Історія

30.03.2016

Як змінилися автомобільні фари за останні 100 років

На перших автомобілях дорогу підсвічували гасові лампи, але сьогодні машини оснащують високотехнологічним світлом.

Сучасні фари оснащують лінзами і лампами з газом. Вони скеровують світло туди, куди водій повертає.

Gazeta.ua пропонує ознайомитись і розвитком автомобільного світла.

Читати далі →

15.03.2016

5 маловідомих фактів про Москвич

20 років тому постало питання про банкрутство колишнього заводу "АЗЛК", який випускав автомобілі "Москвич". Свого часу в рік з його конвеєра сходило 200 тисяч машин. Крах підприємства пов'язують із генеральним директором Рубеном Асатряном, професором факультета інженерного бізнесу і менеджменту московського університету ім.Баутмана. Пропонуємо добірку із семи маловідомих і цікавих фактів про марку "Москвич".

Читати далі →

13.02.2016

Як змінилися бічні дзеркала за останні 100 років

До 1950-х років на серійні автомобілі не встановлювали зовнішніх дзеркал заднього огляду з обох сторін. До цього автомобілі оснащували лише одним зовнішнім та одним внутрішнім дзеркалом, яке кріпили в салоні автомобіля.

Перший час дзеркала кріпили тільки по одну сторону - водійську. Хромоване кругле дзеркало можна побачити на Fiat 508 Balila. Цю модель випускали в 1930-х роках. Тож можна стверджувати, що дзеркала були популярними в Європі вже тоді.

Читати далі →

05.02.2016

Емблема Сітроена змінювалася 8 разів - історія фірмового логотипа

Марку автомобілів Citroen вже 93 роки символізує двійний шеврон. Історія цієї емблеми почалася ще до того, як Андре Сітроен почав будувати автомобілі.

Творець марки Андре Сітроен запатентував шевронні шестерні подвійного зачеплення у 1905 році. Шевронне колесо - шестерня з V-подібними зубцями. Така будова зубців вирішує проблему осьової сили. Тому при використанні винаходу Сітроена не потрібно встановлювати вали на опорні підшипники.

Читати далі →

21.04.2015

Найбільше аварій стається у середу

У понеділок та середу трапляється найбільше аварій, помітили у столичному управлінні ДАІ. Однак статистики про особливості аварійних випадків і їхню залежність від днів тижня вони не ведуть.

"Справді у понеділок і середу  трапляється багато аварій, - каже "Автопогляд" працівник страхової компанії "Провідна" Наталія Дементьєва. - Крім понеділок і середа,  аварійним днем є п"ятниця. Минулого місяця в ці дні у нас сталося 15 дорожньо-транспортних пригод. Якщо у понеділок і середу водії напружені, то у п"ятницю, навпаки, розслабляються. Потрапляють у аварію через неуважність. У вихідні аварій небагато".          

Читати далі →

15.01.2015

Реставратор із Івано-Франківська два роки відновлював експортну "Волгу"

7 тис. доларів у відновлення "Волги" 1967 року випуску вклав Володимир Мухаметдінов - реставратор ретроавтомобілів із Івано-Франківська. Він придбав машину 2010 року, працював над нею два роки. Надав їй оригінального вигляду.

"Хотілося, щоб вона була такою, ніби щойно вийшла з конвеєра. Щоб всі найдрібніші деталі були "рідними"", - розповідає власник.

Читати далі →

09.01.2015

Найдорожчі автомобілі, які розбили в кіно випадково

Автомобілі у фільмах страждають досить часто. В бойовиках, детективах, трилерах і навіть комедіях їх б'ють тоннами, аби отримати потрібні спецефекти. Причому машини часто не з дешевих. Згадаймо хоча б трейлер з десятками розбитих BMW M3, які везли на утилізацію після відзнятих дублів фільму "Місія нездійсненна 5". І таких прикладів сотні.

Зрозуміло, робиться це все усвідомлено. Але ми вирішили поцікавитися, які найдорожчі автомобілі постраждали під час зйомок по чистій випадковості.

"Міцний горішок 5" і Lamborghini Aventador

Вихід фільму: 2013

Потужність: 700 к.с.

Вартість автомобіля: $ 400 тис.

На зйомках цієї картини примудрилися розбити 518 автомобілів загальною сумою 11 млн. доларів. Однак дорогий спорткар Lamborghini Aventador, на відміну від інших, розбили випадково - під час однієї з погонь. Режисер оскаженів. І не тільки тому що побили справжню Ламбо. Справа в іншому - "вбивство" італійського суперкара ніхто не зняв... загалом, не бачиш Авентадор? А він є ...

Читати далі →

16.08.2014

"Не впевнений, не обганяй" - яку соціальну рекламу робили в СРСР для водіїв?

У радянські часи не було бігбордів вздовж доріг, плазмових екранів на заправках і в торговельних центрах і реклам по телебаченню. Проте комуністична система не могла жити без пропаганди та закликів берегти державне майно (більшість автомобілів із 1940 по 1970 роки були державними), тому в різних установах, організаціях базах і автопарках вішали повчальні плакати. Вони мали попередити необачність водія.

Читати далі →

14.08.2014

Найпотужніший серійний кабріолет у світі привезли у Київ

 

Найпотужніший у світі серійний кабріолет Cadillac Eldorado Biarritz Convertible показали у Києві на фестивалі ретроавтомобілів Old Car Fest. 

 Масивний чорний автомобіль із кутастими формами кузова має великі хромовані бампери. Якщо подивитися на його силует збоку, він виглядає симетрично - кришка багажника, як і капот, випукла, яскраво виражені кути кузова. Спереду на них декоративні накладки, а ззаду - ліхтарі. На лицевій частині машини - чотири квадратних фари й висока хромована решітка радіатора, над якою встановлена емблема. 

Читати далі →

08.08.2014

BMW 1967 року розганяється до 150 кілометрів на годину

Єдину  в Україні BMW-2000 Neue Klasse  1967 року випуску показали у Києві на фестивалі ретроавтомобілів Old Car Fest.

Це перша модель баварської марки, на яку встановили квадратні фари. Не зважаючи на незвичну форму, вони добре вписалися у хромований облік лицевої частини автомобіля.

Читати далі →

02.08.2014

Rolls-Royce 1929 року випуску привезли у Київ

Англійський автомобіль Rolls-Royce Phantom II  1929 року випуску показали  на столичній вул. Освіти, 3. Там на вихідних проводили фестиваль ретроавтомобілів "Old Car Fest".

Rolls-Royce привезли із Запоріжжя члени клубу "Александровський",  машина з"явилася в Україні 2009 року, тут закінчували її реставрацію. Ця модель єдина в Україні. Його оцінюють близько мільйона доларів.

Читати далі →

03.07.2014

Понад 100 старовинних машин покажуть на фестивалі ретро-автомобілів у Києві

2 і 3 серпня у Києві проходитиме фестиваль ретро автомобілів "Old Car Fest". Його організовуватимуть вперше. На виставковий майданчик на вул. Освіти, 3 приїде понад 100 автомобілів. Серед них будуть радянські, американські і європейські.моделі Для всіх власників старих машин участь у виставці безкоштовна.

Читати далі →

24.06.2014

8 мільйонів глядачів вподобали рекламу вантажівок Volvo

Минулого року реклама вантажівок Volvo з Жан-Клодом Ван Даммом за лічені години облетіла весь світ. Відеоролик одразу став популярним, й обріс багатьма легендами та припущеннями про постановки трюків актора. Жоден колишній креатив від автогіганта не набирав стільки переглядів за один день - більше 8 мільйонів користувачів оцінили і прокоментували нове творіння в області автореклами.

Читати далі →

10.07.2014

Наймасовіший французький автомобіль робили 42 роки

Червоний  Citro"n 2CV 1981 року привезли на виставку ретро-автомобілів "Кава по-київськи", що проходив у неділю в Голосіївському районі Києва. На масивних передніх крилах компактного чотиридверного хетчбека прикріплені квадратні фари. Такі встановлювали на пізніших версіях 1980-1990-х років. На каркас даху автомобіля натягнутий світлий брезент, який можна скрутити у спеку. Скло передніх дверей не опускається вниз, як у більшості автомобілів, а відчиняється на зовні. Вікна задніх дверей глухі. Салон машини розрахований на 4 особи.

Читати далі →

18.04.2014

Зняли душевну рекламу про важливість пасків безпеки

 

У рекламі не використали жодного автомобіля, не зобразили жодного реального паска безпеки, не показали спецефектів із вибухами та битим склом, але ідею безцінності життя водія зуміли передати якнайкраще.

Творці соціального ролика показали, що життя водія дороге не лише йому, а і його рідним. Тому, не пристібаючись за кермом, ви ризикуєте не лише своїм майбутнім, а й щастям найрідніших! Пам"ятайте про це й не економте 2 секунди на пристібання паска!

Читати далі →

12.04.2014

Про надійність машини ніхто не говорить - реклама Volkswagen Golf 3

 

В рекламі Volkswagen Golf 3 йдеться про те, як батько обирає синові автомобіль. Чоловік з усіх боків оглядає потриманий Volkswagen Golf 3. Машина в бездоганному стані. Батько із сином навіть не здогадуються, як попередня власниця давала жару на автівці, й купують машину... Про якість моделі в ролику ніхто не згадує, це зрозуміло без слів.

Читати далі →

19.02.2014

"Mercedes-Benz рятує від смерті" - німці зняли креативну рекламу своєї відомої марки

В одній із найкреативніших реклам німецького автовиробника Mercedes-Benz режисери зобразили автомобіль таким, що рятує від смерті.

За сюжетом рекламного ролика, на передньому пасажирському кріслі машини Mercedes-Benz Е-класу, який рухається трасою, зявляється чоловік похилого віку з косою. Він уособлює смерть. Як тільки водій німецького легковика його помічає, Смерть йому каже "вибач" - і машина на повній швидкості летить у напрямі важкої техніки, що займається лісоповалом. Кілька секунд віддаляє "мерседес" від перетворення в брухт, а водія від загибелі. Але власник авто встигає зупинити автомобіль й тріумфально відповідає Смерті "вибач".

Читати далі →

18.12.2013

Наймасовіший автомобіль Радянського Союзу розробили в Італії

Коли автомобілісти під час розмови кажуть "копійка", у більшості випадків йдеться не про валюту і взагалі не про гроші, вони говорять про  автомобіль ВАЗ-2101 "жигулі", який в народі охрестили "копійкою" через останні цифри в індексі  моделі. Цей, ніби невеликий ззовні, доволі масовий автомобіль уже наскільки звичний нашому оку, що ми навіть у більшості  випадків не звертаємо на нього увагу, особливо тоді, коли він стоїть біля новенької сучасної машини. Ми не замислюємося, чому їх так багато, як ці "старички" можуть так довго "жити", ким машина розроблена і коли? Кажемо просто "копійка" або "жигулі", що значить стареньке радянське авто.

Читати далі →

18.12.2013

Двигун першого автомобіля завівся у новорічну ніч

Народився майбутній винахідник 25 листопада 1844 року в місті Карлсруе (Німеччина). Оскільки його батько працював залізничником, Карл ще змалку зацікавився технікою. Після закінчення гімназії юнак пішов вчитися до Політехнічного ліцею.

Читати далі →