройшов РетроЗліт, у якому взяли участь близько 200 автомобілів 50-х років 20 століття. Серед унікальних екземплярів ретрозльоту були Lincoln Continental Cabrio, Chevrolet Bel Air Hardtop Sport Coupe, Opel Rekord і Rolls-Royce Phantom II.

Надія Поліщук