03.10.2018

Німецькі довоєнні автомобілі, перший конвеєрний Ford T – 7 найповажніших учасників OldCarLand

28-30 вересня відбувся найбільший технічний фестиваль OldCarLand на ВДНГ у Києві. На нього приїхали старовинні автомобілі вітчизняного  та іноземного виробництва. Найстарішим авто – понад 80 років. Автопогляд представляє найстаріші легковики фестивалю:

1.   Ford T.

Американський Ford T - перший конвеєрний автомобіль.  Його виробляли із 1908 по 1927 рік. Порівняно із машинами початку 20-х років, Модель Т виглядає дещо простіше. Не має дверці водія. За лобове скло потрібно було доплачувати. На панелі приладів відсутній спідометр. Це також додаткова опція. У машини не було бензонасоса - бензин ішов до двигуна самотоком. Тому, щоб автомобілі не глохли під час підйому, власники заїздили на гору задом. На OldCarLand приїхало два "Форда Т" із музеїв в Запоріжжі. Один автомбіль 1908 року випуску, інший - 1923. Автомобілі мають різні кольори та комплектації.

2.  Buick 6 Speedster 1921 року.

Buick 6 виробляла американська компанія Buick з 1914 по 1931 рік. Збирали це авто для участі в гонках. На змаганнях Buick виступав без крил, бампера, фар та сундука.

Масивні важелі випередження запалювання і ручного газу. Машина має рядний шестициліндровий двигун потужністю 47 л.с. Кожні 50 миль треба змащувати коромисла клапанів, заливаючи масло в отвори в кришці клапанів.  

Для автомобіля здійснили рестайлінг. Цей Buick має оригінальні дубові спиці. Автомобіль привезли в Україну з США у розібраному вигляді 3-4 роки назад. Рідкісний автомобіль привіз запорізький Музей техніки Богуслаєва.

3. Pakkard  1935 року

Американський автомобіль бізнес-класу Packard Eight випускали в 1930-1938 роках. На фестиваль приїхала модель Packard Super Eight 1935 року випуску. Кузов машини повністю відреставрований. Ходові частини, силові агрегати і трансмісія замінені на сучасні .Автомобіль потрапив у СРСР ще 1936 року. Таких в СРСР всього три. Привезла автомобіль реставраційна майстерня міста Дніпро ДТС.

4.   Opel P4 1935 року випуску.

Німецький довоєнний  легковик виготовляли у 1935-1937 роках. За цей час завод в Руссельхаймі випустив більше 66 тисяч авто.

Opel P4 був першим масовим німецьким автомобілем. Вартість у 1500 рейхсмарок робила його доступним для більшості населення Третього Рейха.

Автомобіль можна було придбати лише сірого і темно-синього кольорів. Дводверний напівкабріолет  мав відкидний верх. Приладна панель оснащена спідометром, датчиком палива і масляним манометром. Також на панелі розташовані перемикачі фар і склоочисникии. Завдяки двигуну потужністю 23 к.с. автомобіль міг розвивати максимальну швидкість до 85 км / ч.  

Власник машини Микола Новіков знайшов покинутий Opel під Києвом. Вона лежала у дворі її власника. Автомобіль був побитий і не мав скла.  Власник реставрував її - замінив деякі дерев'яні елементи, змінив оббивку салону і проводку.

5.   Skoda Popular

Чеський автомобіль Skoda Popular виготовляли у 1934—1946 рр.

Цей автомобіль випускали у двох версіях — 420 та 418. Проте модель 418 знаходилась на конвеєрі всього рік і таких випустили всього 200 екземплярів.  Popular 420 мала дво- та чотиридверні модифікації, із закритими та відкритими кузовами - фургони, карети швидкої допомоги, родстери. У шасі авто були незалежні підвіски передніх і задніх коліс з поперечними ресорами. Чотирициліндровий двигун розвивав 30 к. с. потужності. Машина могла розвивати швидкість до 105 км/год. Škoda Popular  мала гальма з механічним приводом і 3-ступеневою коробкою передач.

На фестиваль приїхав синьо-білий 2-дверний родстер Skoda Popular 1939 року. Власник реставрував її 22 рази.

6.   Opel Super 6.

Німецький Оpel Super 6 був автомобілем середнього класу. Виробляли його в період 1937-1938 рр.

Оpel Super 6 був доступний в трьох різних версіях - 4-дверний седан, 2-дверний купе і 2-дверний кабріолет. Машина мала трьохшвидкісну механічну коробку передач, незалежну передню підвіску типу Дюбонне. Модель випускали як із заводськими кузовами, так і у вигляді шасі на яких монтувалися кузова інших фірм. Цей солідний німецький автомобіль оснастили 2,5-літровим двигуном з максимальною швидкістю 115 км / год. За весь час фірма випустила більше 46 тисяч Оpel Super 6.

7.   De Soto  s6 1939 року.

Автомобілі De Soto виробляла компанія  Chrysler. За часів Великої депресії автомобілі цієї марки часто експлуатували як таксі, але вже в 1933 році бренд вийшов на вищий рівень і склав конкуренцію Buick.

De Soto  серії S випускали з 1937 по 1942 рік. Модель S6 виробляли у варіаціях Deluxe та Custom.  Основні моделі – двохдверне купе та чотирьохдверний седан. Автомобіль мав 6-циліндровий двигун. На такій ж моделі їздив Уолт Дісней - йому її подарував за те, що намалював рекламу для цієї марки автомобілів.

De Soto  s6, яка приїхала на фестиваль – єдина в Україні. Ця машина потрапила в руки до нинішнього власника Сергія Зайцева у сумному стані, ремонтні роботи тривали 8 років. Салон має дерев"яні деталі та велюрові сидіння, максимально наближені до оригіналу. Також в автомобілі оригінальні дерев"яні ручки.

Раніше Автопогляд повідомив про 5 військових автомобілів OldCarLand. на фестиваль приїхали  БРТ-152, легендарний Т-34 та ГАЗ АА.

 

Надія Поліщук