03.11.2017

Яких змін зазнав новий Nissan Qashqai - враження від знайомства

Вчора у Харкові презентували  оновлений японський кросовер Nissan Qashqai. Він пройшов глибоку модернізацію.  Новинку вже продають в Україні. Можна обрати передньо- або повнопривідну версію із бензиновим або дизельним двигуном. Коштує модель від 553 740 грн.

Ми виокремили основні відмінності нового Qashqai на прикладі передньопривідної машини з 1,6-літровим турбодизелем на 130 к.с. і варіатором у комплектації Tekna з деякими додатковими пакетами опцій.

Фото: Володимир Мукан
Фото: Володимир Мукан

Зовні

Дизайн NissanQashqai став виразнішим.  У гаммі кольорів моделі з"явився яскравий блакитний і коричневий. Повністю змінили лицеву панель – бампер, решітку радіатора, фари, капот. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що може автомобіль на всі випадки життя - тест-драйв дизельного Nissan X-Trail

Передню оптику оснастили світлодіодами. Якщо в попередній версії смуга денних ходових вогнів була розміщена у кутах фар ближче до решітки радіатора, то тепер йде вздовж верхньої частини фари. Під час увімкнення поворотів миготить жовтогарячим. Відтак здалеку цей сигнал помітніший.  Напрям і потужність головного світла може змінюватися залежно від повороту керма та швидкості автомобіля. З"явилася функція автоматичного увімкнення і вимкнення дальнього світла – як тільки датчики Nissan виявляють приближення машини на зустрічній смузі, фари переходять на ближнє світло.

Фото: Володимир Мукан
Фото: Володимир Мукан

Ребра жорсткості  капота   Qashqai розміщені на більшій відстані між собою, ніж раніше. Вони плавно переходятьу хромовану накладку решітки радіатора. Сама ж решітка більша, ніж у попередньої версії кросовера, злегка находить на бампер. Емблема Nissan розміщена під прозорим пластиком. За нею сховані датчики інтелектуальної системи для допомоги водію.

Фото: Володимир Мукан
Фото: Володимир Мукан

Загалом спереду стало більше глянцевих пластикових елементів, як у преміальних моделях різних марок. Проте це не зовсім практично, адже подряпини на ньому буде видно більше, ніж на нефарбованій пластмасі.

Іншим став задній бампер і ліхтарі. Датчики парктроніка розмістили вище. На нижній частині бампера з"явилися дві сріблясті вставки, що надають спортивності "кормі" машини. Катафоти, які були встановлені низько, підняли. Тепер їх краще видно здалеку, вони менше заляпуватимуться дорожнім брудом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яскравий дизайн й спортивна керованість - тест-драйв оновленого Nissan Juke

 Так само краще буде видно в негоду нові задні ліхтарі. Їх розробили за допомогою 3-D моделювання. Верхня й нижня кромка кожного з них випирає. Відповідно захищає від бруду середню частину ліхтаря. До речі, вони стали яскравішими, бо оснащені світлодіодами.

Фото: Володимир Мукан
Фото: Володимир Мукан

Впадає в око й те, що з даху зникла антена.  Її функцію виконує невеликий "плавець". Таке рішення полегшить автовласникам заїзд у невисокі гаражі та на автоматизовані автомийки. Однак ця деталь зараз не лише допомагає ловити радіохвилі, а й допомагає системі навігації NissanConnect. Повністю змінилася і стилістика литих дисків. Оскільки нові мають тонші спиці, автомобіль візуально здається легшим. За рахунок того, що вони мають елементи чорного кольору, то добре поєднуються із вставками з чорного нефарбованого пластика на порогах і бамперах.

Фото: Володимир Мукан
Фото: Володимир Мукан

 

Салон

Зі змін у салоні одразу впадає в око інше кермо й сидіння. Рульове колесо стало більш спортивним D-подібної форми. Воно зручніше за попереднє. Кнопки керування мультимедійною системою, які розміщені на спицях, мають однаковий дизайн із обох сторін. Якщо раніше вони були із сірого глянцевого пластику, то тепер – із чорного матового. Стали приємніші на дотик.

Фото: Володимир Мукан
Фото: Володимир Мукан

Ручку на картах дверей обтягнули шкірою. Зазнав змін і центральний кожух трансмісії. Важіль коробки передач відтепер обтягнутий шкірою, підлокітник став зручніший і функціональніший – має не тільки додаткове відділення, а й кишеню для карток всередині. Як і в попередньому Qashqai, всередині є розетка на 12 В, гніздо AUX i USD.  На жаль, у версії Teknaми не побачили дефлекторів повітря в центральному тунелі для пасажирів позаду, а також дефлекторів у підстаканниках, як було у попередній версії.  Зате в салоні стало помітно тихіше під час їзди,  керування стало більш точним.

Технологічні системи

Електроніки й різноманітних роботизованих помічників у новинці істотно побільшало. У вигляді пакетів для комплектації  Tekna, що коштує від 840 020 тис. грн.,  можна замовляти, окрім музичної системи Bose і системи Safety  Plus (моніторинг "сліпих зон", виявлення втоми водія, попередження про перехресний рух, допомогу при паркові тощо),  нові технологічніші сидіння  із пам"яттю водійського на два положення і пневматичним регулюванням поперечної зони, обтягнуті м"якою шкірою наппа.

Фото: Володимир Мукан
Фото: Володимир Мукан

Мультимедійна система, стала сучаснішою й інтуітивнішою. Звук почав звучати на кілька рівнів краще, адже за це тепер відповідає акустична система Bose, як у преміальних Infiniti. По салону розміщено 8 динаміків. Найбільші низькочастотні – під підлогою багажника.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Infiniti Q70 - автомобіль, із якого не хочеться виходити

Щоб музика краще звучала, виробник встановив товстіше скло задньої дверці, покращив шумоізоляцію дверей.

Фото: Володимир Мукан
Фото: Володимир Мукан

Автомобіль може сам паркуватися. Водію достатньо увімкнути потрібну передачу й функцію парковки. Крутити кермо не потрібно. Натиснувши один раз на гальма на схилі, електроніка утримуватиме авто в такому положенні, поки власник не натисне на акселератор. У новій версії система моніторингу сліпих зон тепер орієнтується не лише на дані із 4 камер, а й із радіолокаційного обладнання. Виїжджаючи заднім ходом зі стоянки, спеціальний радар попередить про авто, що наближається перпендикулярно.

Силові агрегати

Із двигунів NissanQashqai можна обрати один із трьох – 1,2-літровий бензиновий турбований потужністю 115 к.с, 2-літровий бензиновий на 140 к.с і 1,6-літровий турбодизельний потужністю 130 "коней". Можна обрати варіатор або механічну коробку передач. Для 2-літрового силового агрегату пропонують лише варіатор.  

Загалом автомобіль зберіг свою збалансованість у дизайні екстер"єру й інтер"єру. За рахунок нових легкосплавних дисків зміненої лицевої частини виглядає легшим й менш масивним.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Місткий та економічний — тест-драйв Nissan Sentra

Нагадаємо, Qashqai – це найуспішніша модель Nissan. Їх продали понад 2 млн. одиниць. Це перший кросовер в світі. Після  його появи 2007 року й інші автовиробники почали випускати легкі комфортабельні позашляховики.

Володимир Мукан