Цікаво

09.01.2015

Найдорожчі автомобілі, які розбили в кіно випадково

Автомобілі у фільмах страждають досить часто. В бойовиках, детективах, трилерах і навіть комедіях їх б'ють тоннами, аби отримати потрібні спецефекти. Причому машини часто не з дешевих. Згадаймо хоча б трейлер з десятками розбитих BMW M3, які везли на утилізацію після відзнятих дублів фільму "Місія нездійсненна 5". І таких прикладів сотні.

Зрозуміло, робиться це все усвідомлено. Але ми вирішили поцікавитися, які найдорожчі автомобілі постраждали під час зйомок по чистій випадковості.

"Міцний горішок 5" і Lamborghini Aventador

Вихід фільму: 2013

Потужність: 700 к.с.

Вартість автомобіля: $ 400 тис.

На зйомках цієї картини примудрилися розбити 518 автомобілів загальною сумою 11 млн. доларів. Однак дорогий спорткар Lamborghini Aventador, на відміну від інших, розбили випадково - під час однієї з погонь. Режисер оскаженів. І не тільки тому що побили справжню Ламбо. Справа в іншому - "вбивство" італійського суперкара ніхто не зняв... загалом, не бачиш Авентадор? А він є ...

Читати далі →

03.07.2014

Понад 100 старовинних машин покажуть на фестивалі ретро-автомобілів у Києві

2 і 3 серпня у Києві проходитиме фестиваль ретро автомобілів "Old Car Fest". Його організовуватимуть вперше. На виставковий майданчик на вул. Освіти, 3 приїде понад 100 автомобілів. Серед них будуть радянські, американські і європейські.моделі Для всіх власників старих машин участь у виставці безкоштовна.

Читати далі →

24.06.2014

8 мільйонів глядачів вподобали рекламу вантажівок Volvo

Минулого року реклама вантажівок Volvo з Жан-Клодом Ван Даммом за лічені години облетіла весь світ. Відеоролик одразу став популярним, й обріс багатьма легендами та припущеннями про постановки трюків актора. Жоден колишній креатив від автогіганта не набирав стільки переглядів за один день - більше 8 мільйонів користувачів оцінили і прокоментували нове творіння в області автореклами.

Читати далі →

18.04.2014

Зняли душевну рекламу про важливість пасків безпеки

 

У рекламі не використали жодного автомобіля, не зобразили жодного реального паска безпеки, не показали спецефектів із вибухами та битим склом, але ідею безцінності життя водія зуміли передати якнайкраще.

Творці соціального ролика показали, що життя водія дороге не лише йому, а і його рідним. Тому, не пристібаючись за кермом, ви ризикуєте не лише своїм майбутнім, а й щастям найрідніших! Пам"ятайте про це й не економте 2 секунди на пристібання паска!

Читати далі →

12.04.2014

Про надійність машини ніхто не говорить - реклама Volkswagen Golf 3

 

В рекламі Volkswagen Golf 3 йдеться про те, як батько обирає синові автомобіль. Чоловік з усіх боків оглядає потриманий Volkswagen Golf 3. Машина в бездоганному стані. Батько із сином навіть не здогадуються, як попередня власниця давала жару на автівці, й купують машину... Про якість моделі в ролику ніхто не згадує, це зрозуміло без слів.

Читати далі →

19.02.2014

"Mercedes-Benz рятує від смерті" - німці зняли креативну рекламу своєї відомої марки

В одній із найкреативніших реклам німецького автовиробника Mercedes-Benz режисери зобразили автомобіль таким, що рятує від смерті.

За сюжетом рекламного ролика, на передньому пасажирському кріслі машини Mercedes-Benz Е-класу, який рухається трасою, зявляється чоловік похилого віку з косою. Він уособлює смерть. Як тільки водій німецького легковика його помічає, Смерть йому каже "вибач" - і машина на повній швидкості летить у напрямі важкої техніки, що займається лісоповалом. Кілька секунд віддаляє "мерседес" від перетворення в брухт, а водія від загибелі. Але власник авто встигає зупинити автомобіль й тріумфально відповідає Смерті "вибач".

Читати далі →