Обслуговування

10.09.2014

Як дурять на СТО

- Вже вдруге обманули на СТО. Взяли 900 гривень за заміну помпи системи охолодження, насправді її навіть не знімали, - розповідає киянин  Богдан Компанієць, власник "Деу Нексії", їздить нею на роботу. Раніше автомобіля не мав.

- У майстерні по вул. Гвардійській нарікав на систему охолодження - прилад показував нульову температуру двигуна, а антифризу щотижня меншало. Майстер звернув всі проблеми на помпу. Сказав прийти ввечері за машиною, коли відремонтує, - каже чоловік. Ввечері прилад вже працював, антифриз не тік. – Через тиждень мій сусід, колишній механік, глянув під капот авто. Сказав, ніхто й не торкався помпи. Поміняли лише датчик температури та наклали хомут на шланг від бачка з охолоджувальною рідиною. Такий ремонт коштує 150-200 гривень.  

Читати далі →

15.07.2014

Кодиціонер чистять двічі на рік

Кондиціонер будь-якого авто треба чистити двічі на рік. Також слід перевіряти тиск, — радить  Євген Клюзко, працівник фірми "Автохолод" в Запоріжжі.

— Кондиціонер ламається не так часто. А от шланги, прокладки та сальники доводиться міняти. У деталях кондиціонера легковиків "пежо" випуску 1990-х часто знаходимо корозію. Охолоджувальні пристрої в "ауді" у незручних місцях. Найслабші ланки — трубки та сальники. Особливо в "Ауді А4" й "Ауді А6". У "четвірки" до кондиціонера не підлізеш. Він тече через погане з'єднання трубок із конденсатором та корпусом. Кожні п'ять–сім років їх треба міняти, — пояснює майстер. — Трубки, що йдуть від компресора, течуть найчастіше. Вони розташовані низько, і при різкому наїзді на "лежачого поліцейського" або у глибоку вибоїну сплющуються і розгерметизовуються. Деформовані ділянки вирізають та приварюють нові. На гнучких трубках через вібрацію утворюються тріщини. Але в "ауді", на відміну від інших машин, їх не вдасться замінити. Доводиться знімати весь радіатор і припаювати інші. Це здорожчує ремонт.

Читати далі →

21.06.2014

Що найчастіше ламається в автомобілях у спеку

У спеку ненові автомобілі нерідко починають працювати із перебоями помітили у столичній майстерні  на вул. Наталії Ужвій. Зазвичай через високі стрибки температури, деякі агрегати виходять з ладу.

"Більшість водіїв вже відвикли заглядати під капот й не помічають елементарного. Один на "авео" до нас вчора приїхав міняти передні амортизатори. Дивлюся, а бачок охолоджувальної рідини порожній. Минулого тижня парубок на "дачії" був. Каже, машина через раз заводиться. Ми до акумулятора, а там майже рідини немає. Пластини відкриті. Тому він за день і розряджається",  - роповідає Олексій Карпенко, автомеханік СТО.

Читати далі →

16.04.2014

Який автомобіль обслуговувати найдешевше

Найдешевше обходиться масовий автомобіль

-Можна зекономити, купити бюджетний автомобіль, а потім щосезону витрачати на нього, як на дороге авто, - каже 42-річний Олексій Москалюк, із столичної компанії, що займається автовикупом автомобілів. - Про поточні витрати потрібно думати ще перед покупкою машини.

Читати далі →

29.01.2014

Неприємні запахи в салоні автомобіля усувають озоном

З часом в автомобілях з"являються неприємні запахи. Інколи сморід виникає через зіпсовані продукти, розлиті напої та інші випадки.
- Особливо пропитані неприємними запахами автомобілі курців і людей, що полюбляють їсти в автомобілі, - каже Сергій Лавринюк, працівник фірми Deodor, що виводить із автосалонів і приміщень сморід. Він розповідає, як боротися із неприємним ароматом в автомобілі.

Читати далі →

13.11.2013

На що звернути увагу на шиномонтажі

У сезон перевзування автомобіля працівники шиномонтажів поспішають, намагаються якомога швидше обслужити всіх клієнтів. Тому можуть незумисне помилитися. Досвідчені автолюбителі радять перевзувати авто за кілька тижнів до початку сезону або уважно стежити за роботою працівників шиномонтажу.

Читати далі →