14.03.2019

Скляний дах і просторий салон - в Україну привезли Citroen C5 Aircross

В Україні презентували новий французький кросовер Citroen C5 Aircross. Знайомство із новинкою відбулося на території заміського ресторанного комплексу Zafferano села Вишенки Київської області.

 

Citroen C5 Aircross
Citroen C5 Aircross

 

Citroen C5 Aircross - це найновіший і найбільший кросовер французької марки. Особливістю моделі є широкий вибір комплектацій і оздоблення. Загалом може бути 30 варіантів персоналізації. Серед яких — 7 кольорів, 4 варіанти салону, 3 кольори окантовки кузовних накладок і 2 типи легкосплавних дисків.

Кросовер побудований на базі ЕМР2, як й інша французька модель - Peugeot 5008. Вартість новинки стартує від 703 тис. грн.

Як виглядає?

У Citroen C5 Aircross двосекційні LED-фари, емблема інтегрована у решітку радіатора, яскраво виражені повтрозабірники бампера.

Кузов по контуру оздоблений чорним практичним пластиком, який стійкий до легких деформацій і подряпин. Корма автомобіля добре стилістично доповнює лицеву частину — рельєфні ліхтарі ніби складаються із чотирьох частин, а у бампері встановлені дві масивні вихлопні труби.

 

Citroen C5 Aircross
Citroen C5 Aircross

 

Силует машини динамічний, але не агресивний. Завдяки тому, що стійки між лобовим склом, дверима та між дверима й багажним відсіком пофарбовані у чорний, кузов здається легшим, ніж є насправді. У кросовера чимала площа скляного даху — майже 1 метр. З обох боків є рейлінги для кріплення багажника. Це модель у топовій комплектації вартістю понад 853 тис. грн.

 

Citroen C5 Aircross
Citroen C5 Aircross

 

Який салон?

Салон Citroen C5 Aircross виглядає інноваційно і практично. У нашому тестовому авто темні елементи оздоблення поєднано із коричневим кольором. Пластик торпеди в районі лобового скла й на картах дверей твердий. Однак всі елементи, що обтягнуті шкірою, мають м'яке травмобезпечне покриття. Кермо має злегка зрізану внизу D-подібну форму.

 

Citroen C5 Aircross
Citroen C5 Aircross

 

На панелі приладів розміщено великий монітор, який відображає швидкість, рівень пального, показники бортового комп'ютера та інші дані. По центру торпеди — сенсорний екран мультимедійної системи. До речі, електроніка підтримує Android Auto/Apple CarPlay.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Всі деталі про нову Tesla Model Y - дата, ціни, особливості

Також є безпровідна зарядка для мобільних телефонів. Замість звичного важеля коробки передач встановлений джойстик 8-ступеневого "автомата". Поряд — регулятор режимів їзди. Він дозволяє обрати фірмові режими Grip Control — сніг, пісок, бруд тощо. Біля дзеркала заднього огляду встановлений реєстратор ConnectedCAM, що має функцію миттєвої зйомки для передачі фото і відео через соцмережі.

Citroen C5 Aircross
Citroen C5 Aircross

Водійське та переднє пасажирське сидіння у топовій комплектації мають функцію масажу.

На задніх сидіннях просторо. Місця для голови буде достатньо людям зростом понад 190 см. Центральний поздовжній тунель практично відсутній. Це дає змогу зручно сісти по центру заднього ряду.

На відміну від більшості кросоверів цього класу C5 Aircross має позаду три окремі сидіння. Їх можна, незалежно одне від одного, рухати вперед-назад, змінювати нахил спинки або складати її. Це дає більші можливості трансформації салону під час перевезення габаритних вантажів.

Скільки місця в багажнику?

Багажник автомобіля місткий — на 550 літрів. Після складання спинок задніх сидінь простір можна збільшити до 1600 літрів. У багажнику є розетка на 12 вольт, докатка. Дверця оснащена електроприводом. Відчиняти її можна завдяки руху ногою під бампером.

Що під капотом?

Новинку комплектують трьома двигунами на вибір — бензиновим 1,6-літровим на 150 к.с., 1,5-літровим дизельним на 130 "коней" або ж 2-літровим дизелем на 180 к.с. В парі із дизельними силовими агрегатами пропонують лише автоматичні коробки передач. Повним приводом модель не оснащують.

Citroen C5 Aircross
Citroen C5 Aircross

Як їде?

Citroen C5 Aircross у топовій комплектації оснащений безключовим доступом. Для відкриття дверей достатньо торкнутися до водійської ручки, для запуску двигуна — натиснути кнопку запуску силового агрегату на панелі біля важеля коробки передач.

Рушає автомобіль плавно. Педаль газу середньої чутливості, двигун на натиск реагує практично без затримок. Прискорюється автомобіль жваво. Достатньо 9,4 секунди для розгону до 100 км/год. Передачі перемикаються невідчутно.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гібридні позашляховики показав Jeep у Женеві

Керування автомобілем середньої гостроти, підвіска як для цього класу машини м'яка. Модель оснащена амортизаторами нової генерації. Вони максимально м'які в середньому положенні штока й найжорсткіші в крайніх положеннях. Це дозволяє практично непомітно проїздити дрібні вибоїни.

Модель комплектують 12 системами допомоги водію. Серед яких система моніторингу мертвих зон, рядності руху, автоматичного екстреного гальмування, зчитування знаків, попередження про ймовірність зіткнення, парктронік із камерою. Після перемикання на задню передачу на монітор виводиться відео із камери заднього огляду. Направляючі лінії на ній змінюють своє положення залежно від обертання керма. На жаль, передньої камери для поліпшення якості паркування виробник не встановив. Проте є відеореєстратор, яким рідко комплектують моделі провідних брендів.

Споживає автомобіль у змішаному циклі (за поспортом) 6,4 літри пального.

Нагадаємо, що раніше компанія Citroen представив  автомобіль, керувати яким можна за допомогою смартфона.

Як повідомляв Автопогляд раніше, Polestar випустила електромобіль з запасом ходу в 500 км

Володимир Мукан