06.12.2019

Кермо Peugeot не дає порушувати правила

У автосалонах почали продавати новий французький мінівен Peugeot Rifter.

У машини короткий капот. Лицева частина — в стилі останньої генерації моделей Peugeot— із затемненими блок-фарами з вертикальною світлодіодною стрічкою і хромованим обідком навколо решітки радіатора.

Пара задніх бічних дверей Rifter висувні. На даху встановлені рейки для кріп­лення додаткового багажника. Внизу по периметру кузова — нефарбовані пластикові накладки, як у позашляховиків. Кліренс у автівки теж подібний до кросоверів — 18 сантиметрів.

Peugeot Rifter зробили на тій самій ­платформі, що і Citro"n Berlingo. У нього схожі кузовні панелі та оформлення салону. Модель продають із коротшим та довшим кузовами. Із двигунів установлюють два турбодизелі на вибір — потужністю 92 і 130 "коней". Пропонують п'яти­ступеневу механічну коробку передач або восьмиступеневу автоматичну.

Домовляємося про тест-драйв автівки зі слабшим "дизелем" і "механікою".

Відео тест-драйву нового французького мінівена - Peugeot Rifter:

Багажник правильної квадратної форми, туди можна покласти 738 кілограмів вантажу. В глибині відсіку стирчать кріплення. Тягну за одне з них — й розкладається третій ряд крісел. У такому форматі місткість багажника зменшується із 1538 до 322 літрів.

На третьому ряду зручніше сидіти, ніж у більшості дорогих позашляховиків із додатковими кріслами. Є паски безпеки, підсклянники, розетка підкурювача. Людям зростом понад 190 сантиметрів буде зручно.

Другий ряд сидінь — це не суцільний диван, а три повноцінні крісла. Шкода, що не можна змінювати кут нахилу спинок, як у більшості позашляховиків. Підлога рівна, без звичного горба по центру. У ній вбудували дві ніші з кришками для речей. Туди можна сховати домкрат або аптечку. Вікна задніх дверей оснащені висувними шторками від сонця. Для пасажирів установили відкидні столики.

 

Водійське місце добре розплановане — легко дотягнутися до потрібних кнопок і маніпуляторів. Є 12 різноманітних боксів та схованок для речей. Над стандартним бардачком розмістили ще один, під сидіннями — висувні шухляди. Над лобовим склом — велика полиця.

Кермо встановили восьмикутне малого радіусу. Біля дзеркала заднього огляду є додаткове люстерко для контро­лю пасажирів другого ряду. Спеціальною кнопкою на панелі ліворуч можна блокувати задні двері, аби не відчинялися зсередини. Це зручно при перевезенні дітей.

Витискаю зчеплення і торкаюся кнопки запуску — машина заводиться. Вмикаю задню передачу — на екрані з'являється відео із задньої камери. Потім переходжу на першу передачу й рушаю.

Під час руху відчуваються великі габарити машини. Але їх легко контролювати завдяки високій посадці й масивним дзеркалам. Оскільки панель приладів стоїть вище, показники спідометра і тахометра легше зчитувати, ніж у Citro"n Berlingo такого самого класу.

Маневрувати у місті комфортно — кермо середньої гостроти зі зручним діаметром, а механічна коробка має чимало допоміжних систем. Під час рушання на підйомі авто утримує від скочування електроніка, бортовий комп'ютер підказує, на яку передачу перемикнутися.

Підвіска машини жорстка. Це відчувається на середніх і більших ямах. Peugeot має різні режими їзди: "сніг", "дощ", "нерівна дорога". Обираємо останній режим і випробовуємо машину на ґрунтовці біля села Пирогів Київської області. На пагорби Rifter виїздить без надмірних зусиль, не пробуксовує, двигун не виє.

На трасі машина поводиться прогнозовано. Найслабшого двигуна цієї моделі достатньо для підтримання швидкості 110–130 км/год при витраті пального 5 літрів. Є система утримання автомобіля на смузі — як тільки виїжджаю зі свого ряду без увімкненого сигналу, кермо упирається повороту.

Володимир Мукан