29.09.2017

Двох таких машин не існує - показали ЗІЛ Горбачова 7,7-літровим двигуном

Ексклюзивний і раритетний автомобіль ЗІЛ-115 презентували на фестивалі OldCarLand, який проходив на вихідних у Державному музеї авіації. З 1978-го по 1983-й виробили 106 автомобілів цієї моделі. На таких їздили перші секретарі ЦК Компартії Радянського союзу.

 

 Машини цієї моделі виготовляли конкретно під людину, яка нею буде користуватися. Двох однакових ЗІЛ-115 не існує. 

"ЗІЛ-115 мав статус офіційного радянського лімузину. Особливості його виробництва були засекреченими. За заводською картотекою цей автомобіль 82-го року був призначений для Михайла Горбачова. Утім достеменно відомо, що на ньому їздив перший секретар Комуністичної партії Грузії Едуарду Шеварнадзе", - розповідає власник авто, директор реставраційної майстерні Vintage Motors Артем Рудницький.

Читати далі →

21.11.2017

Команда OldCarLand розповіла про родзинки найбільшого технічного фестивалю України

 Команда OldCarLand провела прес-конференцію у інформаційній агенції України УНІАН. Розповіли на ній про деякі "родзинки" заходу, майбутній музей транспорту, перспективи й реальний стан справ на ринку старовинної техніки. Презентували законопроект, над який більше року працювали всі зацікавлені в розвитку ретроруху в Україні. 

Читати далі →

04.08.2017

Ракетні крила, море хрому та ненажерливі 7-літрові двигуни – як рекламували машини 1950-х


У 1950-1960-ті американські виробники автомобілів пропонували оновлені моделі. У США після війни була висока купівельна спроможність, своя недорога нафта. Тому попит на машини, як і конкуренція серед автовиробників, були дуже високими.

Автомобільні компанії пропонували новітні на той час технології у серійних машинах – пневматичні склопідйомники, автоматичні коробки передач, гідропідсилювачі керма. Двигуни встановлювали із великим запасом потужності – на 200-350 к. с., об'ємом 3-7 л. Вони були довговічними, але неекономними – витрачали по 20-30 л бензину на 100 км.

Читати далі →

20.07.2017

Обережно, дощ - добірка аварій на мокрому асфальті

Під час дощу погіршується стан асфальтового покриття та видимість на дорогах. Через негоду кількість ДТП зростає. Аварійні ситуації нерідко спричиняють самі водії.

Вони не змінюють манери керування автомобілем, які неприйнятні в дощ. Забувають, що на мокрій дорозі гальмівний шлях збільшується майже удвічі. Тому впоратися з керуванням стає важче.

Читати далі →

13.07.2017

7 краш-тестів популярних китайських автомобілів

Минулого року у Китаї створили власну копію Euro NCAP - авторитетної європейської рейтингової системи безпеки організації, яка тестує автомобілі.

Китайський аналог отримав ім'я China NCAP, і вже тривалий час проводить тести вітчизняних машин за м'якшими методиками, ніж Euro NCAP.

Цікаво, єдиним китайським авто, який отримав вищу оцінку за безпеку EuroNCAP, став седан Qoros 3 у 2013 році.

Читати далі →

04.07.2017

Як дівчата рекламують авто - 11 "гарячих" відеороликів

Вони такі різні: невинні, смішні, сексуальні, підступні, сильні, ніжні, звабливі, наївні. Це жінки.

Представниці жіночої статі значно підвищують інтерес до реклами у чоловічої аудиторії, переконані маркетологи.

Жінки - це насолода чоловіка. А що може бути краще, за цю насолоду? Правильно - коли жінка поруч ще з однією чоловічою насолодою - машиною.

Читати далі →

25.06.2017

Привіт з минулого - 10 найпопулярніших автореклам, які ви давно не бачили

Перша в історії реклама автомобіля з'явилась у 1898 році.

Тоді в журналі Scientific American вийшла публікація про продаж автомобілів компанії Winton Motor Carriage Company.

Машини коштували $1000. Компанія пропонувала покупцям позбутися коней і почати економити, бо пересування на моторизованому возі, який розганявся від 4,8 до 32 км на годину, могло обійтись у півцента за км, стверджувала реклама.

Читати далі →

16.06.2017

Фатальний крок - 6 аварій за участю пішоходів

На дорогах України минулого року загинули 4 тис. людей і близько 31 тис. постраждали. Такі цифри навели у Держагентстві автомобільних доріг.

Часто жертвами аварій стають неуважні або необережні пішоходи, які "вискакують" перед машиною. Подекуди водію просто не видно людину і він не може вчасно зреагувати.

Читати далі →

08.07.2017

Краще цього не знати - як на швидкості вибухають колеса - 8 відео

Ситуація, коли на дорозі на швидкості в автомобіля лопнуло колесо, така ж непередбачувана, як і сніг влітку.

Це постійний ризик, який нависає над водієм та пасажирами. На швидкості з розірваною шиною важко впоратись із машиною.

Ще однією небезпекою є те, коли колесо лопнуло у сусіднього автомобіля. За інерцією він може зачепити машини поруч і призвести до ДТП.

Читати далі →

27.05.2017

Як проходять краш-тест універсали - 9 відео

Volvo презентувала свій універсал V90 Cross Country.

Автомобіль успішно пройшов випробування Euro NCAP. Універсал похвалили за "пасивний" захист водія і пасажирів, а також за роботу систем активної безпеки. Поставили найвищі оцінки.

Gazeta.ua пропонує подивитись, як проходять краш-тести автомобілі з кузовом "універсал".

Читати далі →

18.05.2017

Глибокі та небезпечні - як автомобілі влітають у ями

Поганий стан дороги приносить не лише дискомфорт від поїздки. Часто ями можуть стати причиною ДТП та пошкодження автомобіля.

За даними Київавтодора, у столиці капітального ремонту потребують 90% доріг.

Gazeta.ua пропонує добірку відео ДТП через ями на дорогах.

Читати далі →

09.05.2017

Стало відомо, яку комісію кожні 5 років проходитимуть водії

Водійські посвідчення не потрібно буде змінювати кожні 5-15 років у залежності від категорії. Про це повідомили у Міністерстві внутрішніх справ.

"Є світова практика відносно водійських посвідчень, і ми будемо її дотримуватись. Ніяких "кожні п'ять років" не буде. Є діючі законні норми", - написав міністр МВС Арсен Аваков на своїй сторінці у Facebook.

Читати далі →

01.05.2017

Не пий за кермом: добірка кращих соціальних реклам

У 2016 році кількість дорожньо-транспортних пригод в Україні, винними в яких були нетверезі водії, збільшилася майже на 22%. Це підрахували в управлінні безпеки дорожнього руху Національної поліції.

Через це вирішили посилити покарання за водіння в нетверезому стані на законодавчому рівні: мінімальний штраф тепер - 10,2 тис. грн. і позбавлення права керування транспортними засобами на один рік.

Читати далі →

24.04.2017

Як тюнінгують Škoda Fabia

Назва Fabia походить від англійського - "Fabulous" - неймовірний, вражаючий.

Škoda Fabia в Україні двічі ставала автомобілем року: перемагала у номінації "Легковий автомобіль міні і малого класу 2008" та "Краще співвідношення ціна/якість 2008".

Чеський автозавод почав випускати Fabia у 1999 році. У 2006 на заміну вийшла Fabia другого покоління. Обидві моделі засновані на платформі концерну Volkswagen.

Читати далі →

30.11.-0001

Які зимові шини купити - 4 критерії вибору

Коли температура стає нижчою +7 градусів, варто переходити із літньої гуми на зимову. Вона м'якша, зроблена з матеріалу, що не твердне на холоді, й краще утримує авто на ожеледиці.
Коштують нові зимові покришки від 530 грн. Вартість залежить від розміру колеса й виробника. Найдешевші - зроблені в Україні, Китаї, Білорусі та Росії. Найдорожчі - німецькі, американські, фінські, французькі й італійські. У продажі десятки різновидів гуми - за ціною, малюнком, матеріалом і типом протекторів. Щоб зробити найбільш вдалий вибір, варто звернути увагу на особливості кожної з моделей.

Який розмір обрати?

Для більшості сучасних автомобілів можна обрати різні розміри коліс. Це передбачає їхня конструкція. Наприклад, із 13-дюймових до 15. Ходова автомобіля й прилади нормально працюватимуть як із більшими, так і з меншими колесами. Однак на зиму у жодному разі не варто купувати колеса більшого розміру на зиму. Менші колеса ніби врізаються у сніг і кригу, краще вигрібають. Через те, що мають високий профіль, менше навантаження йде на амортизатори й інші деталі ходової частини. Вони легші, тому їх легше зупинити гальмівній системі.

Якими мають бути протектори?

Зовні моделі зимових шин відрізняють за малюнком. Він може бути "для європейської зими" та для "суворих умов". У першої - широкі водовідводи вздовж всієї площі, небагато шашок і ребер, у другої - більші та глибші канави, масивніші ґрунтозачіпи та більше розрізів і ламелей.
Купуючи покришки, слід враховувати, що моделі "для європейської зими" призначені переважно для їзди мокрим асфальтом й кашею зі снігу та піску. Такі підходять для їзди містом або рівними трасами.
"Ця гума легка, від неї менше шуму й дозволяє розвивати високі швидкості. Для жителів районних і невеликих обласних центрів варто обирати моделі "для суворої зими". У цих населених пунктах дороги чистять погано, багато ям. На шині має бути чимало гострих ребер. Вони врізатимуться у сніг. Також добре є коли багато ламелей. Ці деталі утримують авто на слизоті. Для жителів сіл і тих, хто їздить погано очищеними міжміськими дорогами, краще купувати гуму під шипи. Шипи найкращі для ожеледиці, вони врізаються в кригу й утримують авто на дорозі", - радить спеціаліст із підбору шин Юрій Клещук

Направлені протектори чи асиметричні?

Протектори на гумі можуть бути по різному розміщені - направлені, ненаправлені чи асиметричні. Для руху по снігу та по льоду найкращі з направленим малюнком. Асиметричні - найбільш підходящі для швидкісних машин. Для ненових автомобілів із поведеним кузовом краще купувати із ненаправленим малюнком. У разі нерівномірного стирання шин, їх можна міняти місцями.
Коштують нові зимові покришки від 530 грн. Вартість залежить від розміру колеса й виробника. Найдешевші - зроблені в Україні, Китаї, Білорусі та Росії. Найдорожчі - німецькі, американські, фінські, французькі й італійські.
"Якщо обирати із найдешевших моделей, то доволі виносливі українські "Росава". Російська "Кама" поступається нашій і китайській гумі. Білоруські "Белшина" на рівні з нашою. Але має менший вибір моделей, - говорить чоловік. - Щоб взути "Сенса" або "Ланоса" у вітчизняні шини, потрібно 2 тисячі гривень, у польські чи словацькі - 3 тисячі, у французькі чи німецькі - 6 тисяч гривень. Найдорожчі колеса будуть м'якшими і менше шумітимуть. Можливо, на 3-5 метри матимуть коротший гальмівний шлях. Такі дорого коштують, бо мають націнку за відому торгову марку. Також у ціну вкладені випробування коліс на спеціальних полігонах при заводах. Впливає на вартість і рік розробки моделі. Зазвичай найновіші - дорожчі".

Гума має бути свіжою

Перед купівлею шин їх варто перевірити, чи не браковані. Гума має бути свіжою. Рік її випуску вказаний збоку та на етикетці. Торішні та позаторішні покришки брати не варто, у них грубіша гума, буде гірше зчеплення з дорогою.
"Проведіть рукою всередині шини, - радить спеціаліст. - Вона там має бути однорідною без пухирців. На шиномонтажі попросіть у збортовану на диск шину дати тиск 3,5 атмосфери. Має витримати".

Читати далі →

15.04.2017

Депутати не проти, щоб українців перевозили у вантажних фургонах

Хочуть зняти акциз на переобладнання вантажних автомобілів на пасажирські. Це передбачає законопроект, який депутати зареєстрували у Верховній Раді минулого тижня.

"Після того, як його приймуть, з"являться нові робочі місця. На Західній Україні це цілий сегмент бізнесу в якому працює щонайменше 50 тисяч осіб, а буде 150 тисяч осіб",- каже  автомобільний експерт Владислав Бовсуновський.

Читати далі →

07.04.2017

Сотні ВАЗів з''їдуться у Музей транспорту

25 березня в Києві на провулку Радищева відбудеться День відчинених дверей в реставраційному центрі КП "Київпастранс".

Там покажуть понад 100 одиниць техніки. Серед неї — пасажирський транспорт і старовинні легкові автомобілі. Буде єдиний в Україні відреставрований автобус ЗІС-155, радянський ЛіАЗ, унікальні ЛАЗ, угорські автобуси "Ікарус", шведські Volvo і французький Saviem. З автомобілів — рідкісні "Побєда" ГАЗ-20 в кузові кабріолет і "Москвич" 400/420 з відкидним верхом. Багато машин, які неможливо зустріти на наших дорогах — чеська Skoda 100, американський армійський всюдихід Willys MB та потужна Chevrolet Impala 1973 року.

Читати далі →

24.03.2017

Великий салон і багата комплектація - тест-драйв Chery Tiggo 5

 

Торік почали продавати новий позашляховик Chery Tiggo 5. Він коштує від 415 тис. грн. У найдешевшій комплектації автомобіль пропонують із переднім приводом, механічною коробкою передач і 2-літровим двигуном потужністю 139 кінських сил. Його й беремо на тест-драйв.

Автомобіль оснащений всією необхідною електронікою. Є магнітола, можливість здійснювати із неї телефонні дзвінки, кондиціонер, електропривід бічних дзеркал, чотири електричні склопідйомники, центральний замок і парктронік. Chery Tiggo 5 оснащюють двома подушками безпеки ABS,систему розподілу гальмівних зусиль EBD.

Читати далі →

30.11.-0001

Понад три десятки ретромашин показали на набережній біля Річвокзалу

Понад три десятки старовинних машин приїхало сьогодні на набережну біля столичного Річвокзалу й влаштували з них експозицію для киян і гостей міста. У такий спосіб власники ретротранспорту відзначили День автомобіліста, який традиційно святкують в останню неділю жовтня.

Техніку представили автомобільні клуби й приватні особи. Були машини клубу технічної класики Old Car Service, "проекту Кофейбус", Vintage Motors, "Автоветеран" та інших. Генеральний партнер проведення зустрічі – комунальне підприємства "Київпастранс" і особисто його гендиректор Дмитро Левченко.

Читати далі →

29.03.2017

Команда Old Car Land показала унікальну техніку на Хрещатику

Наступний фестиваль старовинної техніки Old Car Land вже скоро. Вся техніка практично готова до нього, запевняють організатори наймасштабнішого автомобільного свята в Україні.

Команда Old Car Land в рамках "Великого жіночого ралі", яке проходило 8 березня на столичному Хрещатику презентувала автобус "Ікарус" "проекту Кофейбус" і "Москвич" 1950-го року випуску. Він належить клубові технічної класики Old Car Service. Так вийшло, що старовинний "Москвич" привернув чимало уваги відвідувачів, адже його вік мало не удвічі більший, ніж в більшості учасників ралі. А ось автобус "Ікарус" по праву можна вважати найбільш масивною технікою заходу.

Читати далі →