17.12.2019

Українці впевнено пересідають на електрокари: причини та тенденції 2019

Із початку цього року по листопад включно в Україну ввезли 6958 електромобілів. Тенденція за найбільш популярними моделями лишається незмінною. У лідерах Nissan Leaf, на другому місці Tesla Model S, на третьому Volkswagen e-Golf. Четверте й п"яте місце посіли BMW i3 та Fiat-500 відповідно.

"Маємо приблизно такий попит на електромобілі, як і в розвинених європейських країнах, - говорить CEO компанії ElectroCars Олександр Кравцов. - Якщо порівняти із аналогічним періодом торік, то купівельна активність знизилася. Головна причина - зникли чинники, які стимулювали це. Наприклад, раніше люди поспішали купувати електромобілі, бо боялися введення ПДВ і не хотіли переплачувати ці 20 відсотків".

Більшість проданих електромобілів - вживані. Таких 95%. Переважно їх замовляють у США. Хоча цьогоріч активно зростає частка проданих із країн Євросоюзу.

"Причина такої тенденції зрозуміла - електромобілі дорогі, а купівельна спроможність українців - низька. Люди готові витрачати на машину в межах 10-15 тисяч доларів. За такі гроші можна придбати або новий бюджетний бензиновий автомобіль, або вживаний електромобіль", - говорить Олександр.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Fiat Chrysler і Peugeot-Citroen об'єднуються

Новою тенденцією є те, що стала зростати частка продажу комерційного транспорту. Вантажопасажирських фургонів цьогоріч продали 505 одиниць.

"Переважно купують електричні "Рено Кенгу". У нас одна з найнижчих цін у Європі на електроенергію, тому перевозити невеликі вантажі цією машиною значно вигідніше, ніж дизельною чи бензиновою. Продажі фургона могли б бути ще більшими, якби його оснащували швидкісною зарядкою".

Нагадаємо, цього року на презентації PartyPlaceProject показали понад 20 суперкарів. Серед них такі відомі моделі як Ford Mustang, Chevrolet Camaro та рідкісний Dodge Viper.

Автопогляд