09.09.2020

Український трайк уже готується дивувати відвідувачів на OldCar

Знайомтесь – трайк звичайний, український.

Як ми обіцяли раніше, на зльоті будуть і раритетні автівки, і мотоцикли. Але є техніка, що потребує окремої категорії, оскільки її складно зарахувати до якоїсь із вже усталених. Саме до такої належить трайк.

На перший погляд, трайк – це триколісний мотоцикл. Однак справжній триколісний мотоцикл – це трицикл. А ми говоримо про трайк. То в чому ж різниця?

Про це ми запитали власника трайка, пана Олександра, який приїде цього року на "Ретрозліт" з Черкащини.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Ретрозльоті Old Car представлять унікальний ГАЗ-12 ЗіМ "Фаетон" 1949 року

"Зараз майже у кожній лінійці Honda чи Harley Davidson роблять мотоцикли, а до них – підкатки. Тобто можеш позаду до мотоцикла підкототи ще два колеса з крилами і в тебе буде триколісний мотоцикл, - пояснює Олександр. – На них більше кажуть "трицикли". А от про наші, з додатковими місцями, більше кажуть трайки. А є ще трайки навиворіт – два колеса спереду, а не позаду".

Існує декілька версій походження трайків. За однією з них, трайки створили у США як засіб пересування для солдатів, які втратили кінцівки під час Другої світової. Саме на американських моделях можна прослідкувати еволюцію трайка. Спочатку на кермо виносили всі органи управління, а замість ящика з поручнями встановлювалися крісла для однополчан. А далі – понеслось: стали міняти передню вилку на чопперну, розтягувати раму, викидати все "непотрібне" (крила, дзеркала, фари), ставити позаду ширші автомобільні колеса.

Двигун трайка від "Запорожця". Оскільки зазвичай трайк, на відміну від трицикла, продукт кастомного виробництва, тому складно дати чіткі характеристик його "поведінки" на дорозі, каже Олександр.

"Кожен трайк зроблений вручну, кожен – індивідуальний, до нього треба звикати", - поясняє він. А щодо того, звідки брав креслення – всміхається, - всі креслення в мене у голові. Як дівчину можна собі уявити, заплющивши очі, так само я бачу мотоцикли. Спочатку ти цю картинку маєш в голові, а потім береш залізо і втілюєш свій задум у життя. А потім все принципом тика – вліво – вправо, додати – відняти. Це як скульптура".

Про те, скільки коштує стильний трайк, як сприймають його на дорогах інші учасники руху, як реагують партульні, чому трайк багато їсть та чим подобається власникові, читайте у повному інтервю із Олександом згодом. Посилання дамо у фейсбуці 

Ретрозліт OldCar