01.09.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: світ побачив перший автомобіль з несучою конструкцію кузова

1 вересня 1921 перший автомобіль Lancia Lambda пройшов випробування на підйомі гірського перевалу Мон-Сеніс у Савойї, що у Франції. Згодом машину представили публіці на Паризькому і Лондонському автосалонах восени 1922 року. Продажі новинки стартували наступного року.

Lancia Lamba мала революційну конструкцію. Замість традиційної масивної рами, автомобіль отримав несучу конструкцію кузова та незалежну підвіску. Всі колеса мали гальмівні барабани з тросовим приводом. Над проєктом працював інженер Баттиста Фальчетто. Він також вигадав видовжити задню частину автомобіля, щоб розмістити інтегрований багажник.

За 8 років виробництва Lancia Lambda продали 12 998 одиниць, які розділили на дев"ять серій.

Машина 1,2,3 та 4 покоління 1923 - 1925 років випуску, онащували двигуном V4 об'ємом 2121 см куб. з водяним охолодженням потужністю 49 к.с., яка йшла разом з триступеневою коробкою передач. Максимальна швидкість складала 115 км /год. У п"ятій серії з'явилася чотириступенева коробка передач і версія "coloniale". Шосте покоління отримало посилений кузов типу 216 або 217 і збільшену колісну базу, що підвищило масу автомобіля до 1250 кг. Сьома версія йшла з потужнішим силовим агрегатом 78 типу, який встановлювали на довші 216/217 чи коротші 217/218 платформи. Восьме покоління оснащували ще новішим 79 двигуном, а дев"яте його модернізованою версією.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: Oldsmobile представила приголомшливий концепт - Golden Rocket

Нагадаємо, компанію  Fabbrica Automobili Lancia заснував італійський інженер Вінченцо Лянча. До цього часу він працював водієм і гонщиком автомобільної компанії Fiat. На початку 20-го століття він став неодноразовим переможцем різних європейських гонок.

 

Автопогляд