29.03.2019

Кузов фастбек і безрамні вікна - показали Peugeot 508

Стартувала офіційна презентація в Україні нового французького фастбека Peugeot 508. Познайомили із новинкою на території комплексу Superior Golf & Spa у Харкові. 

Французький легковик почали продавати в автосалонах у трьох комплектаціях. Його вартість стартує від 722 тис. грн. 

Ребра жорсткості на кузовних панелях — стильні, але не яскраво виражені. Завдяки цьому візуально модель старітиме повільно. Цікавим рішенням є дві виштамповки на даху і стрілоподібні лінії боковин. Спортивно виглядають дуті арки задніх коліс в поєднанні з вузькою лінією зі світлодіодних ліхтарів на кормі машини.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ракетні крила, море хрому та ненажерливі 7-літрові двигуни – як рекламували машини 1950-х

Впізнаваною в потоці машин модель роблять вертикальні "клики" ходових вогнів, що за сумісництвом працюють ще й як повороти. Цифровий індекс моделі нанесений на лицевій панелі нижче капота. Завдяки тому, що внутрішні краї фар є трохи заглибленими, автомобіль виглядає вміру агресивним.

У Peugeot 508 тип кузова фастбек. Це коли кришка багажника відчиняється разом із похилим заднім вікном. Здалеку здається, що це седан, проте практичність автомобіля на рівні ліфтбека.

Силует машини — гармонійний. Для кращої аеродинаміки кузов зробили невисоким — 140 см. Двері, подібно до американських автомобільних традицій, не мають віконних рамок. При кожному закритті скло автоматично доводиться. Такі рішення також використовують преміальні німецькі виробники.

Цікаво, що новий Peugeot став на 8 см коротшим цієї моделі попереднього покоління. Його довжина 475 см, а ширина 190 см.

 ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скляний дах і просторий салон - в Україну привезли Citroen C5 Aircross

Автомобіль комплектують різними решітками радіатора. У комплектації Allure має горизонтальні лінії решітки радіатора із шашками на них. У дорожчій версії GT-line - лише шашки. Колеса на Allure мають бути 17-дюймовими, а в повній комплектації 18-дюймові.

У комплектації Allure авто коштує 925,5 тис. грн. Воно укомплектоване світлодіодними фарами з функцією "бічного світла", шістьма подушками безпеки, круїз-контролем, системою стабілізації, камерою заднього огляду, безключевим доступом. Крім цього, встановлені додаткові опції - масажні крісла й дистанційне відкривання багажника.

Салон машини просторий. Торпеда із м'якого пластику, оздоблена шкірою і прогумованими матеріалами. Панель приладів, традиційно для цього французького виробника, вже не має аналогових приладів. Замість неї великий дисплей, на який виводяться показники швидкості й тахометра. За бажання можна налаштувати 4 типи комбінації приладів і показників – виводити на основне місце навігатор, традиційні стрілочні тахометр і спідометр чи лишати тільки показник швидкості.

По центру торпеди - інший дисплей, мультимедійної системи. Ручка перемикання коробки передач нагадує авіаційний важіль із кнопками. Кермо встановили невеликого радіусу зі зрізаною верхньою і нижньою частинами.

Передні крісла зручної форми. Їхні спинки не такі товсті, як у попередньому поколінні цієї моделі. До того ж, оснащені багатозонним масажем спини.

Автомобіль комплектують трьома двигунами на вибір – одним бензиновим і двома дизельними. Бензиновий двигун об'ємом 1,6 л, потужністю 150 к.с. з 6-ти ступеневою коробкою передач. Із дизельних пропонують два силові агрегати – 1,5-літровий BlueHDI потужністю 130 к.с. з 8-ступеевою автоматичною коробкою передач, 2-літровий потужністю 180 к.с., також із 8-ступеневим "автоматом".

Нагадаємо, нещодавно презентували новий французький кросовер Citroen C5 Aircross. Це найновіший і найбільший кросовер французької марки. Особливістю моделі є широкий вибір комплектацій і оздоблення. Загалом може бути 30 варіантів персоналізації.

 

Володимир Мукан