09.08.2016

Місткий та економічний — тест-драйв Nissan Sentra

Із листопада минулого року в Україні почали продавати японський седан Nissan Sentra. Легковик належить до С-класу. Коштує від 447 300 грн. Щоб ближче познайомитися із автомобілем, беремо його на тест-драйв. Обираємо найдорожчу комплектацію Tekna, її вартість 579 280 грн.

Знайомство

Дизайн моделі виконаний у новій стилістиці японського виробника. Він помітно перегукується із останнім поколінням Nissan Teana D-класу, якого поки не продають в Україні. Такий же вигляд має хромована решітка радіатора. Бічна лінія кузова так само піднята вгору над передніми колесами та плавно йде від кутиків фар до задніх ліхтарів. Кузов моделі позбавлений гострих виступів і різких ліній. Машина виглядає водночас пропорційною й динамічною.

Масивні блок-фари оснащені біксеноном і світлодіодними ходовими вогнями. Під ними — омивачі, корисні восени та взимку. Між задніми ліхтарями над місцем номерного знаку – камера заднього виду. Нижня частина заднього бампера має вставку із чорного нефарбованого пластика. Вона збереже бампер від подряпин об високу брівку.

Модель пропонують із 1,6-літровим бензиновим двигуном на 117 кінських сил і безступеневим варіатором або механічною коробкою передач на вибір.

Цей силовий агрегат використовували на кросоверах Juke і Qashqai. Однак його вдосконалили — зменшили масу на 10%, зробили на третину меншим тертя, а також модернізували деякі механізми. Через це силовий агрегат, за словами виробників, став економнішим на 15%.

Безступеневий варіатор CVT, який встановлюють на авто, принципово нового покоління. Він плавніше перемикає передачі та значно легший за механічну коробку передач.

Модель виробляють у більш ніж 5 країнах. Ті, що ввозять в Україну, мають підвищений кліренс до 155 міліметрів, посилену ходову частину, додаткову антикорозійну обробку та потужніший акумулятор. Цікаво, що бачок для омивання скла вміщує аж 6 літрів рідини.

За кермом

Сідаю на водійське місце. Крісло зручне, має хорошу бокову підтримку, регулюється за висотою, кутом нахилу та вперд-назад. На жаль, поперекову зону, як у Volkswagen Jetta, виставити не можна. Проте я від цього дискомфорту відчув.

Для рук є підлокітники — один із м'якою шкіряною накладкою у карті дверей, інший — між сидіннями. Він також обтягнутий шкірою. Його можна регулювати у напрямі руху автомобіля. Всередині підлокітника — гніздо USB та вхід AUХ. Це зручніше, ніж коли таке гніздо стоїть на панелі приладів, тоді є небезпека ненароком зламати флешку.

Кермо машини також можна регулювати вгору-вниз і на себе. Якщо за висотою рульова колонка має великий діапазон, то по вильоту — не дуже, він менший, ніж у Scoda Oktavia такого ж класу.

Саме рульове колесо оснащено електропідсилювачем. На нього винесено кнопки керування мультимедійною системою, бортовим комп'ютером, круїз-контролем і телефоном.

Посадка в автомобілі нижча, ніж у Nissan Tiida, однак огляд хороший. Стійки кузова вузькі, тому не заважають. Бічні дзеркала охоплюють мертву зону в районі заднього крила. У салонне дзеркало на лобовому склі огляд гірший через низьку лінію даху й великі підголівники. Однак це компенсує камера заднього огляду. Завдяки ній паркувати цей автомобіль значно легше, ніж, скажімо, менший "ZAZ Ланос".

У Nissan Sentra доволі традиційна торпеда. Вона не перевантажена кнопками та перемикачами, має один рівень. По центру — великий 5,8-дюймовий дисплей мультимедійного центру. Трохи нижче — керування двозонним клімат-контролем. Всі кнопки знаходяться в інтуітивних місцях.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тяговитий турбодвигун та бортовий комп'ютер, що допомагає перемикати передачі: тест-драйв Skoda Rapid

Велика частина торпеди виготовлена із м'якого пластику. Такий застосовують переважно для автомобілів на клас вище. Загалом всі матеріали оздоблення салону якісні й практичні. Елементи із гладкого пластику, який легко подряпати, знаходиться по центру консолі. З обох боків торпеди й на картах дверей — комбінований пластик, його просто мити і на ньому не помітні подряпини.

Панель приладів виглядає також консервативно, проте показники з неї читати зручніше, ніж із Toyota Corolla чи Hyundai Elantra. У ній немає багато різних кольорів і незвичних символів. Підсвітка — лише білого кольору. Подібну стилістику панелі приладів використовує у своїх моделях Volkswagen.

Sentra оснастили мультимедійною системою нового покоління NissanConnect. Вона може працювати як програвач музики, навігатор, з'єднуватися із телефоном і приймати дзвінки, відтворювати зображення із камери заднього виду. Цікаво, що всі мапи в ній безкоштовні. Наприклад, Toyota пропонує таку опцію за доплату в 6 тис. грн. Пристрій швидко з'єднується із телефоном на різних операційних системах.

Оглядаємо салон

Салон машини значно більший, ніж у інших автомобілів цього класу. Між передніми сидіннями багато місця.

На задньому дивані буде просторо трьом людям зростом 190 сантиметрів навіть, якщо переднє сидіння налаштоване під 2-метрового водія. Місця для ніг у Nissan Sentra більше ніж у Chevrolet Cruz , Ford Focus, Volkswagen Jetta й інших моделях класу С. Однак ногам пасажира по центру заднього сидіння буде зручніше у Toyota Corolla, бо там практично відсутній поздовжній тунель на підлозі. Тут він хоч і невеликий, але є.

 

Панель приладів виглядає також консервативно, проте показники з неї читати зручніше, ніж із Toyota Corolla чи Hyundai Elantra. У ній немає багато різних кольорів і незвичних символів. Підсвітка — лише білого кольору. Подібну стилістику панелі приладів використовує у своїх моделях Volkswagen.

 

Sentra оснастили мультимедійною системою нового покоління NissanConnect. Вона може працювати як програвач музики, навігатор, з'єднуватися із телефоном і приймати дзвінки, відтворювати зображення із камери заднього виду. Цікаво, що всі мапи в ній безкоштовні. Наприклад, Toyota пропонує таку опцію за доплату в 6 тис. грн. Пристрій швидко з'єднується із телефоном на різних операційних системах.

Рушаємо

Nissan Sentra у комплектації Tekna оснащено безключовим доступом Intellegent key, а також — кнопкою запуску двигуна. Щоб відчинити авто і завезти його, достатньо мати в кишені брелок.

Тисну одночасно на гальма й кнопку біля рульової колонки — одразу запускається двигун. Перевожу важіль варіатора в режим "драйв" і рушаю.

Незважаючи на доволі середній за потужністю двигун, машина прискорюється добре. Шумоізоляція автомобіля на хорошому рівні, адже шум міста у салон майже не проникає.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Потужні гальма та хороша керованість: тест-драйв Volkswagen Polo sedan

Коробка передач перемикається без ривків і провалів потужності. Завдяки цьому безпечно обганяти автомобілі на двосмуговій дорозі. Авто значно динамічніше, ніж Ford Focus. Варіатор має ще й спортивний режим. Після натиснення спеціальної кнопки оберти двигуна стають вищими. Авто швидше прискорюється, але і споживає більше пального. Імітації ручного перемикання передач у Sentra немає. Проте є корисний режим L. Це понижена передача. Завдяки ній можна вибратися із болота, буксирувати інше авто або їхати на гору слизькою дорогою. Єдине, на цій передачі не рекомендують розганятися понад 50 км/год.

До швидкості 80 кілометрів на годину машина прискорюється швидко. Далі — трохи повільніше. Якщо їздити без різких прискорень, у місті машина споживає не більше 7 літрів пального, на трасі — 6,3 літри. Не дуже зручно, що бортовий комп'ютер автомобіля за замовчанням показує середню витрату пального, а не миттєву. Щоб постійно контролювати теперішній розхід, треба перемикати режим.

 

На швидкості 140-150 км/год автомобіль почувається добре, керованість на прямій дорозі хороша.

При входженні у повороти на високій швидкості через м'яку підвіску машину кренить. Однак це не є недоліком. Адже модель створена більше для далеких розмірених подорожей ніж для швидкісної активної їзди. Не дарма машину оснастили круїз-контролем, що підтримує задану швидкість, й енергоємкими амортизаторами, що забезпечують хорошу плавність ходу навіть на дуже посередніх дорогах.

При потраплянні у вибоїни в салоні ледь чутно глухий далекий стук, дискомфорту не відчувається. На нерівних дорогах це авто їде плавніше за Skoda Octavia.

Гальма автомобіля дуже чутливі, до них варто звикати протягом кількох годин.Зручним є вказівник поворотів. При легенькому натисненню на нього потрібний поворот вмикається на 8-10 секунд. Така функція дуже зручна у місті. Так само чітко працюють датчики світла і дощу. Як тільки починався дощ, двірники самі вмикалися. При чому, швидкість їхньої роботи завжди була підходящою.

Володимир Мукан