01.04.2019

Як їде новий фастбек Peugeot 508

Наступного дня після прем"єри нового фастбека Peugeot 508 ми вирішили випробувати його дорогою із Харкова, де була прем"єра, до Києва. Проїхали на машини 477 км. Ми взяли тестову машину в середній комплектації Allure із 2-літровим дизельним двигуном на 180 "коней" і 8-ступеневою автоматичною коробкою передач. 

Перше враження

Peugeot 508 став коротшим на 8 см, а його база зменшилася на 2,5 см. Лицева частина стала виглядати строгіше. Головними родзинками дизайну кузова стали вертикальна лінія ходових вогнів у бампері, яка при увімкненні поворотів працює як їхній вказівник, і стильні виштамповки на даху. Силует новинки вигладає динамічно, він занижений, всього 1,4 метри. Вікна дверей - безрамкові.

Салон машини просторий. Позаду місця достатньо для трьох дорослих. Порівняно із попереднім поколінням цієї модел,і стало просторіше за рахунок зменшення товщини спинок передніх крісел. До речі, вони з боку пасажира заднього сидіння оббиті практичним прогумованим матеріалом.

Людям зростом до 184 сантиметрів буде зручно — голова в стелю не впиратиметься, ноги також влізуть. Для пасажирів заднього ряду є вентиляція. Свтильники над дверима мають сенсорне керування.

Місце водія виглядає інноваційно. Пластик на центральній панелі та картах дверей м'який. Центральна прогумована вставка нагадує за текстурою карбонову.

Кермо у Peugeot 508 — невеликого радіуса зі зрізаними верхньою і нижньою частиною. Центральна частина — масивна, восьмикутна.

 ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скляний дах і просторий салон - в Україну привезли Citroen C5 Aircross

Нерідко на автомобілі подібного класу встановлюють проекцію швидкості на лобове скло. Проте інженери Peugeot 508 пішли іншим шляхом — встановили високу торпеду. Вона і огляду не заважає, і дає можливітсь добре зчитувати показники. Подібне рішення застосовували і в Peugeot 3008 .

Замість звичної панелі приладів зі стрілочними спідометром і тахометром встаоновлено дисплей із чотирма варіаціями комбінації приладів. По центру торпеди великий 12,3-дюймовий монітор мультимедійної системи. Під ним - оригінальні кнопки в ряд, мов на фортепіано. Ними можна перемикати режими роботи системи з телефоном, музичною системою тощо. Під ними - ряд із сенсорними кнопками. Важіль коробки передач із розміщеною на ньому кнопкою "паркінгу". Поряд - кнопка електронного ручника і перемикач режимів їзди.

Багажник у автомобіля чималий — 487 літрів. Під підлогою розміщена докатка. Фальш-підлогу можна відчиняти частинами. Це зручно, коли у заповненому багажнику потрібно дістати якусь дрібницю біля запасного колеса. Подібно до багажних відсіків універсалів і кросоверів тут встановлено розетку на 12 вольт для під'єднання ліхтаря, компресора чи холодильника.
Автомобіль має функцію відкриття і закриття ступнею ноги — достатньо підійти із брелком від автомобіля до й провести ногою під заднім бампером, щоб багажник відчинився. Після такого самого руху ногою він зачиниться. Це зручно, якщо підходити до багажника із сумками у двох руках. Їх не потрібно ставити на землю, аби дотягнутися до кнопки.

 

Поїхали!

Тисну кнопку запуску двигуна, переводжу важіль коробки передач у "драйв" - і рушаю трасою Харків-Київ. Peugeot 508 прискорюється швидко й впевнено. Передачі перемикаються плавно.

Кермо автомобіля гостре. Його люфт мінімальний. За керованістю схожа на "Мазду-6". На не дуже хороших ділянках дороги відчувалося середньої м'якості. Дрібні ями не відчуваються, середні трохи й глухо — як в преміальних німецьких і японських авто. Спереду в Peugeot — МакФерсон, позаду — незалежна багатоважільна.

На рівних відрізках траси автомобіль добре тримає дорогу. А на високій швидкості, ніби притискається до асфальту — в круті повороти вдається входити із мінімальними кренами, під час маневрів машина повністю прогнозованою. Її крейсерська швидкість 150-170 км/год. На ній немає великих аеродинаміних шумів, напруження двигуна чи погіршення керованості. Peugeot долає відстань на такій відмітці спідометра без напруження.

Машина прискорюється швидко й впевнено

До 100 км/год розганяється за 9,6 секунди на зимовій гумі із пасажиром і невеликим вантажем. За інших умов авто можна розігнати за 9,4 секунди.

Водій може обирати різні режими їзди — економічний, нормальний і спортивний. Ці налаштування змінюють момент перемикання передач та чутливість керма. Звісно, що найбільшу динаміку машини й гостроту керування можна відчути в спортивному режимі. Проте навіть у нормальному режимі авто їде жваво.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кузов фастбек і безрамні вікна - показали Peugeot 508

Щодо витрати палива, то на трасі при швидкості 80-100 км/год можна вийти на показник 4,4-5 літрів, у міському режимі з тягнучками — на 6,4-7 літрів дизпалива.

Особливого комфорту додають сидіння із масажем. Подібні опції мають небагато брендів. Серед них "Мерседес-Бенц" і "Сітроен". Причому функція масажу працює по всій спині і з різною інтенсивністю.

Володимир Мукан