18.02.2019

ТОП-5 проблем, після яких краще продати автомобіль

Рано чи пізно кожен автовласник стикається із тим моментом, коли потрібно продавати свій автомобіль. Зазвичай це роблять тоді, коли машина ще не повністю знецінилася, але має чимало  "хвороб", які в подальшому можуть перерости в серйозні проблеми.

Портал Автопогляд пропонує Топ-5 проблем з авто, після яких варто якнайшвидше продати машину:

1)  У різних частинах автомобіля почалася корозія.

Поява під фарбою жовтогарячих цяток корозії - ознака іржі на кузові. Вона може з"явитися як із внутрішнього боку деталей, так і з зовнішнього, коли волога потрапляє в мікротріщини фарби. Всього за 4-7 місяців майже вся площа  авто може покритися іржею. Щоб зберегти кузов, потрібно перефарбовувати пошкоджені деталі. Фарбування однієї частини машини коштує від 2,5 тис. грн. Щоб не витрачати коштів на постійний ремонт, автомобіль продають, поки іржа ще не покрила велику частину кузова.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як правильно їздити в негоду - ТОП-5 порад для водіїв

2) Передвісники проблем із двигуном.

Нерідко двигуни машин із пробігом 150-250 тис. км. починають "їсти" мастило. Через кожні декілька тисяч кілометрів мастила стає на 0,3-0,5 літра менше,  і його доводиться доливати у картер двигуна. Причини "апетиту" двигуна можуть бути різні. Зазвичай потреба у маслі з роками збільшується. Позбутися проблеми можна завдяки капітальному ремонту двигуна, який коштує понад  10 тис. грн. Тому, як тільки власники помічають незначне споживання мастила, намагаються продати авто.

3) Проблеми, які виникають після аварії.

Будь-які серйозні ДТП  міняють геометрію кузова. Інколи це відбувається і від невеликих зіткнень. Змінюється не лише зовнішній вигляд авто, але погіршується і внутрішня структура. Через приховані пошкодження може погіршитися керованість автомобіля, що позначиться на безпеці.

У ході ремонту багато недоліків можна виправити, але з часом вони можуть проявлятися - нерівномірно стираються деталі ходової частини, частіше треба робити розвал-сходження, кузовні деталі  труться між собою. А за кілька років помітними стануть деталі кузова, які фарбували під час ремонту - вони нерівномірно вигоратимуть на сонці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нові горизонти - ринок електромобілів підскочив у січні

4)  Проблеми з коробкою передач.

Після тривалої експлуатації автомобіля можуть виникати часті неполадки з коробкою передач. Про проблеми з  трансмісією можуть говорити поштовхи при перемиканні передач, патьоки масла з-під ущільнюючих прокладок, неполадки  з блоком управління коробки передач.

Складніші проблеми можуть виникнути з автоматичною коробкою передач, оскільки  вони складніші за будовою. Через велику кількість електронних систем в сучасних машинах ремонтувати їх довше і займає більше сил.  Також ремонт "автомату" обійдеться дорожче - біля 1000 євро.

5)  Якщо авто "потонуло".

Після потрапляння води в автомобіль найбільше страждає електроніка. Також після наводнення може пошкодитись система безпеки.

Швидше за все, навіть після капітального ремонту деякі системи будуть заїдати чи "зависати".  Якщо авто сучасне і має безліч електронних систем, ремонт взагалі може бути марним. В такому випадку від авто варто взагалі позбутися, або продати, якщо стан машини не критичний.

Нагадаємо, що тепер для розмитнення "євроблях" в  Україні достатньо мати техпаспорт. 

Як повідомляв Автопогляд раніше,  Україна зайняла 130 місце з 137  у рейтингу  якості доріг. Гірші автошляхи тільки у Парагваї, Йeмeні, Гвінeї, Мaдaгaскaрі,Гaїті і Кoнгo.  

 

Надія Поліщук