02.06.2019

У Львові відбулися перегони на ретроавтомобілях

  
Найстарішим учасникам ретроперегонів, що відбулись у Львові, — понад 100 років. Змагання пройшли трасою Львівський трикутник в рамках фестивалю Leopolis Grand Prix.

У ньому взяло участь більш як півтисячі одиниць техніки. Найстаріші машини змагань — зроблені до 1920-х років. Автомобілі поділили на різні класи.
 
 
Екіпаж кожного з автомобілів складався із пілота і штурмана. На старті у кожне авто видавали спеціальний GPS-блок, він фіксував швидкість машин, час прибуття й відправлення. Перемогу отримував той екіпаж, який вчасно з точністю до секунди приходив до фініша й мав якомога менше штрафних балів. Їх, до речі, нараховували за перевищення швидкості, запізнення до фінішу та інші моменти.
 

Найстарішим автомобілем, який взяв участь у заїздах був Ford Т 912 року випуску.
 
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Класика 30-х та машина, що могла возити Гітлера, - найцікавіші авто з "Ретрофест
 

"Не втрачаю нагоди проїхатися своїм авто. Стільки б років автомобілю не було, він повинен їздити. У справності свого впевнений. Перебрав кожен його болтик, - говорить львів"янин Дмитро Степанов. - Звісно, є свої труднощі після таких заїздів. Особливо із гумою — вона стирається чи деформується. Поїжджу декілька днів на таких заходах і вже треба нову в США замовляти. Але воно того варте".
 

Чимало учасників було на довоєнних автомобілях. Наприклад, Essex Terraplane 1933 року. Він належав литовському гонщику й учаснику довоєнних перегонів у Монтекарло. Крім цього, в заїздах брав участь Wanderer W23 1938 року випуску, Willys-Knight 20 1920 року та інші.
 

Вперше кільцеві перегони у Львові відбулися 87 років тому. Їх організував Малопольський автомобільний клуб. Взяли участь 18 спортивних машин. Мали якнайшвидше проїхати спеціально перекритими міськими вулицями 3041 метр. За перегонами 1930 року спостерігали 26 тис. глядачів. 

Володимир Мукан