19 квітня в агентстві УНІАН відбулася прес-конференція, присвячена весняному фестивалю OldCarLand. На ній організатори розповіли про особливості заходу, який розпочнеться через тиждень і триватиме до 1 травні у Державному музеї авіації.
Сьогодні в інформагенції УНІАН відбулася прес-конференція, присвячена найбільшому технічному фестивалю OldCarLand, який почнеться з 27 квітня в Державному музеї авіації. Його організатори поділилися особливостями проведення заходу.
1. Привезуть спортивну ретротехніку із-за кордону
Серед учасників весняного фестивалю буде більше машин із країн Балтії, Польщі та Білорусі.
"Привезуть ралійні вантажівки. На фестивалі латвійці покажуть свої кубки, розкажуть про змагання. Вони хочуть залучити українців до гонок на вантажних машинах" - каже один ізорганізапторів і власник "проекту Кофейбус" Вадим Навроцький.
Єдиний збережений автобус ЛАЗ-695 1961 року випуску привезуть на найбільший технічний фестиваль OldCarLand, який відбудеться у кінці місяця в Києві.
Ретроавтобус вирізняється масивним повітрозбірником, м"якою підвіскою і впізнаваною лицевою частиною. Її характерною ознакою є дві круглі фари й молдинг у формі усмішки.
Завтра, 11 квітня, об 19:00 дизайнер Світлана Савельєва проведе майстер-клас "Капелюшки рулять". Захід пройде у Палаці культури "Енергетик", що в м.Українка на вул. Дніпровський проспект, 15.
Більше 1000 одиниць техніки привезуть на найбільший технічний фестиваль України OldCarLand. Він проходитиме п"ять днів – із 27 квітня по 1 травня у Державному музеї авіації на столичній вул. Медовій, 1.
Це вже восьмий захід. Його влаштовує OldCarServiсe і "проект Кофейбус".
Понад три десятки старовинних машин приїхало сьогодні на набережну біля столичного Річвокзалу й влаштували з них експозицію для киян і гостей міста. У такий спосіб власники ретротранспорту відзначили День автомобіліста, який традиційно святкують в останню неділю жовтня.
Техніку представили автомобільні клуби й приватні особи. Були машини клубу технічної класики Old Car Service, "проекту Кофейбус", Vintage Motors, "Автоветеран" та інших. Генеральний партнер проведення зустрічі – комунальне підприємства "Київпастранс" і особисто його гендиректор Дмитро Левченко.
Ось і закінчився фестиваль під щасливим номером 7. Він проходив із 29 вересня по 1 жовтня у Державному музеї авіації. Його організували клуб технічної класики OldCarServiсe та "проект Кофейбус".
Під крилами майже сотні літаків і гелікоптерів традиційно вдалося зібрати понад 900 одиниць техніки. Серед якої - легковики, вантажівки, автобуси, мотоцикли, моторолери та мопеди. Вперше цьогоріч привезли важку військову техніку - танки Т-34-85, ПТ-76,Т-62, їх надало Міністерство оборони України. А також був артилерійський тягач на базі танка Т-54.
Близько двох десятків автобусів радянського, українського та іноземного виробництва показали у Державному музеї авіації на фестивалі старовинної техніки OldCarLand.
"Цей автобус, незважаючи на свій поважний вік, - на ходу. Ми його навіть випробували у червні - їздили у Львів і назад. ЛАЗ пробіг тисячу кілометрів. Йшов дорогою плавно і жваво", - каже власник.
Команда OldCarLand провела прес-конференцію у інформаційній агенції України УНІАН. Розповіли на ній про деякі "родзинки" заходу, майбутній музей транспорту, перспективи й реальний стан справ на ринку старовинної техніки. Презентували законопроект, над який більше року працювали всі зацікавлені в розвитку ретроруху в Україні.
25 березня в Києві на провулку Радищева відбудеться День відчинених дверей в реставраційному центрі КП "Київпастранс".
Там покажуть понад 100 одиниць техніки. Серед неї — пасажирський транспорт і старовинні легкові автомобілі. Буде єдиний в Україні відреставрований автобус ЗІС-155, радянський ЛіАЗ, унікальні ЛАЗ, угорські автобуси "Ікарус", шведські Volvo і французький Saviem. З автомобілів — рідкісні "Побєда" ГАЗ-20 в кузові кабріолет і "Москвич" 400/420 з відкидним верхом. Багато машин, які неможливо зустріти на наших дорогах — чеська Skoda 100, американський армійський всюдихід Willys MB та потужна Chevrolet Impala 1973 року.
Понад три десятки старовинних машин приїхало сьогодні на набережну біля столичного Річвокзалу й влаштували з них експозицію для киян і гостей міста. У такий спосіб власники ретротранспорту відзначили День автомобіліста, який традиційно святкують в останню неділю жовтня.
Техніку представили автомобільні клуби й приватні особи. Були машини клубу технічної класики Old Car Service, "проекту Кофейбус", Vintage Motors, "Автоветеран" та інших. Генеральний партнер проведення зустрічі – комунальне підприємства "Київпастранс" і особисто його гендиректор Дмитро Левченко.
Наступний фестиваль старовинної техніки Old Car Land вже скоро. Вся техніка практично готова до нього, запевняють організатори наймасштабнішого автомобільного свята в Україні.
Команда Old Car Land в рамках "Великого жіночого ралі", яке проходило 8 березня на столичному Хрещатику презентувала автобус "Ікарус" "проекту Кофейбус" і "Москвич" 1950-го року випуску. Він належить клубові технічної класики Old Car Service. Так вийшло, що старовинний "Москвич" привернув чимало уваги відвідувачів, адже його вік мало не удвічі більший, ніж в більшості учасників ралі. А ось автобус "Ікарус" по праву можна вважати найбільш масивною технікою заходу.
У Києві показали понад 120 ретро автомобілів і автобусів. Відбувся День відчинених дверей у майбутньому музеї транспорту – реставраційному центрі КП "Київпастрансу" на вул. Виборзькій.
Це перший захід на цьому майданчику цьогоріч. Його влаштували організатори фестивалю старовинної техніки OldСarLаnd, клуб технічної класики Old Car Service, проект Кофейбус, КП "Київпастранс" і бренд одягу District.
У серпні 2017 року із виробничих конвеєрів зійде останній Lancer.
Японська автокомпанія Mitsubishi вирішила припинити випускати седан через низькі продажі моделі.
"Я думаю, її зняли з випуску, бо вона вона вже застара. Це стосується і двигунів, і салону, і комплектацій, і в цілому по дизайну. Зараз у Mitsubishi немає грошей на розробку іншої інноваційнішої моделі", - каже автоексперт Євген Середницький.
Доходи від продажів седану з 2002 по 2016 роки суттєво зменшилися. Якщо в 2002 році Mitsubishi вдалося продати 69 тис. Lancer, то до 2016 року обсяги скоротилися до 14,3 тис одиниць, повідомив заступник директора компанії в Північній Америці Дон Сверінген.
"Люди перестали купувати седан, бо він не дешевий, а за аналогічну вартість на ринку представлені набагато цікавіші пропозиції. До того ж вони часто ламаються, просто "сипляться". Достатньо просто подивитись на зазор капоту і крила у Lancer ланс і Сіvik. Навіть у 20-тилітньої хонди він менший, а це вже показник якості", - пояснює експерт.
Ось і закінчився п"ятий технічний фестиваль OldCarLand. Він проходив із 30 вересня по 2 жовтня на території Державного музею авіації у Києві. Захід організували клуб технічної класики OldCarServiсe та проект "Кофейбус".
Перший ювілей найбільшого фестивалю старовинної техніки України увінчався рекордним різноманіттям автомобілів, автобусів, двоколісної техніки та заходів для відвідувачів і власників ретро машин
На фестиваль OldCarLand вчора привезли надзвичайно рідкісне спортивне купе Volkswagen Karmann Ghia 1966 року. Таке - лише одне в Україні. Його у Київ пригнав львів"янин Андрій Кура.
— Моя машина — єдина в Україні. Це навіть для Західної Європи рідкість, бо зібрана у Бразилії. Має іншу емблему, всі написи — португальською, — каже 50-річний Андрій Кура. Сидить у спортивному "Фольксваґені Карман" 1966 року. — Коли її брав, була бруднюща — всі пороги у бразилійській землі жовтуватого відтінку. Я зібрав ґрунт у банку, вожу тепер із собою на виставки.
У Києві у Державному музеї авіації стартував технічний фестиваль OldCarLand. Цього року захід відбувається вже вдруге.
На фестивалі очікують понад 700 класичних автомобілів. У перший день заходу приїхали не усі учасники, а вже в суботу очікують решту.
"Вчора заїхало 220 автомобілів. Весною у такий період було 190. Багато приїхало нової техніки, якої не було весною. Є табори американських, радянських та німецьких військ, які робитимуть реконструкцію боїв. Також свій стенд представив полк Азов", - каже Вадим Навроцький, організатор фестивалю, власник "проекту Кофейбус".
Цими вихідними у Києві відбувся фестиваль старовинної техніки OldCarLand, на якому показали старовинну та сучасну військову техніку.
Захід провели у Державному музеї авіації, поблизу аеропорту "Жуляни". Крім ретроекспонатів, на OldCarLand привезли військову техніку.
Були радянські вантажівки та всюдиходи. Також учасники показали американські та німецькі машини. Вони проводили реконструкцію боїв у суботу.