01.09.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: зібрали перший серійний автомобіль Porsche

1 вересня 1950 року з конвеєра заводу зійшов перший серійний спортивний автомобіль німецької компанії - Porsche 356. Патент на цю модель зареєстрували раніше - 8 червня 1948 року. 

Над розробкою автомобіля працював спадкоємець засновника компанії - Фердинанд Порше молодший.

Легендарний автомобіль представили у чотирьох поколіннях 356 ("pre-А"), 356 А, 356 В і 356 С та 28 технічних і дизайнерських модифікаціях. Кожен наступний випуск був досконалішим за попередній.

Перші 52 моделі вирізнялись двосекційним лобовим склом, закругленою кришкою багажника та легким алюмінієвим кузовом. Авто  виготовляли на платформі Volkswagen Beetle, тобто двигуни були розміщені позаду. Максимальна швидкість складала 135 км/год. З 1950 року, після перенесення виробництва у Штутгарт, кузов для Porsche 356 почали виготовляти зі сталі. 

Модель 356 1100, яку випускали з 1950 по 1954 рік, отримала круглі вказівники поворотів та сучасніші фари, з'явилися додаткова підсвітка номерів, подовжена дверна ручка і ручка капота багажника. З 1953 року прямокутну форму задніх фар замінили на круглі та додали версії Cabriolet, Speedster та Roadster.

З 1954 року передні вказівники поворотів вбудовували в решітку радіатора. Версія 356 1300 Super отримала вигнуте односекційне лобове скло.

З 1955 року 356 1500 Speedster і 356 1500 Super Speedster стали новими законодавцями моди в автомобілебудуванні і хітом продаж шістдесятих.

Машину 1956 модельного року замінила покращена модель - 356 A, яку оснащували п"ятьма видами чотирицилиндрових двигунів потужністю від 44 до 100 к.с.

Моделі 356 A 1300 и 356 A 1300 Super мали виражені лінії бамперів з накладками, з'явилися накладки на пороги.

Серії з 1957 року задні фари габаритів набули округлої форми.

З  1958 року 356 A 1600 отримала підсвітку номеру в хромованому корпусі.

Моделі 356 A 1600 Speedster та 356 A 1600 Super Speedster вирізняли хромовані накладки на рівні дверних ручок, а модель Speedster підняті бампери. Super Speedster також носила емблему "Speedster" на передніх крилах, а складних тканинний дах мав заднє вікно з гнучкого пластику.

356 A 1600 Hardtop та 356 A 1600 Super Hardtop у варіанті Coupe мав приварений дах, а у варіанті Cabriolet знімний.  

356 A 1600 Convertible D і 356 A 1600 Super Convertible D отримали вигнуте лобове скло, розсувні бокові вікна і нові сидіння. 

Модернізовані моделі 356 B 60-х років оснащували потужнішими двигунами від 60 к.с. Автомобілі мали вищий передній бампер, плоску решітку радіатора з двома хромованими пластинами, вбудовану в задній бампер підсвітку номерного знаку та змінену форму ковпаків коліс.

Моделі 356 B 1600 і Super 90 Roadster виділялись круглими задертими фарами, виступаючими передніми вказівниками поворотів,  обновленою двосекційною решіткою радіатора. Спортивні модифікації, які випускали з позначкою "Carrera", оснащували двигуном марки Fuhrmann.

З 1964 року на зміну моделі 356 B прийшла 356 C. З цього часу 1600 Super оснащували потужнішим двигуном від 75 к.с. Стандартна комплектація 356-е мала дискові гальма.

Моделі 356 C 1600 і 356 C 1600 SC до емблеми на кузові додали цифру "90", капот переднего багажника став меншим, перед лобовим склом з'явилася решітка повітрозбірника.

Останній екземпляр 356 C зійшов з конвеєра 1966 року. Всього з 1948 по 1966 рік випустили 76 302 машини.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: світ побачив перший автомобіль з несучою конструкцію кузова

Нагадаємо, конструкцію наймасовішого автомобіля - Volkswagen Beetle  розробив засновник компанії Фердинанд Порше.

 

Автопогляд