05.07.2018

Велосипедні доріжки мають бути ширшими, а велосипедисти — помітними — експерт

Згідно з новими будівельними нормами, до початку осені в Україні збільшиться кількість велодоріжок. Влаштування велосипедних доріжок і окремих смуг для велосипедистів стане обов'язковим при будівництві нових та реконструкції старих доріг.

"Я за велодоріжки, але їх будівництво повинно підкріплюватися соціальною програмою і медіакампанією. Велосипед — це один з найтравматичніших видів транспорту. Тому варто, щоб люди більше користувалися велосипедами, але робили це безпечно", - розповідає Автопогляду засновник інтернет-порталу dtp.kiev.ua. Влад Антонов.=

На сьогодні у велосипедній індустрії існує багато гострих проблем, які потребують вирішення.

"Заразпішоходи не знають, як поводити себе біля велодоріжки, а велосипедисти часто порушують правила безпеки дорожнього руху. Також вони переважно не користуються шоломами - це дуже небезпечно і уже привело до багатьох аварій. Велосипедисти завжди повинні бути помітними, щоб водії могли їх бачити. Велодоріжки, що є зараз — недосконалі, вони часто закінчуються якоюсь огорожею. Органи влади повинні дбати про правильне будівництво велосмуг. Найбільш дієвим буде все це популяризувати і показувати", - каже експерт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Звуження доріг збільшить кількість аварій - експерт 

Згідно з новими нормами, велодоріжки і смуги для велосипедистів необхідно облаштовувати практично на всіх типах доріг. Велосмуги потрібно проектувати тільки для одностороннього руху і розташовувати їх по обидва боки вулиці. Якщо ж вулиця з одного боку забудована, то велодоріжка буде двосторонньою і розташовуватиметься саме на стороні забудови.

"Зазвичай велодоріжки роблять в одну сторону, так безпечніше. Але якщо хочуть робити двосторонні велодоріжки, то вони повинні бути значно ширшими за односторонні — в 2 рази, а то і в 3, щоб люди могли комфортно на них розміщатися. Тим більше, що велосипедисти часто їздять по двоє або групами. Це теж потрібно враховувати, щоб не потрапити одночасно в одну і ту ж аварію", - говорить спеціаліст.

Нововведення набудуть чинності з вересня 2018 року і будуть обов'язковими до виконання всіма структурами, причетними до будівництва доріг.. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

За оновленими будівельними нормами зміниться і ширина смуг на дорогах — вона має зменшитися до 3.5-2.75 м.

 

 

Поліщук Надія