22.09.2018

В Україні почали продаж нового німецького кросовера Audi Q8

У серпні в продаж вийшов новий кросовер Audi Q8.  Завдяки новій технології машина зможе непомітно перезапускати двигун та економити електроенергію і паливо.

Концепт Audi Q8 вперше представили  9 січня 2017 року на Північноамериканському міжнародному автосалоні (NAIAS) в Детройті, США. Прем'єра серійної версії відбулася 5 червня 2018 року на Шеньчженьскому автосалоні в Китаї. Audi Q8  конкуруватиме з BMW X6 і Mercedes-Benz GLE Coupe . Німецька компанія планує продавати по 25 тисяч цих моделей щорічно.

Автопогляд ознайомить Вас з особливостями  нового кросовера:

Дизайн автомобіля

Зовнішній вигляд Audi Q8 розробив новий керівник Audi з дизайну Марк Ліхтей, розробник моделей A8 та А9. На створення у машині восьмикутної радіаторної решітки з горизонтальними планками дизайнера надихнув ралійний автомобіль Audi Quattro  1980-х років.

Нова модель - не класичний SUV, а купеподібний кросовер. Позашляховик  має довжину 4,99 м, ширину 2 м і висоту – 1,71 м. Таким чином він нижчий і коротший за попередню версію Q7. У зовнішньому вигляді машини виділяються великі повітрозбірники та  похилий дах. Обсяг багажника становить 605 л, а при складених задніх сидіннях - 755 л. "У Q8 ми маємо довжину багажника 107 см, у Q7 - 112 см. також є багато простору вище шторки, якого немає у новішої моделі", - розповідає автомобільний оглядач Павло Кащук.

Корма у автомобіля скошена, як у спортивного авто для покращення аеродинаміки. Колісні арки можуть вміщувати диски діаметром до 22 дюймів. Audi Q8 оснастили алюмінієвою рамою, що робить її значно легшою за модель Q7. Новий кросовер може похвалитися бічними безрамними вікнами. Автомобіль має звичайні світлодіодні фари, проте водії можуть замовити спеціальні світлодіодні фари HD Matrix.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Tesla презентували нову Model Y

Інтер'єр салону

"В Q8 абсолютно новий інтер"єр: збільшена віртуальна приборка з можливістю виводу Google-карт, два окремі сенсорні екрани з тактильним підтвердженням натискань і можливістю костомізації, мінімум хард-кнопок. Від Q7 тут лише карти дверей та кермо", - зазначає Павло Кащук.

В салоні знаходяться три великих дисплея: приладовий екран, мультимедійний дисплей і тачскрін управління кліматичною установкою.  Запуск двигуна здійснюється за допомогою червоного сенсора. До унікальних функцій авто можна додати тепловізійну камеру з 3D режимом огляду. Також колір підсвітки в салоні можна вибирати самостійно.  У машині з'явиться функція розпізнавання голосу. Завдяки ній водії можуть здійснювати пошук на екрані за допомогою слів. Audi Q8 має сучасну акустичну систему Bang &Olufsen з 14 динаміками. Ця система перетворює двоканальний сигнал в п'ятиканальний з окремим каналом для саббуфера. Bang &Olufsen  спроектували спеціально для автомобілів Audi Q7 і Audi A8. Нова сенсорна система MMI touch response допомагає управляти більшістю функцій авто. На німецькому ринку модель оснастять досконалішою інформаційно-розважальною системою MMI navigation plus, що має модуль передачі даних Audi connect та точку доступу Wi-Fi.

П'ятимісний салон  кросовера доволі просторий. "Контурні сидіння зручні і підходять для високого росту - їх можна видовжити, звузити спинку чи саме сидіння.Але тепер зробити це можна лише за допомогою меню на екрані. До цього треба звикати і в русі не пограєшся настройками", - говорить Павло Кащук.

Сидіння також можуть робити масаж і вентиляцію.  Підігрів є в передніх сидіннях, і в задніх. У задньому ряду достатньо місця і над головою, і для ніг. Крісла також можна зсувати вперед для збільшення багажника.

 
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Volkswagen вироблятиме бюджетні електромобілі
 
Особивості

В основі Audi Q8 лежить платформа  MLB.Її використовує Volksvagen Group lдля загального модульного будівництва повнопривідних автомобілів з переднім розташуванням двигуна. Також завдяки ній автомобіль має двохважільну передню підвіску і багатоважільну задню.Ця платформа вперше реалізована 2007 року для Audi A5, а також для  моделей A4, Q5,A8, A7, A6, Q7. Всі версії нової моделі оснащені повнопривідною системою quattro. Вона допомагає розподіляти при нормальних дорожніх умовах тягу в пропорції 40% на передні колеса і 60% - на задні. У всіх автомобілях встановлені керовані амортизатори. За доплату можна отримати пневмопідвіску з регулюванням жорсткості і повнокероване шасі, яке скорочує радіус розвороту на низьких швидкостях і підвищує стабільність на високих.  На бездоріжжі кліренс автомобіля можна збільшувати до 254 мм, що робить його більш прохідним. Машина виграє і в плані безпеки: її оснастили системою оповіщення про з"їзд зі смуги, про наближення до бордюру і камерами кругового огляду.

Двигуни

Для машин Audi Q8 будуть доступні бензинові двигуни V6 і V8 з турбонаддувом або приводним нагнітачем та дизельні двигуни. Нова модель матиме технологію середнього гібриду (MHEV), завдяки якій бензиновий двигун потужністю 333 к.с. і електродвигун E-tron разом  матимуть 448 к.с. Під час гальмування технологія забезпечує економію до 12 кВт електроенергії та її накопичення в батареї. MHEV робить можливим довгий рух накатом з вимкненим двигуном. Все це дозволяє зберегти до 0,7 л пального на "сотню". Максимальна швидкість кросовера - 250 км/год. Розгін до "сотні" займатиме 5.4 секундам.

Найпотужнішими будуть модифікації Audi SQ8 і RS Q8. Ці спортивні версії покажуть на Женевському автосалоні  у березні 2019 року. Модель RS Q8 матиме двигун з тербонадувом потужністю до 620 кінських сил. В продажі машина з"явиться 2020 року.

В Україні перші автомобілі Q8 з"явилися наприкінці серпня. Зараз купити нову модель можна лише з дизельним 3,0-літровим V6 потужністю 285 к.с., пізніше з'явиться бензинова версія. Придбати Audi Q8 можна в автосалонах "Ауді" у Києві, Львові, Харкові, Одесі та інших містах від 2,1 до 3,9 млн грн.

Раніше Автопогляд повідомляв про особливості першого електромобіля Audi. Кросовер Audi e-tron quattro вийде у продаж з січня 2019 року.

 

Надія Поліщук