28.05.2016

Новий Opel Astra презентували на Столичному автошоу

Opel Astra нового покоління вчора презентували на "Столичному автошоу" в Києві. Німецький хетчбек має новий кузов і салон, а також більш економічні двигуни.

Дизайн Opel Astra К дещо перегукується із попереднім поколінням. Однак його кузовні лінії стали стрімкішими та більш виразними. На капоті й бампері з"явилося більше ребер жорсткості. В іншому стилі виконали решітку радіатора й фари. Задні ліхтарі стали масивнішими й більш кутастими у порівнянні із попереднім Astra.

"Ця машина — це абсолютно нове покоління німецької марки. Тому варто очікувати, що найближчим часом багато дизайнерських й інженерних рішень, застосованих для Astra, з"являться і в інших моделях Opel, - говорить Максим Безрукавий.

Якщо у моделі 2014-2015 років випуску панель приладів була перевантажена кнопками й блок керування мультимедійною системою і клімат-контролем був розміщений в одному місці, то тепер керування кліматом знаходиться внизу біля важеля коробки передач, а управління мультимедійною системою біля її монітору. Торпеда стала менш габаритною. Вона тепер немає схилу на пасажира. На ній з"явилися пластикові вставки, покриті рояльним лаком. Подушку керма зробили меншою. Панель приладів мало чим відрізняється за ергономікою від панелі попереднього Astra — ліворуч тахометр, праворуч — спідометр.

"У цій моделі встановили принципово нові сидіння. Їх розробили німецькі спеціалісти так, аби у водія і пасажирів не розвивалися хвороби суглобів і спини. На таких сидіннях зручніше їздити на далекі відстані. Загалом салон став просторіший через кращу ергономіку та іншу посадку людей", - пояснює менеджер.

 

Замість лампочок у фарах Opel Astra — по 9 світлодіодів. Вони об'єднані між собою у секції.

"Вони дають значно яскравіше світло, а енергії споживають значно менше. Крім того, фари обладнані різними інтелектуальними системами. Одні автоматично приглушають світло деяких світлодіодів, коли на зустрів їде авто із увімкненими фарами. Інші можуть направляти світловий пучок у сторони, залежно від напряму руху", - каже спеціаліст.

Astra нового покоління може сам паркуватися завдяки датчикам і спеціальній програмі. Водій має лише тиснути на газ, кермо крутити не потрібно.

"У попередньому Opel Astra, які поставляли в Україну, такої системи не було. Вона була у Opel Insignia. Зараз німецька компанія зробила всі свої найпередовіші розробки й системи доступними для всіх класів. Наприклад, на нову Astra встановлюють систему розпізнавання дорожніх знаків, датчики дощу і світла, підігрів керма, систему стеження за дистанцією, круіз-контроль, датчиками тиску в шинах тощо. І багато із цих систем є вже в стартовій комплектації", - говорить Максим Безрукавий.

На вибір можна обрати один із 16 запропонованих двигунів і механічну або автоматичну коробку передач.

"Є дизельні двигуни і бензинові.Виробник пропонує силові агрерати від1 літра до 1,6. У найдешевшій комплектації на авто ставлять 100-сильний бензиновий двигун обсягом 1,4 літри. Вся лінійка двигунів надійна й випробувана. Наприклад, у країнах ЄС технічне обслуговування для таких проводять раз у рік або раз на 30 тисяч кілометрів. На жаль, у нас менш якісне пальне, гірші дороги, тому в Україні виробник встановив регламентне ТО через кожні 15 тисяч кілометрів", - говорить менеджер.

Такий силовий агрегат розганяє автомобіль до 100км/год за 12,3 с. Споживає у місті близько 7,1 літра, на трасі — 4,4. Вартість машини у найдешевшій комплектації 395306 грн.

Поки нову Opel Astra виробляють лише у кузові хетчбек. Універсал з"явиться наступного місяця.

"Хетчбек роблять на підприємстві Opel у Польщі. Універсал — у Великобританії. Щодо седану, то він є лише у дизайні Astra попереднього покоління", - говорить менеджер.

Нагадаємо, що у ці вихідні після дворічної паузи пройшло "Столичне автошоу", де представили десятки нових автомобілів.

 

 

Володимир Мукан