27.06.2018

Звуження доріг збільшить кількість аварій - експерт

 

В Україні планують звузити ширину смуг руху на дорогах . Цей захід має за мету зменшити швидкість водіїв та вирішити проблему з заторами. Оновлені державні будівельні норми вступлять в силу з вересня 2018 року.

Читати далі →

27.06.2018

У конкурсі елеганції перемогла "Волга"

 

З 8 по 10 червня в Кам'янці-Подільському відбувся ІІІ Міжнародний фестиваль стилю. Головними подіями свята стали ретро-ралі та конкурс елеганцій. Журі визначило кращих представників у різних номінаціях: швидкості та зовнішньому виглядіавтомобілів.

Читати далі →

26.06.2018

У ралі на "РетроФесті" перемогли вітчизняні автомобілі

 

10 червня у Кам'янці-Подільському завершився ІІІ Міжнародний фестиваль стилю"РетроФест".

Найважливішим заходом "Ретро-фесту" стало ралі "Від фортеці до фортеці". Ралі було серійним змаганням, адже воно було третім етапом Кубку України з ралі на раритетних автомобілях. Перший етап відбувся у Києві на фестивалі OldCarLand 27 квітня-1 травня. Другий – у Львові на Leopolis Grand Prix 1-3 червня. Ще три етапи Кубкупроведуть цього року в Олександрії, на Західній Україні і на осінньому фестивалі OldCarLand. Участь у ралі в Кам'янці-Подільському взяли 20 екіпажів.

Читати далі →

26.06.2018

Радянські "Волги" підкорювали "РетроФест"

 

На незмінному місці зустрічі - площі Вірменський ринок у Кам'янці-Подільському 8-10 червня зібралися раритетні автомобілі. Саме тут відбувся уже 3 фестиваль стилю – "РетроФест 2018".

Читати далі →

26.06.2018

4 найстаріших автомобілів "РетроФесту"

У "РетроФесті 2018" взяли участь більше ніж 60 екіпажів з різних областей України та з-за кордону. ІІІ Міжнародний фестиваль стилю відбувся 8-10 червня у Кам'янці-Подільському. Автопогляд пропонує ознайомитися з найстарішими автомобілями фестивалю та їхніми власниками.

Читати далі →

26.06.2018

Потрібно не лише збільшити штраф, а й провести інформаційну роботу - експерт

 

Штраф за непристібнуті паски безпеки планують збільшити з 50 до 850 гривень. Це передбачає законопроект№ 8492 від 18 червня 2018 року.
 
"Непристібнутий ремінь — це серйозне порушення і підвищити штраф — правильне рішення. Платити 50 чи 850 гривень — суттєва різниця. Але насправді ціна набагато вища — життя людини, і це потрібно пояснювати", - розповів Автопогляду автоюрист Володимир Караваєв.
 
Рівень користування пасками безпеки в Україні —найнижчий серед країн Європи. Тільки 15% водіїв пристібаються. У країнах ЄС водіїв, що постійно використовують ремені безпеки, у рази більше, і штрафи при цьому набагато вищі — 77 євро в Чехії, 135 — у Франції і т.д..
 
"Цей закон буде малоефективним. Перша причина — зараз більшість машин мають тонування. А якщо поліція не зможе засвідчити у затонованому автомобілі факт непристібнутого паска безпеки, то не зможе довести і факт правопорушення. Друга причина — потреба у проведенні пояснювальної роботи. Штраф збільшили — добре. Але також потрібно провести рекламну кампанію, показати, які наслідки можуть бути, навести порядок на дорогах , зробити доступні та безпечні автомобілі, приділяти увагу підготовці та здоров'ю водіїв. Тоді можна буде говорити про результат" , - говорить спеціаліст.
 
 
Серед інших нововведень, які можуть зменшити кількість аварій на дорогах, експерт вважає введення автоматичної фіксації порушень дорожнього руху. За офіційною статистикою, автоматична фіксація зменшує кількість аварій на 30 %.
 
Цей проект зареєстрували у Верховній Раді 18 червня. Законопроект ініціював Центр демократії та верховенства права в рамках кампанії "За безпечні дороги" для зниження рівня смертності на дорогах України.
 
Торік у Верховну Раду внесли законопроект №6720, який зобов'язує водіїв перевозити дітей, віком до 12 років або зростом менше 145 см, в автокріслах. Штраф за невиконання цієї вимоги передбачався від 255 до 340 грн. Проте законопроект так і не прийняли.

 

Читати далі →

07.06.2018

Розробили новий тип батареї для електромобілів, що збільшить пробіг одного заряду в 2 рази

Для нової моделі електроседану Fisker Emotion розробили інноваційний твердотілий акумулятор.

Електрокар з новою батареєю почнуть продавати у 2020 році. Завдяки відмінному від попереднього, літій-іонного акумулятора, авто стане дешевшим і легшим. Для таких електромобілів однієї підзарядки вистачить більш ніж на 800 км пробігу.ПРи цьому електромобілі з літій-іоннним акумулятором здатні проїхати від 200 до 300 кілометрів.

Читати далі →

07.06.2018

Корейці розкрили деталі нового електромобіля Kia Niro EV

У корейському Пусані відбулася прем'єра електричної версії кроссовера Kia Niro. Тепер виробники розкрили усі технічні деталі новинки.

Єдиний електрокар потужністю 204 кінських сили приводить тільки передні колеса. Його максимальний момент оберту складає 395 Нм. Кроссовер здатний розігнатися з місця до 100 км за менш, ніж 8 секунд.

Читати далі →

07.06.2018

Lamborgini випустить чотирьохмістний спорткар

Lamborghini підтвердила випуск спорткару з чотиримісним купе. Новинка зможе кинути виклик Ferrari GTC4 Lusso, Aston Martin DB11 і Bentley Continental GT.

Читати далі →

07.06.2018

Nissan представив електромобіль для подорожей

Японська компанія Nissan випустила електричну кемпер-модель фургону NV200. Його оснастили спальними місцями, кухнею і холодильником.

Читати далі →

06.06.2018

Радянська мрія 1960-х - ГАЗ 21 стане найчисленнішою моделлю на "РетроФесті"

На "РетроФестивалі 2018", що відбудеться 8-10 червня в Кам"янці-Подільському, найпопулярнішим стане радянський автомобіль ГАЗ-21. Більше 10 учасників-власників цієї моделі уже зареєструвалися для участі у фестивалі, і реєстрація все ще триває.

Читати далі →

06.06.2018

Яким буде найстаріший автомобіль "РетроФесту 2018"?

8-10 червня у Кам"янці-Подільському відбудеться фестиваль стилю "РетроФест". Декілька днів тому на офіційному сайті фестивалю зареєструвався Hanomag Sturm для участі у виставці автомобілів. Зараз це найстаріший учасник "РетроФесту 2018" і претендент на звання "Найповажніший вік".

З 1871 року у Німеччині діяла компанія Hanomag, що спеціалізувалася на виробництві поїздів.  У 1905 році, за дорученням імператора Німеччини, компанія Hanomag приступає до створення і виробництва парових автомобілів для потреб армії. Крім того, у 1920-х роках фірма починає виробництво нового покоління цивільних автомобілів.

Читати далі →

06.06.2018

Талісман "РетроФесту" Citroën 2CV протримався на конвеєрі 70 років

 

На "РетроФест2018" у Кам"янці-Подільському вкотре завітає "Каченя" з Молдови. Так називає свій Citro"n 2CV власник Петро Аргатов.  Цьогоріч модель цього автомобілю святкує 70 річницю від своєї дати випуску.

У Франції Citro"n 2CV мав велике значення, адже його виготовляли для звичайного населення – селян і міщан. Його проектували як доступний за ціною та  простий в обслуговуванні автомобіль. Citro"n 2CV  конструювали пристосованим до сільських доріг та перевезення великої кількості вантажу. Він замінив французькому фермерові віз, а міщанину – велосипед.

Читати далі →

05.06.2018

Рідкісну FSO Syrena показали у Львові

Рідкісний в Україні автомобіль FSO Syrena показали на вихідних у Львові. Там у парку культури та відпочинку імені Богдана Хмельницького відбувався фестиваль старовинних автомобілів Leopolis Grand Prix. 

FSO Syrena випускали в Польщі протягом 1957—1983 років. За цей час виробили 521 311 таких машин. Авто було дуже популярне в сусідній країні.

Читати далі →

05.06.2018

Автомобіль, що випереджав час - на Leopolis привезли Citroën DS

На фестивалі Leopolis Grand Prix, який проходив з 1 по 3 червня у Льовові, показали унікальний французький легковик Citro"n DS.
Це у перший автомобіль із гідравлічною підвіскою, "Сітроен ДС". Його випускали із 1955 до 1975 року. Коли треба їхати, машина піднімається. Можна змінювати кліренс — для поганих доріг робити його вищим, для хороших — нижчим.

Читати далі →

05.06.2018

На Leopolis Grand Prix показали старовинний "Рено" 1938 року випуску

Renault BDF2 1938 року показали на фестивалі старовинних авто Leopolis Grand Prix, що проходи в Львові з 1 по 3 червня.

 Машина має масивні передні крила, завужену до низу решітку радіатора. Двері відчиняються проти руху. Дах Renault за потреби можна скласти. 

Автомобіль на захід привезли із Польщі. Він відновлений із точністю до оригіналу. Має 2,3-літровий двигун потужністю 35 к.с. Максимальна швидкість машини - 90 км/год.

Читати далі →

01.06.2018

Автомобіль партійного кола Сталіна приїде на "РетроФест 2018"

До Кам"янця-Подільського на "РетроФест" приїде радянський автомобіль 1946 року випуску -  ЗІС 110 з водієм-колекціонером Ігорем Лащенком.

Автомобіль ЗІС 110 належить до представницького класу і є першим автомобілем післявоєнного СРСР.  Серійне виробництво цієї моделі розпочалося у 1945 році, змінивши ЗІС-101. Це авто 40-х років вирізнялося з-поміж інших автомобілів СРСР потужним 8-циліндровим двигуном  об"ємом 6 літрів. ЗІС 110 міг розганятися до 140 км/год. Автомобіль  мав радіоприймач, гідравлічні склопідйомники і скляну перегородку, що відділяла пасажирський салон від салону водія.

Читати далі →

01.06.2018

"РетроФест" представить авто періоду "Великої депресії" США

У "РетроФесті" 8-10 червня в Кам"янці-Подільському візьме участь автомобіль США 30-х років – Packard 120.

Автомобіль почав виготовлятися в Детройті (штат Мічиган) компанією Packard з 1935 року. Packard 120 стала спробою американської фірми зберегти першість на ринку  в період "Великої депресії" - найбільшої економічної кризи.  Ця модель була помітно дешевшою від своїх попередниць  - коштувала 980-1095 доларів (Packard B 1900 року випуску коштувала 2.5 тис.доларів, а Packard Twin Six 1915 року випуску – 7 тис. доларів). 

Читати далі →

01.06.2018

Що являє собою Horch 951 - автомобіль лідерів нацистської Німеччини ?

Зіркою Кам"янця-Подільського і  одним з найстарших учасників фестивалю є німецький автомобіль Horch 951 1937 року випуску. Його власник Володимир Сірман уже вдруге візьме участь у "РетроФесті".

Історія автомобілю сягає 30-х років ХХ століття і пов"язана з нацистською Німеччиною. Вперше Horch 951 побачив світ в листопаді-грудні 1936 року. З 1937 року випуск став серійним. Виготовляли це авто кузовні ательє лише під індивідуальне замовлення.

Читати далі →

01.06.2018

Кількість електромобілів у 2017 році підскочила на 54%

Минулого року число електричних автівок досягло 3,1 млн. А до 2030-го зросте щонайменше в 40 разів.

Кількість електрокарів і плагін-гібридів у 2017 році зросло на 54%. Про це повідомило в середу Міжнародне енергетичне агентство (МЕА).

Китай наразі лишається найбільшим ринком електромобілів у світі. У 2017-му тут придбали на 72% більше електричних автівок, ніж у попередньому році. Другим за величиною ринком стали США. Лідерами лишаються також північні країни, зокрема Норвегія, Ісландія, Швеція та Швейцарія. Значне зростання продажу електрокарів спостерігалося і в Німеччині та Японії.

Читати далі →