25.03.2020

Audi та Volkswagen змінили свої логотипи на період пандемії

Вперше за 86 років Audi роз"єднала кільця свого логотипу. Про це йдеться у відеоролику виробника. Він з'явився на офіційному сайті компанії зі зміненим логотипом.

Невелике відео описує роз"єднання та з"єднання свого значку. Спочатку Audi закликає "зберігати дистанцію". Після того, як логотип стає звичним, – з"являється напис "тримайтеся разом".

 Під час пандемії на COVID-19 ВООЗ рекомендує зберігати дистанцію в 1 метр. На думку медиків, такі заходи знижують відсоток зараження вірусом. Компанії Audi та Volkswagen вирішили підтримати світ у час недуги соціальними роликами.

Подібне створила й компанія Volkswagen. На своєму лого вони змістили букви "V" і "W". Далі компанія говорить: "У Volkswagen ми традиційно стоїмо разом у всіх кризах і підтримуємо один одного. Ми переконані, що разом ми знайдемо нові шляхи та рішення, які дозволять нам подолати цю кризу. На цей час особливо важливо, щоб ми дотримувалися правил поведінки та гігієни з великою дисципліною. Будьте в безпеці — зберігайте соціальну дистанцію!"

Також німецький автовиробник Volkswagen повідомив, що останнім часом стає важко підтримувати обсяги випуску на європейських заводах. Своєю чергою Audi тимчасово зупиняє виробництво в Брюсселі, оскільки працівники залишилися на карантині.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Як поводитися автомобілісту під час карантину – 7 порад експерта

 

Нагадаємо, під час поширення коронавірусу більшість європейських автовиробників вирішили тимчасово закрити свої заводи. З німецьких виробників лише BMW не має виробничих обмежень. 

 

Автопогляд