15.07.2014

Кодиціонер чистять двічі на рік

Кондиціонер будь-якого авто треба чистити двічі на рік. Також слід перевіряти тиск, — радить  Євген Клюзко, працівник фірми "Автохолод" в Запоріжжі.

— Кондиціонер ламається не так часто. А от шланги, прокладки та сальники доводиться міняти. У деталях кондиціонера легковиків "пежо" випуску 1990-х часто знаходимо корозію. Охолоджувальні пристрої в "ауді" у незручних місцях. Найслабші ланки — трубки та сальники. Особливо в "Ауді А4" й "Ауді А6". У "четвірки" до кондиціонера не підлізеш. Він тече через погане з'єднання трубок із конденсатором та корпусом. Кожні п'ять–сім років їх треба міняти, — пояснює майстер. — Трубки, що йдуть від компресора, течуть найчастіше. Вони розташовані низько, і при різкому наїзді на "лежачого поліцейського" або у глибоку вибоїну сплющуються і розгерметизовуються. Деформовані ділянки вирізають та приварюють нові. На гнучких трубках через вібрацію утворюються тріщини. Але в "ауді", на відміну від інших машин, їх не вдасться замінити. Доводиться знімати весь радіатор і припаювати інші. Це здорожчує ремонт.

Потужність двигунів до 1,6 л завжди падає за ввімкненого охолоджувача. Не позначається на тязі при об'ємі 1,8 л і вище. Найкраща система кондиціонування в "опелів". Їх легко ремонтувати. Деякі працюють із 1980-х, запевняє майстер.

У автомобілів, що їх експлуатують 20 років, кондиціонер ламається найчастіше через активну роботу компресора.

— Справа в тому, що у 20-річних німецьких машинах термоізоляція салону пропадає. Через це машина швидко нагрівається на сонці. Майже не зберігає прохолоди. Водій змушений у спеку постійно запускати кондиціонер, бо як тільки вимкне його, знову стає спекотно.

Така проблема, зі слів фахівця, є і в нових китайських машин.

— Я рекомендував би власникам "Чері Амулет" та "Джилі СК" одразу після купівлі робити шумо- та термоізоляцію. А також двічі на рік  перевіряти тиск у кондиціонері. У цих машинах він часто падає.

Автопогляд