05.01.2016

6 проблем, які чекають водіїв у люті морози

Перед зимовою поїздкою водії часто зіштовхуються із безліччю неприємностей. Серед них є такі, що не дадуть завести автомобіль, а є і ті, яких не видно, але їхнє усуннення на на СТО виллється у чималу суму.

Пропонуємо підбірку із 6 найпоширеніших проблем із автомобілями у морози.

Сів акумулятор. Є два фактори, які найбільше впливають на цю ситуацію: вік акумулятора та тепература на вулиці. При сильному морозі може сісти й відносно новий акумулятор. Якщо в перші морози акумулятор слабо "крутить" стартер, його потрібно перевірити або замінити. Якщо ж це сталося з новим акумулятором, то заміна АКБ нічого не дасть. Варто перевірити, який заряд дає генератор. Зазвичай саме в ньому причина "смерті" нових акумуляторів. 

Примерзли замки. Коли сів акумулятор і дистанційний пульт сигналізації не відкриває двері, всі згадують про існування механічних замків. Взимку можуть замерзнути личинки замків, які потім потрібно буде розігрівати всіма доступними способами. Нагрівати ключ запальничкою може бути небезпечно - можна поплавити його пластику частину. Також можна застосувати спеціальну хімію.

Замерз дизель. Хоча на заправках переконують, що їхнє дизпаливо не замерзне - гарантії ніхто не дасть. Тому водіям дизельних машин залишається або вірити автозаправникам, або озброїтися препаратом із серії антигель. Їх додають у дизпаливо в необхідній пропорції, щоб воно не ставало густим.

Примезлі елементи кузова. При замерзанні дверей не можна смикати їх туди сюди. Вам вдасться відчинити двері, але разом з ущільнювачами. Потрібно обережно обстукати двері і ще раз спробувати плавно відчинити двері. Також часто примерзають щітки до лобового скла. Краще щітки піднімати, щоб вранці випадковому не увімкнути двірники, які примерзли.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Як правильно завести автомобіль у мороз

Замерзла рідина склоомивача. В такому випадку потрібно загнати автомобіль у теплий гараж, стоянку або автомийку. Коли крига у системі розтане, її потрібно замінити на антифриз. Останній потрібно прогнати системою. Якщо нема теплого приміщення, то зазвичай крига тане після тривалої поїздки. Особливо в бачку, якщо він розташований під капотом автомобіля, де є теплий двигун.

Пильники елементів ходової частини. Це найпідліша проблема для автомобіліста. Взимку не кожен водій полізе під авто, перевірити гумки. У мороз еластичність гумових деталей знижується. Через це є ймовірність обриву пильників. Якщо обірве пилник "гранати" (шарніри рівних кутових швидкостей), то цей елемент вийде з ладу вже за кілька тижнів.

Юрій Кардашевський