04.10.2021

ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: представили найзагадковішу модель Citroen

4 жовтня 1934 року на Паризькому автосалоні французька компанія Citroen представила нову модель -  22CV.Три машини у кузовах седан, дев"ятимісного лімузина та родстера, за задумом компанії, хоча входили у сімейство передньопривідних автомобілів Traction Avant, мали існувати окремо від усього іншого, що будували раніше.

Над розробкою одного з перших у світі передньопривідних автомобілів - Traction Avan працювали Андре Лефебр і Фламініо Бертоні. До проєктування 22 моделі інженери приступили після початку розробки 7 -ї та 11 -ї. 

Машина отримала модернізований кузов від 11 моделі - довший капот, спеціальну решітку, прикрашену логотипом "8", і фари, встановлені врівень у крилах.

Під капотом розмістили двигун V8 об'ємом 3,8 л потужністю 100 к.с. В описі технічних характеристик зазначали, що розхід пального у 22CV складає 16 л на 100 км.

Спочатку Citro"n планував розробити для Traction Avan автоматичну трансмісію з гідротрансформатором, але силовий агрегат не був готовий вчасно, і автовиробник зупинився на стандартній триступеневій механічній коробці передач. Так чи інакше, налаштувати двигун на коректну роботу інженерам не вдалося - він часто перегрівався, спалював велику кількість мастила і презентував нижчу від заявленої потужність. Щоб завершити будівництво автомобіля до презентації на Паризькому автосалоні, розробники оснастили модель двигуном V8 від Ford.

В Парижі Citro"n заявив, що нова модель, крім представлених версій, буде доступною у також у варіантах п"ятимісного і тримісного купе та кабріолета, але нічого не сказав про затримку розробки двигуна. Про 22 CV говорили, шо це один з найшвидших і найбезпечніших седанів у світі.

У середині 1930 -х років Citro"n опинився у важкому фінансовому становищі і зіткнувся з перспективою банкрутства. Наприкінці 1934 року управління компанії перейняв  П"єр Мішлен, першим необхідним кроком було покласти край розвитку 22 -го. І хоча двигун був майже завершеним, керівництво не ризикнула продовжити проєкт 22 CV. За інформацією різних джерел, Citro"n побудував двадцять екземплярів 22 моделі, які згодом знищили. Автомобіль так і ніколи не став на виробничу лінію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ДЕНЬ В ІСТОРІЇ: Packard представив божевільно-дорогий автомобіль

Нагадаємо, Traction Avant отримав один з найвідоміших дизайнів Citro"n усіх часів. Модель виробляли без змін понад двадцять років. Всього виготовили приблизно 760 тис. екземплярів.

Підписуйтеся на нас у facebook

Підписуйтеся на наш instagram

Підписуйтеся на наш telegram

Дивіться свіжі відео та огляди на нашому youtube

 

Євгенія Звольська