20.03.2020

Компанія Nissan показала оновлену емблему

Японський автовиробник Nissan реєструє новий логотип  у Великобританії, Перу, Уругваї, Аргентині та Чилі.

Про це свідчать заявки на товарні знаки в патентні бюро у визначених країнах.

Компанія Nissan опублікувала зображення нової емблеми, однак поки не прокоментувала інформації. Логотип став мінімалістичним і без хромованого оздоблення.

Товарний знак має двовимірний дизайн та оновлений шрифт без горизонтальних ліній всередині.  У порівнянні зі звичним значком, представлений логотип еволюціонує та наближається до оновлених логотипів BMW і Volkswagen.

Вперше корпоративна емблема з"явилася на прем"єрі нової Nissan Ariya на автосалоні Токіо 2019 року. Значок на новому електричному кросовері майже повністю відповідає опублікованому зображенню. Невдовзі слід очікувати логотип на серійних моделях автовиробника. Однак поки не відомо яка модель отримає його першою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Розмитнення "євроблях" скасують, але не для усіх

Нову емблему планують і для нового покоління Z-лінійки. Відповідну заявку на оформлення патенту компанія подала в Канаді та Новій Зеландії. Логотип представлений літерою Z оригінальним шрифтом з діагональною рискою посередині.

Раніше від тривимірних моделей відмовились Volkswagen та BMW. Це рішення компанії аргументували бажанням сподобалися молодіжній аудиторії. Однак Volkswagen планує використовувати нову емблему лише в рекламних матеріалах та соціальних мережах. На авто логотип залишиться незмінним.

 

 

 

 

Автопогляд