22 лютого 2003 року представили New Beetle у кузові кабріолет.
Новий New Beetle Cabriolet випускали у Німеччині.
На нову чотиримісну модель отримали 3300 попередніх замовлень. Авто комплектували автоматичною системою захисту від перекидання, ESP, чотирма подушками безпеки, електричними склопідіймачами та центральним замком із дистанційним керуванням. Новий "Жук" мав двигун потужністю75 кінських сил або ж силовий агрегат на 102 кінські сили.Стартова ціна моделі склала 19 750 євро, 126 тис. грн за курсом 2003 року.
22 лютого 1932 року на пляжі в Дейтоні у Флориді, що у США, британський автомобільний гонщик Малколм Кемпбелл на автомобілі Napier-Campbell встановив новий офіційний рекорд наземної швидкості, розігнавшись до 438,4 км/год.
Автомобіль оснастили 36,5-літровим аеродвигуном Rolls-Royce "R" потужністю 2500 к.с., який використовували для гоночних гідролітаків Schneider Trophy.
21 лютого 1976 розпочали серійний випуск шостої моделі ВАЗ - 2106. Завдяки кращій динаміці та інтер'єру новинка лінійки ВАЗ - 21 стала престижним автомобілем СРСР.
Прототипом цього авто, як і для попередніх моделей ВАЗ 2101, 2103 став адаптований до вітчизняних умов експлуатації FIAT 124 Speciale 1972 року. На відміну від ВАЗ 2103, "шістку" виробляли з модернізованим дизайном кузова і салону та новою електричною системою. У новий седан встановлювали інакші здвоєні передні фари, решітку радіатора, бампери та задні ліхтарі. Використовували інші молдинги боковин кузова тощо.
18 лютого 1961 року на Чиказькому автошоу презентували перший серійний автомобіль з турбованим двигуном - Oldsmobile F-85.
На хардтоп-купе Oldsmobile F-85 встановили мотор Jetfire V8 бємом 3,5 л з турбіною фірми Garrett, які разом презентували 215 к.с. Турбований варіант F-85 відрізнявся алюмінієвим декором на боковинах і фірмовими емблемами Jetfire на крилах.
18 лютого 1956 року DeSoto представила нову модель - Adventurer.
Дизайн DeSoto Adventurer нагадував дизайн Chrysler 300.
Спочатку Adventurer випускали у кузові дводверного седана білого, чорного або золотого кольору з подвійними вихлопними трубами. Авто оснащували потужним Hemi V8 об"ємом 5,6 л.
17 лютого 1951 Packard представив новий Convertible 250. Модель, яка дебютувала раніше - 24 серпня 1950 року, заповнила прогалину 200 серії, у якій не було таких авто.
Packard 250 Convertible будували на такій же платформі і з кузовом, як моделі 200, але оснащували потужнішим 8-циліндровим рядним двигуном Packard об"ємом 5.3 л і потужністю 150 к.с.
16 лютого 1952 року на Чиказькому автошоу Willys-Overland презентував нову лінійку легкових автомобілів - Willys Aero. З 1952 по 1955 рік випуском займалась Kaiser-Willys.
Willys Aero розробив колишній інженер Packard Клайд Патон, а оформленням кузова Філіп Райт. Несучі кузови будувала фірма Murray.
15 лютого 1936 року випустили перший у світі серійний легковий автомобіль з дизельним двигуном - Mercedes 260D. 21 лютого модель презентували на Берлінському автосалоні.
Машину оснастили 2,6-літровим 4-циліндровим дизельним двигуном з механічною паливною помпою високого тиску. Поєднання цих агрегатів дало потужність 45 к.с., а максимальну швидкість - 94 км/год. У порівнянні з бензиновою версією, у якій витрата пального складала 13 л на 100 кілометрів, дизельний Mercedes 260D споживав 9 л.
15 лютого 1935 року випустили найуспішніший спортивний автомобіль свого часу - двомісний родстер BMW 328. Модель представили публіці на міжнародній гонці Ейфеля на трасі у Нюрбургрингу 14 червня 1936 року.
До початку Другої світової війни автомобіль взяв участь у 172 міжнародних та національних чемпіонатах, де здобув 141 перемогу. Серед них: 1000-кілометрова гонка Mille Miglia 1938 та 1940 років, британське ралі RAC 1939 року та перше місце у 24 години Ле-Мана.
14 лютого 1990 року Ford випустив перший позашляховик Explorer. Того ж і наступного року автомобіль отримав нагороду "Кращий повнопривідний автомобіль року".
Назва моделі в перекладі означає: "Дослідник".
Модель випускали у дводверному і п"ятидверному кузовах з довгою і короткою колісною базою. 3-дверна версія називалася Explorer Sport.
11 лютого 1953 року американська компанія Kaiser Motors вперше презентувала публіці концепт спортивного автомобіля - Darrin.
Дизайн авто розробив американський стиліст Говард Даррін, який також працював з Packard і Studebaker.
11 лютого 1933 року на Берлінському автосалоні презентували новий автомобіль Audi Front UW220 - першу повнопривідну модель у Західній Європі, яку комплектували 6-циліндровим двигуном.
Максимальна потужність 2 літрового силового агрегата складала 40 к.с, а максимальний розгін - 100 км/год.
Нещодавно у Телеграм запрацював новий чат-бот OkParking, що інформуватиме користувачів про вільні місця на приватних стоянках. З допомогою цієї програми також можна орендувати або здати паркувальне місце в оренду. Послугою можуть користуватись всі водії Києва. Про це йдеться на сайті okparking.com.ua.
10 лютого 1955 року у США презентували перший автомобіль масового виробництва з потужністю двигуна 500 к.с. - дводверне купе з жорстким дахом Chrysler C-300.
Chrysler C-300 1955 року комплектували двигуном Hemi V-8 з напівсферичними камерами згоряння об'ємом 5,4 л. потужністю 300 к.с. Його роботу доповнювала двоступенева автоматична коробка передач Powerflite від Chrysler. Авто з такими двигунами є найціннішими, адже моделі 1959-1965 років комплектували звичайними V-8. Автомобіль першого покоління міг розігнатись до 205.32 км/год.
10 лютого 1951 року на Мінському автозаводі почали випуск бортового 7-тонного вантажного автомобіля МАЗ-200.
На МАЗ-200 вперше в СССР застосували синхронізатори на всіх передачах переднього ходу, вищу передачуі тахометр. Щоб спростити та здешевити конструкцію, а також через дефіцит сталі, кабіну автомобіля виготовляли на дерев'яному каркасі, яку обшивали дерев'яними планками та металевими листами. Для внутрішнього ринку кабіну фарбували у колір хакі, а на експорт йшли моделі блакитногокольору.
9 лютого 1933 року компанія Packard представив новий седан - Packard Twelve.
Цього модельного року автомобільний виробник перейменував модель Packard Twin Six на Packard Twelve. Відтепер серію з колісною базою 360 см позначали числом 1005, а серію зі збільшеною колісною базою 373 см -1006.
9 лютого 1933 року Ford представив новий автомобіль - Model B.
Модель змінили суттєво: крім нового дизайну кузова вона стала довшою і важчою.
Автовиробник встановив нову поперечну раму, збільшив колісну базу з 269 см до 284 см. Капот і решітку радіатора зробили видовженішими і гострішими, в крила заокругленими. Опорні планки фар більше не використовували. Також з'явилися нові колеса, в у салоні - нова панель приладів.
1947 року Chevrolet випускав три лінійки автомобілів: Fleetline у кузовах дводверного та чотиридверного седанів, Fleetmaster у кузовах дводверного кабріолета, спортивного купе, міського седана, чотиридверних спортивного седана та універсала і найдешевшої Stylemaster. Під назвою Stylemaster випускали дводверні бізнескупе, спорткупе, міські седани і чотиридверні спортивні седани. Післявоєнний попит на нові автомобілі був настільки великий, що американські автомобільні виробники не переймались оновленням дизайну чи характеристик своїх автомобілів. Саме тому, моделі Chevrolet 1947 року мало відрізнялись, від тих, які випустили роком раніше.
В Україні почали продавати електрифіковані автомобілі українського виробництва ЗАЗ "Таврія" та ЗАЗ "Славута". Запас ходу моделей, залежно від версії, складає 100 - 230 км. Переробкою машин займається Дніпровська компанія Kozak EV. Про це повідомили на ютуб-каналі KOZAK ELECTRO.
Сьогодні на онлайн-презентації Diia Summit представили нову послугу у застосунку "Дія". З її допомогою можна буде передати електронний техпаспорт іншим особам. Про це повідомили на Telegram-каналі Міністерства цифрової трансформації України.
Зараз нову функцію тестують. Користувачі можуть вивчити бета-версію та внести свої зауваження на сторінці застосунку.