08.10.2018

Машини, які дивують – ТОП-5 учасників OldCarLand

На минулих вихідних у Києві відбувся 9-й  OldCarLand. На найбільший технічний фестиваль приїхало чимало  раритетних автомобілів. Автопогляд розповідає про найцікавіші з них:

1. Півтораповерховий ЛАЗ  5208 1994 року.

Ідея створення півтораповерхового туристичного автобуса була новою для українського автопрому з 1976 по 1990 рік. У 1994 році на виставці "Український автобус-94" у Львові показали півтораповерховий ЛАЗ 5208, оснащений  302-сильним двигуном Renault, коробкою передач від MAN. Автобус мав кондиціонер Thermo King та комфортабельні сидіння. Бокові вікна були вклеєні, на першому поверсі - туалет. В Україні є лише один такий автобус.

2. Dodge WC-54

Такий військовий санітарний автомобіль виготовляли  у 1942-1944 роках у США. Машина вантажопідйомністю  3/4 т розвивала швидкість до 102 км/год. Цей унікальний санітарний автомобіль унікальний для пострадянських країн. В Україні такий всього один.  Dodge WC здобув 2 місце у конкурсі Елеганції.

3.  ЗіС-110

На OldCarLand приїхав автомобіль радянського партійного керівництва ЗІС 110 1945 року випуску.  Всього таких виробили 2089 одиниць. У машини - кузов типу лімузин. На цьому автомобілі вперше кулісу перемикання передач перемістили з підлоги на рульову колонку.  Також на ЗІС-110 з"являється одометр, що дозволяло виміряти добовий пробіг автомобіля. Автомобіль був по суті семимісним, тому що мав 2 додаткові сидіння, які легко складалися.

ЗІС 110 використовували також як таксі та швидку допомогу.

4. АТ-Л

Артилерійський тягач АТ-Л - потужний і швидкохідний транспортер для буксирування артилерійських систем, перевезення розрахунку і боєприпасів. Його виготовляли з 1947 по 1967 рік. Таку модель на фестивалі показали  вперше. Цей післявоєнний автомобіль вантажопідйомністю 2 тонни використовували для освоєння важкодоступних районів СРСР.

5. "УралЗіс"

Вантажний автомобіль "УралЗІС" виробляли на Уральському автомобільному заводі з 1958 по 1965 рік. До 1961 року машину випускали з логотипом "УралЗІС" на боковинах капота, потім – під  маркою "УРАЛАЗ".

УралЗІС-355М оснащувався модернізованої кабіною від вантажівки ГАЗ-51, а крила, капот і облицювання радіатора мали свій дизайн. Вантажопідйомність автомобіля становила 3,5 т, проте машина по хороших дорогах могла перевозити 5 - 6 т. Під капотом розміщувався 6-циліндровий бензиновий двигун Урал-355 потужністю 95 к.с. Коробка передач - механічна, 4-ступінчаста. Паливний бак - 110 л.

УралЗІС-355М знімався  в кіно – його показали  як цементовоз у фільмі "Джентльмени удачі".

Це єдина відновлена машина  в Україні. Відреставрували її лише цього року в Запорізькому  музеї "Фаетон".

Раніше Автопогляд повідомляв про особливості Skoda Popular 1939 року. Власник реставрував її 22 роки.

 

Надія Поліщук