21.06.2014

Що найчастіше ламається в автомобілях у спеку

У спеку ненові автомобілі нерідко починають працювати із перебоями помітили у столичній майстерні  на вул. Наталії Ужвій. Зазвичай через високі стрибки температури, деякі агрегати виходять з ладу.

"Більшість водіїв вже відвикли заглядати під капот й не помічають елементарного. Один на "авео" до нас вчора приїхав міняти передні амортизатори. Дивлюся, а бачок охолоджувальної рідини порожній. Минулого тижня парубок на "дачії" був. Каже, машина через раз заводиться. Ми до акумулятора, а там майже рідини немає. Пластини відкриті. Тому він за день і розряджається",  - роповідає Олексій Карпенко, автомеханік СТО.

Якщо в акумуляторі рідини менше допустимого рівня, у нього доливають дистильовану воду.
Міряють щільність електроліту. Він повинен бути не менше за 1,27 грама на сантиметр кубічний. Якщо щільніть менша, заливають новий електроліт.
Бензонасос часто виходить з ладу в автомобілів, де він розташований під капотом - "жигулях", "москвичах",  "волгах". Через високу температуру він перегрівається й не може швидко перекачувати пальне.

"У сучасніших машинах бензонасоси електронні, вони встановлені у бензобаку й охолоджуються бензином, який перекачують. З такими проблеми бувають здебільшого в тих, хто їздить на "лампочці". Тоді в патрубок бензонасосу потрапляє повітря й він згоряє".
У старих іномарках  зазвичай у спеку з перебоями працює термостат. Ця деталь регулює температуру рідини в системі охолодження.
"Завжди проблеми із клапаном термостату. Його може заклинити, або він відкривається із затримкою. На "Форді Скорпіо" мого знайомого під час руху загорялася контрольна лампа перегріву, а потім за одну-дві хвилини гасла. Це значить термостат працював із затримкою. Через тиждень його заклинило". Якщо на спеці у пробці двигун перегрівається, вмикайте пічку. Так відведете гаряче повітря в салон і двигун швидше вичахатиме.

У російських "лад" перегрів може виникнути через відмову роботи вентилятора радіатора.
"Там використовують не дуже надійні роз"єми вентилятора. При потраплянні у яму, вони роз"єднуються й на панелі приладів загоряється контрольна лампа "чек". До нас приїжджав із такою проблемою "Хюндай Акцент", його збирали в Росії й поставили цей ненадійний роз"єм. Якщо бачите, що від вентилятора роз"єм ніде не зафіксований, обмотайте його про всяк випадок ізолентою кілька разів".

У "Шевроле Лачетті", "Шевроле Такуми", "Деу Нексії" та "Опель Кадет" в жару бувають проблеми із водяною помпою.
"У цих машин, старших 4 років, вона починає пропускати охолоджувальну рідину. За тиждень — два викапує вся. Її краще міняти на оригінальну за 700-800 гривень. Бо серед дешевших китайського виробництва за 250-300 гривень багато бракованих.  Буває, що тече прокладка помпи. Весною невелика тріщина ще затягується цією рідиною, а влітку в"язкість охолоджувача знижується і рідина витікає".

Автопогляд