19 квітня в агентстві УНІАН відбулася прес-конференція, присвячена весняному фестивалю OldCarLand. На ній організатори розповіли про особливості заходу, який розпочнеться через тиждень і триватиме до 1 травні у Державному музеї авіації.
Сьогодні в інформагенції УНІАН відбулася прес-конференція, присвячена найбільшому технічному фестивалю OldCarLand, який почнеться з 27 квітня в Державному музеї авіації. Його організатори поділилися особливостями проведення заходу.
1. Привезуть спортивну ретротехніку із-за кордону
Серед учасників весняного фестивалю буде більше машин із країн Балтії, Польщі та Білорусі.
"Привезуть ралійні вантажівки. На фестивалі латвійці покажуть свої кубки, розкажуть про змагання. Вони хочуть залучити українців до гонок на вантажних машинах" - каже один ізорганізапторів і власник "проекту Кофейбус" Вадим Навроцький.
Єдиний збережений автобус ЛАЗ-695 1961 року випуску привезуть на найбільший технічний фестиваль OldCarLand, який відбудеться у кінці місяця в Києві.
Ретроавтобус вирізняється масивним повітрозбірником, м"якою підвіскою і впізнаваною лицевою частиною. Її характерною ознакою є дві круглі фари й молдинг у формі усмішки.
Протягом минулого місяця в Україну ввезли 550 машин із електродвигунами. Це у понад два рази більше ніж в такий період торік.
Серед електромобілів у лідерах традиційно тримається Nissan Leaf. Їх зареєстрували 180, Chevrolet Volt - 46, BMW i3 -16, Tesla Model S - 11, Tesla Model Х - 9, Renault Zoe - 4, Toyota Rav-4 ЕV - 4, Hyundai IONIQ - 3, Chevrolet Bolt 3. Решта - по 1-2 одиниці.
Завтра, 11 квітня, об 19:00 дизайнер Світлана Савельєва проведе майстер-клас "Капелюшки рулять". Захід пройде у Палаці культури "Енергетик", що в м.Українка на вул. Дніпровський проспект, 15.
Сьогодні, 5 квітня, 1977-го почали серійно виробляти автомобіль "Нива". Позашляховик малого класу зійшов із конвеєра на Волжському автомобільному заводі. За 41 рік випустили більше 2 млн авто.
Роботу над автомобілем почали у 1970-му. Тоді голова Ради міністрів СРСР Олексій Косигін поставив завдання зробити машину "для села". Спочатку конструктори хотіли збільшити кліренс "Жигулів", але після деяких напрацювань вирішили зробити принципово інший автомобіль.
Україна увійшла в "десятку" держав світу в глобальному рейтингу з розвитку електромобілізації. Його склало американське видання InsideEV`s, що спеціалізується на дослідженні ринку електричних машин.
Цьогоріч наша країна на дев"ятому місці, торік була на п"ятому. Лідерами стали Китай, Норвегія, Швеція і США.
"Такі високі позиції України другий рік поспіль можна пов"язувати із багатьма факторами. Якщо поділити цей результат на складові, то 30 відсотків із нього належить суспільству, 50 - бізнесу і 20 - державній політиці. Українці за ментальністю інноватори, відкриті до всього нового. Побачили, що пальне дорожчає і стали більше купувати електромобілів. Уряд скасував мито й ПДВ на електромобілі, а бізнес розвиває інфраструктуру - зарядні станції і сервіси обслуговування", - говорить експерт з екологічно чистого транспорту і засновник компанії Еlectrocars Олександр Кравцов.
Наявність багажного відсіку під переднім капотом частіше зустрічається на авто із середнім та задньомоторним компонуванням. Проте зараз багато автовиробників випускають електромобілі, в яких за рахунок специфічного розташування двигуна, в передній частині вивільняється простір для створення багажного відділення.
Американський електромобіль Tesla Model S вирізняється не лише інноваційними рішеннями в електроустаткуванні, а й будовою кузова та підходом до використання різноманітні матеріалів.
У компанії Electrocars, що займається продажем і обслуговуванням електромобілів, розповіли й продемонстрували особливості будови Model S.
Найближчим часом Renault і Nissan можуть злитися в одну компанію. Зараз про це ведуть перемовини, повідомив Еlеctrоcars.
Приводом такого рішення є зосередження компанії на виробництві електромобілів і розширення їхньої лінійки. Після об"єднання єдиний виробник зможе ефективніше протистояти у іншим компаніям, що займаються випуском електротранспорту. А саме: німецькому Volkswagen і японській Toyota. Крім цього подібний крок сприятиме створенню автономних транспортних засобів і каршерінгових сервісів.
Японський автовиробник Nissan невдовзі запустить програму із заміни старих акумуляторів на електромобілях Leaf. Відпрацьовані батареї мінятимуть на інші, відновлені.
Діятиме пропозиція із травня цього року в Японії. Вона дозволить відчутно заощадити власникам Nissan Leaf. Адже заміна старих акумуляторних модулів потужністю 24 кВт/год на нові коштує $6,200 тис, а на відновлені - $2,850 тис., повідомляє electrocars.
Власники вживаних 5-7-річних машин останнім часом стали не так часто купувати страховки КАСКО. Вважають їх занадто дорогими.
Зараз, щоб оформити КАСКО із нульовою франшизою на 5-річний ZAZ Lanos, потрібно понад 6 тис. грн. Страховка популярних Skoda Octavia ще дорожча.
Ми поспілкувалися зі спеціалістом страхової компанії "ІНГО Україна" і виокремила 6 способів заощадити на полісі КАСКО.
Більше 1000 одиниць техніки привезуть на найбільший технічний фестиваль України OldCarLand. Він проходитиме п"ять днів – із 27 квітня по 1 травня у Державному музеї авіації на столичній вул. Медовій, 1.
Це вже восьмий захід. Його влаштовує OldCarServiсe і "проект Кофейбус".
Минулого тижня почали виробляти новий багатоцільовий позашляховик "Богдан 2351". Автомобіль призначений для перевезення військових, транспортування невеликих вантажів, патрулювання. В Збройних силах України таким замінять російські УАЗи, розроблені у кінці 1960-х років.
"Богдан-2351" побудований на шасі повнопривідного китайськогопікапа Great Wall Wingle 5. Кабіна машини чотиридверна, розрахована на 5 людей. За нею - кузов, у якому можна перевозити півтонни вантажу. Спереду встановлена захисна решітка. А ззаду - широкий сталевий бампер і фаркоп. Автомобіль оснащують турбодизелем потужністю 143 к.с. і 5-ступеневою механічною коробкою передач. У машини є кондиціонер, електричні слопідйомники й гідропідсилювач керма.
У Верховній Раді пропонують врегулювати питання автомобілів на єврономерах. Для цього власників таких машин хочуть зобов'язати сплатити до держбюджету символічний внесок, який саме, поки невідомо.
"Щодо єврономерів можу повідомити, що вже досягнуто економічного та політичного консенсусу. У результаті останніх акцій протесту і роботи в комітеті вийшли на рішення про те, що власники авто на єврономерах заплатять до держбюджету символічний внесок", - заявив Олександр Кірш, глава підкомітету Верховної Ради з питань вдосконалення Податкового кодексу.
Перша доставлена у Європу Tesla Model 3 перетнула український кордон. Її везе автосалон ElectroCars на виставку Plugin
Машина проїхала пункт пропуску в місті Ягодин Волинської області й зараз її везуть до Києва у салон на вул. Бандери, 5. Саме звідси новинка почне намотувати перші кілометри Європою, повідомляють на сайті салону "ЕlectroCars".
Цього тижня у головному офісі компанії Tesla в американському місті Пало Альто виставили на огляд нове покоління Roadster.
Як і на ескізах компанії, машина виглядає динамічно і стрімко. У її дизайні поєднано стилістику марки та першої моделі Roadster. Форма капота, даху та боковин кузова зроблена такої форми, аби опір повітрю був якомога меншим - щоб мінімізувати витрати енергії на рух електромобіля.
Кількість електромобілів в Україні стрімко зростає. Лише з початку цього року їх зареєстрували 188. Це на 19% більше ніж торік. Проте ці машини цікаві не лише тим, що їх не потрібно заправляти пальним. Електрокари змінюють звички водіїв і стиль їзди.
Ми поспілкувалися із їхніми власниками і виокремили 5 основних звичок людей, які пересіли із авто з двигуном внутрішнього згоряння на електромобіль.
Відвикли чекати щоранку
Ті власники електромобілів, які до цього довго їздили дизельними машинами, дуже тішаться тим, що електрокари не потрібно прогрівати перед рухом - скільки б градусів морозу не показував термометр. Сів, завів і поїхав.
"Пересів на електромобіль взимку торік. Перші дні заводив і чекав хвилину. Потім розумів, що цю звичку потрібно міняти. Зараз для мене навпаки - незвично було б сідати в машину й чекати поки двигун прогріється", - каже Сергій Кравець, має електромобіль Nissan Leaf.
10 лютого у столичному Будинку кіно на вул. Саксагансього відбулася конференція Комісії з питань історії автомобілізації і історичних транспортних засобів при Автомобільній федерації України.
Цю подію важко переоцінити, адже на неї із всієї України з"їхалося понад три десятки колекціонерів старовинних автомобілів, експертів, технічних істориків, які є членами Автомобільної федерації. А головне - цього разу майже 4 години роботи були значно пліднішими, ніж десяток засідань за останні декілька років - встигли вручити нагороди кращим реставраторам, обговорити основні напрямки діяльності Комітету історичних транспортних засобів, обрати Голову цього комітету з числа кандидатур, погоджених Президією Автомобільної федерації України, торкнулися питання виконання кожним членом КІТЗ, покладених на нього повноважень, а також визначили дати проведення наступної чергової Конференції КІТЗ ФАУ.
Перед зимовою поїздкою водії часто зіштовхуються із безліччю неприємностей. Серед них є такі, що не дадуть завести автомобіль, а є і ті, яких не видно, але їхнє усуннення на на СТО виллється у чималу суму.
Пропонуємо підбірку із 6 найпоширеніших проблем із автомобілями у морози.
Сів акумулятор. Є два фактори, які найбільше впливають на цю ситуацію: вік акумулятора та тепература на вулиці. При сильному морозі може сісти й відносно новий акумулятор. Якщо в перші морози акумулятор слабо "крутить" стартер, його потрібно перевірити або замінити. Якщо ж це сталося з новим акумулятором, то заміна АКБ нічого не дасть. Варто перевірити, який заряд дає генератор. Зазвичай саме в ньому причина "смерті" нових акумуляторів.