15.04.2014

Варто обирати машини, спроектовані відомими фірмами

Термін служби автомобіля залежить не так від ціни, як від ритму життя власника та конструкції машини, вважає автоексперт та директор консалтингової компанії "Корда-профі" Євген Середницький. Він допомагає підбирати автомобілі своїм клієнтам.

- Вибирати машину до 100 тисяч гривень треба виходячи із її конструкції і продуманості. Бажано, щоб машина була грамотно спроектованою, витривалою та безпечною. Обирати треба ті автомобілі, які проектувалися відомими іноземними корпораціями. Наприклад, "Дженерал моторз", "Фольксваген", "Деу Мотор компані" тощо.

Такі компанії відповідально підходять до конструкції своїх машин. Молоді автовиробники із Китаю, на жаль, ще не можуть похвалитися такою продукцією. Хоча зовні їхні машини можуть виглядати сучасно. Наприклад, вдалим автомобілем для міста є "Деу Матіз", розроблений корейською "Деу Мотор компані". Машина всередині більша ніж здається. Вона підійде для щоденної їзди. Китайська "Чері Кюкю" з ідентичним кузовом не така надійна. Вона небезпечна, не витримує бокового удару. В містах є більший ризик аварії, ніж у селах чи на трасі. Як бюджетна "робоча конячка" для сім"ї на всі випадки підійде "ЗАЗ Ланос", розроблений корейцями. Автомобіль перевірений, має міцну ходову частину й надійний двигун. Сенс не рекомендую, його доробляли в Україні. Встановили двигун і коробку передач від "Славути". Через це машина швидко починає сипатися, деталі двигуна й коробки швидко зношуються. Для них цей кузов важкий. Також вдала машина "Шевроле Авео", розроблена "Дженерал Маоторз". Проте її копія "ЗАЗ Віда" гіршої якості і високою ціною. "ЗАЗ Форца" не рекомендую, вона не дуже надійна, втрачає ціну швидше, ніж "Ланос" чи "Авео". Якщо обирати між "Джилі МК", "Чері Амулет" і "Ладою Пріорою" для райцентру і села, то краще брати "Пріору". Це не найкраща машина, але вона значно витриваліша, ніж китайці. Має міцну ходову частину. До неї дешевші деталі, їх легше купити. Якщо обирати між "Ладою Самарою" і "Деу Нексією", якіснішою буде "Нексія". Вона застаріла й не відповідає сучасним вимога, проте спроектована "Дженерал Моторз".
- Проте на мою думку, краще придбати хорошу потриману іномарку ніж нове відро з гайками. Потримана "Шкода Октавія" чи "Хонда Сівік" це автомобілі зовсім іншого рівня керування, безпеки та комфорту.

ПРИКЛАД ГРАМОТНО СПРОЕКТОВАНИХ АВТОМОБІЛІВ РІЗНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ БРЕНДІВ 

Чеський  автомобіль "Шкода Октавія"  створено на платформі німецького "Фольксваген" PQ35. Оскільки "Шкода" входить у концерн  "Фольксваген", автомобіль випробовували на треках у Німеччини, надали велике значення доопрацюванням  з безпеки та надійності силових агрегатів. Модель із перших своїх поколінь виявилася навіть серед німців популярнішою, ніж "Фольксваген" аналогічного класу, оскільки мала зручний кузов ліфтбек і відносно невисоку вартість.
Чеський автомобіль "Шкода Октавія" створено на платформі німецького "Фольксваген" PQ35. Оскільки "Шкода" входить у концерн "Фольксваген", автомобіль випробовували на треках у Німеччини, надали велике значення доопрацюванням з безпеки та надійності силових агрегатів. Модель із перших своїх поколінь виявилася навіть серед німців популярнішою, ніж "Фольксваген" аналогічного класу, оскільки мала зручний кузов ліфтбек і відносно невисоку вартість.
 
Корейський паркетник "Ссанг Йонг Корандо" має вдалі аеродинамічні параметри кузова, добре спланований салоні та витривалу ходову частину. Двигун та коробку передач автомобіля виробляють за ліцензією німецького автовиробника "Мерседес-Бенц" ожна обрати 2-літровий бензиновий 149-сильний  та 2-літровий дизельний 175-сильний турбовані двигуни. Коробку передач – 5-ступневу механічну або 6-ступеневу автоматичну із системою "тіптронік"
Корейський паркетник "Ссанг Йонг Корандо" має вдалі аеродинамічні параметри кузова, добре спланований салоні та витривалу ходову частину. Двигун та коробку передач автомобіля виробляють за ліцензією німецького автовиробника "Мерседес-Бенц" ожна обрати 2-літровий бензиновий 149-сильний та 2-літровий дизельний 175-сильний турбовані двигуни. Коробку передач – 5-ступневу механічну або 6-ступеневу автоматичну із системою "тіптронік"
 
ЗАЗ Ланос випускають в Україні. Але автомобіль спроектований корейською компанією "Деу Моторз". Автомобіль збудований на удосконаленій базі "Опель Кадет" із удосконаленим "опелівським" двигуном, який модернізовували в інжиніринговому підрозділі "Порше".  Кузов машини розробляли в італійському кузовному ательє "Італдезайн" під керівництвом Джорджетто Джуджаро. На розробку автомобіля компанія "Деу" витратила 420 мільйонів доларів
ЗАЗ Ланос випускають в Україні. Але автомобіль спроектований корейською компанією "Деу Моторз". Автомобіль збудований на удосконаленій базі "Опель Кадет" із удосконаленим "опелівським" двигуном, який модернізовували в інжиніринговому підрозділі "Порше". Кузов машини розробляли в італійському кузовному ательє "Італдезайн" під керівництвом Джорджетто Джуджаро. На розробку автомобіля компанія "Деу" витратила 420 мільйонів доларів
 
"Шевроле Авео нью" має надійну ходову частину та перевірений двигун. Модель збудовано на збудований на платформі General Motors Gamma-2. На такій же роблять "Опель Корса", "Oпeль Moккa", "Oпeль Aстрa" та інші моделі.  Оскільки ця платформа слугує для багатьох моделей американського концерну її ретельно випробовували на міцність та надійність на різних континентах. Витратили на це 340 мільйонів доларів
"Шевроле Авео нью" має надійну ходову частину та перевірений двигун. Модель збудовано на збудований на платформі General Motors Gamma-2. На такій же роблять "Опель Корса", "Oпeль Moккa", "Oпeль Aстрa" та інші моделі. Оскільки ця платформа слугує для багатьох моделей американського концерну її ретельно випробовували на міцність та надійність на різних континентах. Витратили на це 340 мільйонів доларів
Автопогляд